Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 21:25:13 GMT 2
Igotsune murahti ärsyyntyneenä. "Tietty voit, syöt vaan vähän paremmin" Irvaili uros ja seisahtui. "No jos nyt näin suoraan sanotaan, olet liian arvoton että sinuun voisi liata hampaansa" Tokaisi ranwi omahyväisesti ja virnisti ilkeästi päälle.
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 21:33:38 GMT 2
"Kyllä minä ihan hyvin syön." Neva sanoi. "Vaikutat todella itserakkaalta..." hän mutisi. ---------------------------------------- Jotaa toimintaa tänne pitää saada XD
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 21:36:32 GMT 2
"Hölmö" Töksäytti uros ja astahti askeleen lähemmäs toista irvistäen rumasti. "Ja itse olet itserakas!" Murahti susi ja astahti vielä lähemmäs hampaat välkkyen. "Tiesitkös, että noin pieni voi jäädä isompien jalkoihin jos lähtee yksin liikkumaan" Irvaili ranwi jatkaen toisen pienous aiheesta ja irvistellen.
|
|
|
Post by koji on Nov 24, 2007 21:42:32 GMT 2
"Mutta, sinä olet itserakkaampi." Neva sanoi. Shiba peruutti pari askelta, kun Igotsune astui muutaman askeleen lähemmäs tätä. "Osaan kyllä puolustautua."
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 24, 2007 22:02:46 GMT 2
"Haha" Susi naurahti kuivasti ja mulkoili toista. Mikä ärsyttävä olento. Uros ojenteli ylimääräisiä jalkojaan kuin venytellen. Oikein niin, että kynnet näkyivät mahdollisimman hyvin. Igotsune haukotteli paljastaen koko purukalustonsa. Uros sulki leukansa ja irvisti. Molemmat kaksi häntää heilahtivat ylöspäin. "Älä viitsi naurattaa" Ilkkui susi pelottomasti.
|
|
|
Post by koji on Nov 25, 2007 11:41:48 GMT 2
"En naurattanutkaan." Neva sanoi korvat luimussa. Shibaa puistatti ranwin ylimääräiset jalat ja tämän irvistely. Kylmät väreet nousivat taas Nevan selkään. "Hei, voisitko lopettaa tuon irvistelyn?"
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 25, 2007 11:58:54 GMT 2
"Miksi pitäisi lopettaa?" Tuhahti Igotsune itserakkaasti ja irvisti ihan kiusaksi. Terävät hampaat välkehtivät. "Itse joutaisit alkaa osoittamaan vähän kunnioitusta parempiasi kohtaan" Murahti uros ja virnisti ivallisesti. Ranwi tuhahti kyllästyneen oloisena. Kaiken maailman rakkeja sitä nykyisin joutui kestämäänkin. Eivät osanneet osoittaa kunnioitusta vanhempiaan ja viisaampiaan kohtaan.
|
|
|
Post by koji on Nov 25, 2007 12:13:05 GMT 2
"Siksi, koska se on inhottavaa." Neva vastasi. "Et sinä voi määräillä minua." shiba tuhahti ja käänsi katseensa pois Igotsunesta. Nevan mielestä toinen oli puistattava ja hieman pelottava, noine ylimääräisine raajoineen ja terävillä hampaillaan. Ei olisi mukavaa, jos ranwi iskisi hampaansa toiseen. "Oikeasti, tuo irvistelysi on inhottavaa." Neva sanoi ja käänsi katseensa takaisin Igotsuneen.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 25, 2007 12:20:52 GMT 2
Igotsune huokaisi turhautuneena. Turha tuolle tuntui olevan selittää. "Ai miksi en muka voisi määräillä sinua?" Kysyi uros muka rauhallisesti. Susi tuhahti. "No voivoi. Älä sitten ärsytä minua irvistelemään" Sanoi Igotsune koppavasti ja murahti hiukan.
|
|
|
Post by koji on Nov 25, 2007 12:39:19 GMT 2
"Siksi, koska et ole Minchian alfa. Eli minulla ei ole mitään syytä totella sinua." Neva sanoi. Shiba pysyi, jonkin aikaa hiljaa. "Mitä nyt siinä murahtelet?" Neva kysyi. Tempperamenttisuudesta oli yleensä Nevalle paljon haittaa. Vihamiehiä tuli sen takia lisää. Mutta mitä minchia nyt luonteelleen mahtoi?
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 16:35:03 GMT 2
"Tyhmä. Jos haluaisin, olisit kohta minun alaisuudessani" Sanoi uros laiskasti. "Tiesitkös nimittäin sitä, että pystyn milloin tahansa muuttamaan koiraeläimen ranwiksi vain puremalla sitä?" Kysyi susi erittäin pahansuovalla äänellä ja astahti askeleen lähemmäs toista väläyttäen hampaitaan.
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 16:44:40 GMT 2
"Itse olet tyhmä." Neva sanoi. Shiba peruutti taas muutaman askeleen, jonkin verran peloissaan. "E-en tiennyt... Mutta sinähän sanoit, ettet haluaisi liata hampaitasi minuun." Neva sanoi.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 16:56:52 GMT 2
"Noh, niinhän minä sanoin. Mutta tiedätkös, tulin juuri toiselle mielelle" Uros sanoi laiskan oloisesti ja loikkasi sitten yhtäkkiä lähemmäs toista ja napsautti hampaansa oikein näyttävästi yhteen. Ranwi virnisti ilkeästi. Saisi toinen ainakin alkaa kunnioittamaan vähän enemmän. Toisaalta, ranwi kanta oli liian vähäinen. Ja siitä saattoi vain syyttää oikeastaan Igotsunea, koska tuo ei halunnut tehdä ylimääräistä työtä. Jospa tässä nyt muutaman muuttaisi ja ne voisivat sitetn jatkaa työtä.
|
|
|
Post by koji on Nov 26, 2007 17:48:07 GMT 2
"Miksi nyt minut haluaisit muuttaa minut ranwiksi?" Neva kysyi luimistaen hieman korviaan. Shiban sydämmenlyönnit tiheentyivät. Neva ei varmaankaan ollut, koskaan ollut niin peloissaan, kuin nyt. No, onhan siinä syynsä. Toinenhan voisi milloin vain puraista tätä, ja muuttaa ranwiksi. Onneksi olen entinen taistelukoira... Taistelukokemusta löytyy, jos on tarpeen... Mutta tuota vastaan ei huvittaisi tapella. narttu ajatteli.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 26, 2007 17:52:19 GMT 2
"Tyhmäkö olet? Ranwit ovat hiukan vähäisiä. Nojoo, minä olen ainut. Pitäisi katsos saada laumaa kasaan" Tuhahti uros ja silmäili toista huolella. "Olet kyllä ehkä liian tyhmä ranwiksi" Sanoi susi omahyväisesti. Igotsunea ei oikein kiinnostanut rehkiä, senkään vertaa että toista viitsisi puraista. Laiska mikä laiska. Tai oikeastaan itserakas. Ei viitsi omia hienoja hampaitaan liata.
|
|