fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 17, 2007 19:53:34 GMT 2
Tuska yskähti ja katsoi kulmiensa alta Vilkkua. Taas kävi näin. "Öh, moi muksut," Tuska tokaisi kun pennut kerääntyivät tämän ääreen.
Nico katsoi hieman järkyttyneenä arpista urosta, ja katsoi äitiä ihmeissään. "Hei äiti, mikä "iskä" on?"
Niin, miten Nico olisi voinut tietää? Tälle ei oltu koskaan kerrottu.
Ingo katoi ihmeissään kaikkia, ja yhtyi mielessään Nicon ja Natan ajatuksiin.
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Nov 21, 2007 15:47:34 GMT 2
Narttu siirtyi kauemmas Tuskasta jotta pennut pääsisivät uroksen luokse. "Nico, isä tarkoittaa no, minä olen sinun äitisi, äiti ja isä ovat käytännössä samantapaiset, ilman Tuskaa, no teitä ei olisi. Isä on urospuolinen jolla on pentuja. Te olette Tuskan pentuja, voitte kutsua häntä Isäksi", selitti Vilkku vaikeasti, ei tuo osannut selitellä kunnolla kai tuo jotenkin kelpasi.
Nata heilutteli häntiään ja kiersi isäänsä ympäri kääntäen sitten katseensa äitiinsä. "Äiti onks tää varmasti meitin iskä? Ei mus oo ees samaa näköö", susikoira sanoa töksäytti vain.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 21, 2007 15:56:28 GMT 2
Tuskan pään valtasi pieni paniikki Natan sanojen jälkeen. Niin, mitä jos... Toisaalta, Ingon korvat ja ainakin Nicon turkiväri pelastivat Tuskan. Huoh. Kyllä niiden on pakko olla minun.
Nico nyökkäsi emolleen, ja tallusti isänsä viereen hieman ihmeissään. "Missä sä oot ollu? Me ollaan nähty äiti aina, mut sua ei koskaan," Nico sanoi, ja Ingo loikki veljensä luokse. "Mä olen Ingo," oranssi sanoi isukilleen.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Nov 24, 2007 11:14:37 GMT 2
Vilkku huokaisi. "Nata, nuo puheet saavat loppua. Tuska on teidän isänne", susi sanoi huokaisten kyllästyneesti. Sitten Ingon sanat jotenkin vähän lämmittivät, edes yksi viisas pentu.
Nata vain katsoi epäilevästi tuota ilmeisesti Tuska nimistä jonka piti olla hänen isänsä. Isoin pentu katsoi itseään ja sitten tuskaa. "No mä oon... Natasha. Mut et kutu mua Natashaksi, ainoastaan Nataksi!", tyttö teki mielipiteensä selväksi.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 25, 2007 16:02:07 GMT 2
Nico virnisti Natalle. "Natasha Natasha Natasha Natasha..." uros alkoi jankata tuon korvaan, ja yritti läppäistä tuota. Ingo ei saanut silmiään irti Tuskasta, mutta pakitti sitten muiden pentujen luokse ja hypääsi Nicon päälle.
Tuska astui hieman syrjään ja istuutui katsomaan pentujensa touhuja. Uros haukotteli, ja kävi maahan makaamaan. "Palleroita..." tuo kuiskasi, ja katsoi Vilkkua tule-tänne-miun-viereen-ilmeellä.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Nov 27, 2007 15:38:56 GMT 2
Nata murahti Nicolle ja hyppäsi tuota kohti ja yritti läpätä tuota kylkeen. "TYHMÄ!", susikoiran pentu huudahti ja yriti seuraavaksi napata tuon korvasta kiinni. Isoin kun pennuista oli niin oli jo useasti kiusannut pikku siskojaan ja veljeään.
Vilkku katsoi hetken että pysäyttäisi edes tuon leikkitappelun mutta katsoi sitten Tuskaa ja siirtyi tuon viereen hymyillen ja istuen stten. "No, olet heidän oikea isänsä.", narttu sanoi hymyillen ja kiehnäs päätään uroksen etutassun lapaan. "Oli ikävä, luulin että et enää palaisi", Minchia sanoi synkemmin. "Aave kävi täällä, kun pennut olivat syntyneet. Sanoi että minun kannattaisi erota. Mutta en minä Aavetta tottele..", susi sanoi tiukkana.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 27, 2007 16:21:00 GMT 2
#Minä tahdon roolia tähän 8DD Jos Vohveli roolis seuraavaksi?#
Nico ei välittänyt Natan uhkailusta, tai ei ainakaan sanonut sitä. Uros alistui vain toisen alle, kun tuo tarttui korvasta. "Tyhmä," ruskea huusi, kun korvaan alkoi sattua. Nyäh.
Tuska pudisteli lyhyttä turkkiaan. "No, en minä sitä epäilekkään," tuo tokaisi, ja painoi päänsä toisen harjakseen. "Minullakin oli ikävä," uros tokaisi. Helpotus huokui tuon äänestä. "Luulin että sinulle oli sattunut jotain, kun betana jouduit taistelemaan. Vielä mitä... Muuten... Oletko sinä nyt alfa? M-mitä isälleni kävi?" erotettu kysyi. Tämä esitti huoletonta, mutta olihan se kamala koirankuvatus tuon isä, ja Tuska tahtoi tietää missä mentiin. "Aave..." nimi ei sanonut Tuskalle mitään.
|
|
|
Post by vohveli on Nov 27, 2007 18:10:25 GMT 2
[Tähänpä sitten pungen~] Oranssi katseli Natan ja Nicon tappelua. Pennun teki mieli kovasti mennä painiin mukaan, mutta tuo oma isä kiinnosti enemmän. Ingo pyllähti maahan istumaan, katsoen sisaruksien temmellystä. Oikeasti se kuunteli tarkkaan äidin ja Tuskan keskustelua. Vaan eipä kauaa pentu pysynyt hiljaa, kun se ponkaisi pystyyn ja katsoi vanhempiaan. "Kuka on iskän isä? Pystyykö muka iskälläkin olla isä?" pentu kysäisi, katsoen kaksikkoa vuorotellen. Takaa kuului nimittelyä, mutta tämä Tuska oli mielenkiintoinen, mielenkiintoisempi kuin siskot. [Kökköä ' ]
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Nov 27, 2007 19:13:05 GMT 2
#Haaha ~~#
Sudenpuolikas ärisi ja repi veljensä korvaa ja sitten Vilkku päätti tulla väliin. "Noniin, nyt riittää Nata", susi sanoi ja nappasi tytärtään niskasta. Nata kannettiin Tuksan viereen ja Vilkku laski sen siihen istuen samaan paikkaan mistä oli noussutkin. "Tässä on Nata, itse asiassa Natasha. Hän on vanhin, ja suuri kokoisin", alfa selitti Tuskalle. Sitten kuuluikin uroksen kysymykset. "Olen nykyään Minchian alfa, isästäsi en tiedä mitään. Hän katosi näköpiiristäni kun taistelin, ja päätin jatkaa lauman puolustusta", susi sanoi hiljaa ja patisti Natan kauemmas. Tuon ei tarvinnut kuulla heidän huoliaan. "Aave, hän on nykyinen Donian alfa", susi sanoi. Sitten tulikin Ingo joka oli kuunnellut kokoajan Nata oli mennyt kiusaamaan Nicoa. "Ingo, isän isä on entinen johtaja. Hänestä ei kuultu mitään, ja minä nousin johtoon. Kyllä isällä pystyy olemaan isä, ja isän isän isälläkin voi olla isä", susi sanoi tyynesti ja silitti tytön päätä tassullaan. "Kyllä sinä vähän vanhempana ymmärrät enemmän", Vilkku sanoi hymyillen.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 29, 2007 14:49:46 GMT 2
#Vohveli muuten, Nico on kyllä ihan pojjka x)#
Nico näytti Natalle kieltä ja nauroi vedet silmissä kun emo otti siskon pois. Nico tokaisi hiljaa "Siitäs sait!" ja lähti nokka ja häntä pystyssä kohti Ingoa, joka näytti kyselevän jotain isältä. Nico istui Ingon viereen, muttei jaksanut kauaa istuskella, vaan nousi, ja päätti nahistella lisää Natan kanssa.
Tuska venytteli niin että nivelet raksuivat. "Vai niin..." uros ei tiennyt, miten suhtautua isänsä kohtaloon. Mutta nyt hän päätti unohtaa mokomat murheet, ja olettaa että tuo oli varmaan kuollut. Uros katsoi pentujaan, ja kuunteli Aaveesta. "Donioilla vaihtuu alfat tiuhaan," Tuska sanoi puoliääneen ja kävi makaamaan.
|
|
|
Post by vohveli on Nov 30, 2007 19:58:25 GMT 2
[Ö_ö'''' Sisarus tarkottaa sekä siskoa että poikaa, vai mistä ton repäsit? x') ]
Sivusilmällään Ingo katsahti Nataan, jonka äiti roikotti paikalle. Emo vastasi kysymyksiin. Siis, mitä ihmettä? Miten muka isällä pystyi olemaan isä ja sen isällä isä ja senkin isällä isä? Ihan sekoa. Eikö Tuska ollutkaan ainoa oikea isä? Ääh, pieni ei nyt oikein tajunnut. Muttakun... Oranssihan oli jo iso? Miksei se tajunnut? Öh, Ingo ei enää jaksanut koittaakkaan tajuta. Tai olisi kyllä hienoa tajuta, ja voisi kuunnella Tuskan elämäntarinaa. Pentu päätti, että jäisi vielä, jos saisi edes jotain selkoa. Selän takana sisaruksen painivat vielä.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Dec 1, 2007 15:23:08 GMT 2
# mielenkiintoisempi kuin siskot. No, entäs kun Lara lopettaa? Mitä teemme Vilkulle ja Natalle?#
|
|
|
Post by vohveli on Dec 1, 2007 16:17:51 GMT 2
[Aajoo, x) No, leikitään et siinäki lukee sisarukset.
Mutta. Tehtäisiinkö vaikka niin, että teikä pelais Vilkulla ja meikä Natalla? Jos siis käy 8) ]
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Dec 1, 2007 20:05:52 GMT 2
[Lara tosin lupaili, että minä voisin ottaa Vilkun. En halua noin hienon hahmon jäävän heitteille ._. Sitten jos Lara tulee takaisin niin lahjoitan sille. Mutta niin. Tästä pitää sopia fangin kanssa, kunhan hän tulee...]
|
|
|
Post by vohveli on Dec 1, 2007 20:36:35 GMT 2
[No sehän ois hyvä jos ottaisit Vilkun ^^ Mulle on sinäänsä ihan sama]
|
|