|
Post by koji on Nov 26, 2007 17:58:07 GMT 2
"Kyllä tiedän, että olette vähäisiä." Neva sanoi, ei enää niin peloissaan. Shiba yritti vakuuttaa itselleen, ettei Igotsune aikoisi puraista tätä. "Eli et siis aijo, muuttaa minua ranwiksi, vai?" narttu kysäisi.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 18:01:30 GMT 2
Ja toinen vielä tyhmiä kyseli. "No jos kerran noin innokkaan oloisena sitä haluat niin voin tietenkin sen tehdä" Tuhahti uros ja loikkasi taas lähemmäs toista. "En minä tietenkään voi kieltäytyä jos joku minua niin pyytää muuttamaan itsensä ranwiksi" Sanoi susi leikkien 'jalomielistä'. 'Varsinkin tuollaiset kummajaiset voisi muuttaa ranweiksi' Lisäsi tämä vielä mielessään.
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 18:11:51 GMT 2
"E-en minä sitä tarkoittanut!" Neva sanoi hätäisesti pudistaen päätään. "Enkä minä sinua pyytänyt." narttu jatkoi peruuttaen jälleen pari askelta, ja 'törmäsikin' puuhun. Ansassa. Voisiko enää huonommin mennä? Neva ajatteli.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 18:16:10 GMT 2
"Ai, minä kun niin luulin" Tuhisi uros ilkeästi. Toinen oli ansassa. Mutta jaksaisikohan tässä nyt kauheammin riehua. "Tiedätkös, jos pyydät kauniisti, siis oikeinoikein kauniisti, voisin ehkä jopa päästää sinut ilman ongelmia" Sanoi susi laiskasti. Ilkeäähän se oli, mutta mitäpä tämä välitti. Se halusi vain kunnioitusta, millään muulla ei pahemmin ollut väliä. Paitsi jos tuo uskaltaisikin yrittää jotain epätoivoista, silloin se olisi tuhonoma. Igotsune tiesi itsekin omaavansa huonot hermot. Kumma kun näin pitkälle oli venyneet.
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 18:31:48 GMT 2
Pitäisikö tässä nyt ruveta anelemaan? Neva tuumi. Olihan Nevalla sen verran kunniaa, ettei nyt suostuisi anelemaan toiselta. Että tämä ei muuttaisi Nevaa ranwiksi. Voisihan sitä sitten koittaa taistella, paitsi se olisi suuri riski. Jos toinen nyt pääsisi taistelussa niskanpäälle. 'Aneleminen' oli sitten kai ainut vaihtoehto. "Et millään voisi olla niin kiltti, ettet muuttaisi minua ranwiksi?" Neva kysyi mahdollisimman kauniisti.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 18:40:29 GMT 2
Igotsune nautti tilanteesta, kun sai alistaa toisen tahtoonsa. Se oli hauskuutta, jota tääm ei mielellään muille soisi. "Tyhmä narttu" Tuhahti uros ja askelsi hiukan kauemmas tyytyväinen virne naamallaan. Kiva uhkailu keino tuo ranwiksi muuttaminen. Mutta pitäisi tosiaan kohta alkaa oikeasti puremaan otuksia, jotta saataisiin laumaan eloa.
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 18:54:46 GMT 2
Miksi tuo kutsuu minua koko ajan tyhmäksi... Neva ajatteli. "Onko ihan pakko haukkua koko ajan tyhmäksi?" shiba kysyi. "Olisiko sinusta sitten mukavaa, että sanoisin sinua koko ajan tyhmäksi?" Neva kysyi hieman suutuksissaa, tempperamenttinen kuin oli. Ei pitänyt siitä, että toiset pilkkaavat miltein koko ajan.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 18:57:41 GMT 2
"Koska olet tyhmä" Sanoi tämä hiukan huvittuneena. Temperamenttinen tyyppi tosiaankin. Punaiset silmät tuijottivat toista huvittuneina. "No, minua ei yleensä sanota tyhmäksi" Tuhahti tämä pienoinen uhkaus kätkettynä lauseeseen. Uskaltaisipa vain. Igotsune tiesi, että tämän pinna ei pitkälle enää venyisi. Se oikeastaan melkein odotti raivon kuohuntaa, sen valtaan saattoi noin vain heittäytyä.
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 19:05:48 GMT 2
"No... Sitten olenkin yksi ensimmäisistä... OELT TYHMÄ! Siis todella, todella tyhmä." Neva purki raivoaan. "Jos minä olen tyhmä, olet itse tyhmempi." Shiba jatkoi ja tuhahti. Harvoin Nevainigs välitti siitä, kenelle nyt purki raivoaan. Ja se saattoikin välillä olla todella kohtalokasta...
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 19:08:21 GMT 2
Tätä Igotsune oli oikeastaan odottanutkin. Tuntui kuin raivokas peto olisi herännyt sisällä. Ja se pyrki ulos. Viimeisetkin inhimillisyyden rippeet hävisivät uroksen punaisista silmistä ja raivo tuli tilalle. Hullu puoli astui valtaan. "Tuo oli kohtalokas teko" Sanoi ranwi pelottavan tyynellä äänellä ennen kuin hyppäsi kohti toista ylimääräiset jalat suorina tarkoituksena pukata toinen kumoon.
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 19:14:09 GMT 2
"Pidä vain se kuonosi tukossa, tai käännän sen rullalle." Neva sanoi. Jos tuo onnistuu puremaan minua, olen mennyttä... hän ajatteli ja hyppäsi sivuun Igotsunen tieltä. "Olet aika hidas." Neva tokaisi.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 19:17:32 GMT 2
"Hmm. Ehkä, mutta väistele silti vaan niin nopeasti kuin pääset. Koska jos saan kiinni niin se onkin sitten huonompi homma" Ärisi uros ja hyppäsi toisen eteen hämätäkseen ja suuntasi sitten uuden hypyn suoraan kohti Nevaa. Tuuli kohisi korvissa ruskeamustan hypätessä. Aivot olivat nyt lomilla, oikeastaan susi tappeli vain tappelemisen ilosta. Joskus tämäkni sitä kaipasi, vaikka ei mieluusti asettanut itseään vaaraan. Ennemmin piti vaan huolen omasta nahastaan, ettei siihen iskettäisi. Mutta nyt se oli ihan sama.
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 19:26:04 GMT 2
"Tuskin saat minua kiinni." Neva sanoi ja hyppäsi taas sivuun. Shiba peruutti muutaman askeleen. Nevan ei auttaisi muu kuin väistellä. Isku yritys saattaisi olla liian kohtalokas yritys. Mutta, ei pelkkä väisteleminen auta mitenkään. Taisteluhan saattaisi venyä vaikka kuinka. Neva oli taas kerran isossa pulassa, tempperamenttisuutensa takia. On pakko yrittää jotain... narttu ajatteli.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 19:29:21 GMT 2
Uros ponnisti jälleen osuessaan maahan ja taas kohti toista. Tämä kyllä tiesi, että jos tätä jatkettaisiin niin lopulta toinen väsyisi. Hampaat esillä susi tavoitteli toista. Ihan sama mihin osuisi, kunhan osuisi. "Nyt olet pulassa" Mutisi ranwi. Tappeleminen virkisti sitä ja samalla se sai tuulettaa tunteitaan.
#Lyhyt ^^'#
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 19:35:51 GMT 2
Neva juoksi nopeasti puukonsa luo, minkä oli jättänyt aikaisemmin maahan. Shiba odotti että Igotsune olisi tarpeeksi lähellä ja heitti puukon tätä päin. "Etkö voisi vaihteeksi kertoa jotain uutta?" Neva kysyi.
|
|