|
Post by koji on Nov 24, 2007 19:21:24 GMT 2
Muuan shiba oli eksissä Ranwien alueella. Missä hiivatissa olen..? hän ajatteli hiljentäen juoksunsa hölkkään. "Aikas karmivaa." Nevainigs sanoi itsekseen ja hyppäsi kaatuneen puun yli. Neva jäi seisoskelemaan paikalleen, katsellen ympärilleen. Kaikkialla näkyi kuollutta, kuolleita puita ja puskia. Muutama puu oli varmasti palanut. Eläimen eläintä ei näkynyt missään. Neva laski puukkonsa maahan. "Voisikohan joku asua täällä?" hän kysyi itsekseen, pudistaen lopulta rajusti päätään. Taatusti ei! Ei Erkkikään täällä asuisi.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 19:33:26 GMT 2
Ruskeamusta susi asteli vakaasti eteenpäin. Se ihan huokui itseluottamusta. Neljä normaalia jalkaa tekivät kaiken työn, kaksi ylimääräistä vain olivat. Mihin niitä muka olisi voinut käyttääkään? Igotsune heilautti kahta häntäänsä samassa tahdissa ja katseli itsevarmana ympärilleen punaiset silmät hehkuen. Sen katse oli ylimielinen, se tiesi omistavansa paikan. Tai siis, oikeastaanhan se oli Räyhääjä, mutta mitä väliä? Susi heilautti sarvekasta päätään kuin puistaakseen koko Räyhääjän mielestään. Kaulassa olevan koru heilahti. Uros asteli vielä vähän edemmäs. Paikka tuntui mukavan kotoisalta. Äkkiä suden herkkään kuonoon kantautui tuntemattoman haju. Silmissä vilahti ärsyynnys ja susi suuntasi kohti hajua. Pian näköpiiriin sattuikin valkoisia kuvioita omaava ruskea koira. Igotsune tuhahti.
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 19:46:39 GMT 2
Neva kohotti äkkiä päätään, haistaessaan jonkun hajun. Täällä taitaa olla joku muukin... Pitäisiköhän mennä kurkkaamaan? shiba tuumi. "Äääh... En taida jaksaa. Tulkoot tänne jos huvittaa." Neva sanoi itsekseen. --------------------- Sori, tuli vähä lyhyt. Ajatus ei kulje XD
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 19:50:30 GMT 2
Jahas. Vai ei toinen ollut huomaavinaankaan. Igotsune ärsyyntyi. Mihin tämä maailma oli menossa? Susi hölkötti metrin päähän toisesta, johon pysähtyi. "Kröhööööm!" Murahti uros ja mulkoili toista punaisilla silmillään. Koru heilahti. Toinen saisi nyt luvan aloittaa keskustelun, uros ei siihen alkaisi. Niin alentavaan juttuun. Hampaat vilahtivat esillä kadoten sitten taas. Jos nyt toinen saisi edes sanaa suustaan nähtyään tämän. Ajatus nostatti virneen uroksen naamalle.
#Euoä tuo mitään, ei tämäkään kovin pitkä ole ~#
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 20:00:39 GMT 2
"Hilkuta vie! Onko aivan pakko aiheuttaa sydänkohtaus?!" Neva kysyi ja kääntyi katsomaan Igotsunea. Hän jäi tuijottamaan Igotsunea ja tämän paria ylimäärästä raajaa. "Eehh... " shiba mutisi hiljaa. Tuollaiseen en olekkaan ennen törmännyt...
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 20:03:11 GMT 2
Igotsune virnisti tyytyväisenä itseensä. "Ai mikä sydänkohtaus? Minusta näytät ihan hyvin voivalta" Tokaisi tämä itserakkaasti. 'Ainakin vielä...' Lisäsi susi mielessään. Uros kallisti sarvekasta päätään tyytyväisenä siihen, että herätti huomiota.
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 20:09:48 GMT 2
"Niin. Olisiko sinusta kivaa, että hiiviskelisin selkäsi takana ja aiheuttaisin sinulle melkein sydänkohtauksen?" Neva kysyi. Hyvin voivalta... Ja pah. hän ajatteli käyden istumaan.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 20:12:30 GMT 2
"Minä en ole mitään hiiviskellyt" Tuhahti susi ja nosti nokkaansa. Uros heilautti huvin vuoksi ylimääräisiä jalkojaan vähän eteenpäin. Niillekin vähän liikuntaa. "Jos joku minun takana hiiviskelisi, niin ei ainakaan koskaan hiiviskelisi, tai edes kävelisi sen tapauksen jälkeen" Sanoi susi itsevarmasti ja tuhahti. Uros ei istunut, sehän oli kamalan alentuva merkki. Ainakin tämän mielestä.
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 20:22:54 GMT 2
"Mistä sinä sen voit tietää? Kyllä takanasi, joku voisi hiiviskellä." Neva sanoi. "Ja ihan varmana hiiviskelit. Ja älä yritä laittaa vatsaan, voin väitellä tästä asiasta vaikka koko loppu päivän." shiba jatkoi.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 20:27:30 GMT 2
Igotsune alkoi ärtyä. Se vilautti kunnioitettavia hampaitaan ätsyyntyneenä. "Sekopää" Tämä mutisi. "Voi hiiviskelläkin, mutta tarkoitin, että sen jälkeen ei ainakaan hiiviskelisi" Selosti uros yrittäen olla kärsivällinen ja vilautti hampaitaankin jotta toinen tajuaisi idean.
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 20:36:38 GMT 2
"Itse olet sekopää..." Neva tokaisi. Pikkuhiljaa Nevainigsen suuttumus alkoi loppua. Eihän hän, koskaan ollut kauaa vihainen. "Muuten, kuka olet?"
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 20:40:42 GMT 2
Igotsune jätti toisen sekopää kommentin huomiotta. Susi tuhahti. "Olen Igotsune, ranwien alfa" Laukaisi uros itserakkaasti. Se ei kysynyt vastakysymystä, sehän olisi alentavaa. Sanoi nimensä jos sanoi, ihan sama tälle. Ei kiinnostanut. Punaiset silmät tuijottivat Nevaa. Ei se oikeastaan ollut puhunut totta, betahan se oli, mutta ei toisen sitä tarvinnut tietää.
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 20:52:49 GMT 2
Nimi Ranwi sai nousemaan kylmät väreet Nevan selkään. "Eikö Ranwien kanta ole... Aika... Pieni?" hän ajatteli ääneen. "Ainiin, olen Nevainigs."
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 21:18:59 GMT 2
Susi mulkaisi toista. "Itse olet pieni" Tuhahti tämä. "Ja sitäpaitsi, voisinhan minä sitä suurentaa jos sinä niin haluat" Ranwin silmät välähtivät ja leuat raottuivat hiukan. Huulet vetäytyivät ylös paljastaen uhkaavat hampaat. Igotsune tuhahti kyllästyneenä ja 'tepasteli' hiukan paikoillaan.
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 21:23:05 GMT 2
"Voinko muka sille mitään, että olen normaalia shibaa pienempi?" Neva kysyi. "Minuun et kyllä koske, noilla likaisilla hampaillasi." Hän tokaisi nousten seisomaan.
|
|