|
Post by zaton on Nov 18, 2007 21:00:32 GMT 2
Stary
* Stary käveli lehtimetsän pohjalla. Se katseli tuulessa humisevia puita. Maassa oli pieni kerros lunta ja hengitys höyrysi. Staryn kaulakoru heilui sen kävellessä eteenpäin metsässä. Stary nosti sievän kuononsa ylös ja nuuski ilmaa. 'Hmmh... Ei mitään erikoista...' Se ajatteli ja höristeli korviaan. Naaras herpaantui hetkeksi ja istui erään kannon päälle. Se haukoitteli vähäsen ja meni ison kannon päälle kerälle leöpäämään. Sen kaikki aistit olivat kuitenkin valmiit hyökkäämään jos niikseen tulisi. *
|
|
|
Post by elf on Nov 19, 2007 20:16:02 GMT 2
Johnny
* Tummanharmaa uros nimeltään Johnny oli tullut metsään jäniksen perässä jonka oli kuitenkin kadottanut jo alkuvaiheessa. Johnny nuuski maata ja luimisteli korviaan vähän väliä nostaen sitten päänsä ilmaan nähden kuusen alla jotain. Johnny naurahti hiljaa ja hiipi lähemmäs kuusta jolloin äkkäsi jotain. Hän näki sen saman jäniksen. Johnny ryntäsi äkkinäiseen juoksuun jolloin juoksi kauemmas ja kauemmas metsän reunasta mennen samalla syvemmälle metsään. Yhtäkkiä Johnny näki että jänis oli kadonnut.* " Voi ei... Ei kai taas...? " * Sitten Johnny ryntäsi syvemmälle juoksuun jolloin näki pusikon takana jotain. Johnny pysähtyi ja katsoi sinne. SIellä oli toien koira.*
|
|
|
Post by zaton on Nov 21, 2007 21:01:24 GMT 2
Stary* Stary makoili kannolla, kunnes kuuli ääntä. Se nosti pitkät korvansa äkkiä ylös ja avasi silmänsä. Stary käänsi päänsä äänen suuntaan ja murisi matalalla äänellä, nostaen selkäkarvansa pystyyn. "Kuka siellä..!?" Stary huudahti ja alkoi murista. "Selvä! Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla!" Naaras huudahti ja teki korkean hypyn ilmaan. Se lennähti jaloilleen pusikkoon ja näki toisen koiran. "Kuka sinä luulet olevasi ja miksi hiiviskelet täällä?! Mitä sinä oikein ajattelit??" Stary karjui toiselle odottaen vastausta.* // Sano vaan jos tää alkaa olla vähän autohitin tapasta..? //
|
|
|
Post by elf on Nov 21, 2007 21:37:04 GMT 2
Johnny* Uros katseli toista koiraa pusikosta kunnes ei enää yhtäkkiä nähnyt sitä. Johnny nosti päänsä ja korvansa katsellen ympärilleen ja vilkuillen sinne tänne ympäristössä. Yhtäkkiä uros kuuli jonkun äänen. Johnny kääntyi äänen suuntaan ja näki sen saman koiran siinä hänen edessään. Kun toinen alkoi karjua uros luimisti korviaan ensin ja murahteli itsekin kunnes nosti koransa taivasta kohti hymähtäen ja vastaten.* " Minäkö? Minä olen Johnny ja olen täällä vain siksi että jahtailin tuossa jänistä. En ollut kyllä aikeissakaan hyökätä kimppuusi jos sitä luulit? Mutta kukas sinä olet? Missä laumassa olet? Minichialainen? " * Uros katsoi toista kysyvänä ja ei päästänyt katseellaan irti toisen silmistä ennenkuin olisi saanut vastauksen. * // Okei sanon. Eikä tuollainen haittaa. //
|
|
|
Post by zaton on Nov 22, 2007 14:28:32 GMT 2
Stary* Staryk atsoi miten toinen reagoisi. Ei mitenkään kummalisesti,kyseli vain. "Minä!...Tuota.. Olen Minchialainen ja nimeni on Stary! Anteeksi jos kuulostan töksähtelevältä,mutta olen aina valmis puolustukseen!!" Stary karjui toisen edessä, kunnes huomasi olevansa MELKO kovaääninen. Se luimisti korvansa ja sen poskille tuli kaunis kerros punaa. "Ja sinun nimesi on..?" Se sanoi hiljaa ja istahti maahan. * //Ju. //
|
|
|
Post by elf on Nov 22, 2007 15:47:25 GMT 2
Johnny
* Uros luimisteli korviaan ja sen silmät olivat suuret kun se kuunteli että naaras karjui tälle. Tämän korvat nousivat pystyyn kun naaras varmaankin nolostui. Sen jälkeen Johnny sanoi hymyillen.* " Oo.... Hei vain Stary. Selväpä se. Eikä se haittaa. Minäkin olen aina valmis puollustukseen jos näen jo ulkoolta päin että tyyppi on hengenvaarallinen. Joka tapauksessa minä olen Johnny ja kuulun Donia nimiseen laumaan. " * Sitten uros huomasi naaraan poskilla kauniin punertavan panan ja käänsi sitten katseensa äkkiä hieman röhäisten naaraan suuntaan. *
// Käytäs jälleen kerran hahmon nimivärinä sinistä. ;D //
|
|
|
Post by zaton on Nov 22, 2007 17:38:29 GMT 2
Stary* Stary kuunteli toista. "Vai että Donialainen? Hmmh.. Hei, Johnny." Stary sanoi ja tutkaili samalla Johnnyn ulkonäköä. Se huomasi kuinka Johnny oli rykäissyt. aaras ravisteli vähän nolona ja naurahti. Pian Staryn korvat nousivat ylös. Se pyöritteli korviaan uteliaana. Naaras suuntasi katseensa oikealle. Se sama jänis. "Katosvaan.." Stary sanoi ja osoitti katseellaan jänistä joka söi varpua. "Nyt se ei pääse pakoon." Se jatkoi ja paransi asentoaan. Kaikki naaraan lihakset olivat valmiit takaa-ajoon. "Rockaaa" Naaras huudahti saalistushuutonsa ja teki komean loikan kohti jänöä. Jänis tietty sai pakokauhun ja alkoi juosta niin lujaa kuin pitkiltä koiviltaan pääsi. Stary juoksi sulavasti ja nopeasti eteenpäin jäniksen perässä. Se vei voimia, mutta nälkä oli kova. Stary ei päästänyt jänistä katseestaan. "Tule mukaan!" Stary huusi Johnnylle ja säntäili jäniksen perässä. * //Huomaan. //
|
|
|
Post by elf on Nov 22, 2007 19:23:07 GMT 2
Johnny
* Johnny vain katseli naaraan ulkonäköä ja maisemia siinä metsässä katseellaan. Kun uros kuuli että jänis oli täällä se pomppasi ylös ja näki kun Stary olikin jo sen jäniksen perässä.* " En voisi jäädä paitsi tästä hauskuudesta! " * Johnny naurahti ja huudahti lauseen samalla alkaen juosta kohti Starya ja jänistä. Johnny juoksahti pian samaan kohtaan kun naaras ja se jänis. Johnny hyppäsi kivelle ja siitä hieman korkeammalle maatasolle jonka reunaa ympäröi Staryn ja Johnnyn välissä olevia puita. Johnny vilkuili aina välillä missä kohtaa Stary ja jänis olivat sillä puiden lomasta ei näe niin helposti. Johnny naurahti ja vilkuili tilannetta vähän väliä.*
|
|
|
Post by zaton on Nov 22, 2007 20:38:00 GMT 2
Stary
* Stary juoksi jäniksen perässä. Se katsahtaa,missä Johnny liikkuu,mikä on virhe. Kun katse on poissa 'radalta' Staryn edessä on kuitenkin iso juuri. Stary kompastui ja lensi naamalleen maahan. Jänis juoksee jo kauempana,mutta Stary lähtee vielä juoksuun. Sen jalassa on pieni haava. Mutta Stary ajattelee, että peli ei ole menetetty. Se juoksee niin kovaa kuin pääsee. Stary saa jäniksen reiteen tehtyä viillon,mutta siinä se. Valitettavasti jänis on menetetty saalis- se on jo yli-kaukana. Stary huohottaa niin että sen suusta tulee höyryä. "P*rkeleen jänis! Tuu takasi! (Huoh!)" Stary huusi huohotuksen seasta. Stary olisi halunnut niin toteuttaa tämän idean. "Ottaa päähän nuo penteleen pitkäkorvat." Stary murisi ja katsoi taivaalle. Se nilkutti Johnnyn luokse. Naaras kävi maahan makaamaan. "Kyllä me vielä sen kiinni saamme. Ja kohta minä lähden etsimään sitä viheliäistä pikku-otusta. Kaluan koko metsän läpi,mutta se ei pääse niin helpolla kun se luulee!" Stary kiroaa ja murhataa vielä perään. Naaras nousi seisomaan ja ravistelee. "Haluatko lähteä mukaan etsimään, via jäätkö tänne..? Merkitsin sen jänön juuri tällaista tilannetta varten haavalla. Ja verenkin haistaa." Stary sanoi Johnnylle. Se tosiaan aikoi löytää juuri sen jäniksen. Itsepäinen kun oli. *
|
|
|
Post by elf on Nov 26, 2007 21:02:57 GMT 2
Johnny
* Johnny istahti maahan ja näki kun jänis pomppi kauas pois... jonnekkin. Johnny ei enää olisi pinkaissut juoksuun sen perään ja näki sitten että Stary nilkuttaa tämän luokse. Johnny katsoo Starya ja kuuntelee mitä asiaa sillä olisi.* " Hah... En minä ainakaan tänne jää. Tulen mukaasi ja siten me löydämme yhdessä sen saman jäniksen jota jahtasimme... olen jo taannut sen ja erotan sen nyt muista pitkäkorvista täällä. " * Sitten Johnny läähätti hieman ja rapsutti korvaansa hetken kunnes ravisti päätään. Sen jälkeen se vilkuili taivaalle ja käänteli korviaan vähän sinne sun tänne suuntaan. Sitten Johnny heilutteli häntäänsä aivan pikkuruisen hetken kunnes nousi seisomaan ja katsoi reittiä minne jänis oli mennyt.* " Hyvä... Sen jalanjäljet ovat edelleen maassa näkyvinä. Voimme seurata niitä. " * Johnny sanoi ja vilkaisi sitten Starya joka oli tämän takana.* " Pystytkö jo nyt juosta vai pidämmekö vielä tauon? " * Johnny kysyi Staryltä.*
|
|
|
Post by zaton on Nov 27, 2007 20:25:34 GMT 2
Stary
* Stary katsoi kaukaisuuteen ja kuunteli Johnnya. "Eääh,kyllä minä voin jo juosta. Tule,niin mennään!" Stary sanoi hymyillen ja juoksi jäniksen jälkien suuntaan. Kaikkialta mistä se juoksi tuli aina yksi veripisara. Stary ei siltikään välittänyt haavoittumisestaan vaan piti päänsä ja juoksi. *
|
|
|
Post by elf on Nov 28, 2007 16:06:06 GMT 2
Johnny
* Johnny naurahti ja sanoi.* " Okei. " * Sitten Johnny juoksi Staryn perään ja nuuski kaikkia puskia ja jäniksen jalan jälkiä joita maassa oli. SItten Johnny haisteli vielä ilmaa ja vilkuili välillä missäpäin Stary menee. *
|
|
|
Post by zaton on Nov 30, 2007 16:01:42 GMT 2
Stary
* Stary haisteli jäniksenjälkiä innokkaasti, häntä heiluen. Se kuitenkin yhtäkkiä huomasi,että se jäljet alkoivat olla verepunaisia. Jänis oli mennyt maahan kitumaan. "Hei,Johnny! Täällä se on,eikä enää nouse." Stary huudahti ja tassutteli kuolevan jäniksen luokse. Stary puraisi sen niskat nurin ja katsoi saalista hyväntuulisena. "Taidamme saadakin hyvää ruokaa,eh?" Stary sanoi Joohnylle ja katsoi jäniksen ruumista lipoen huuliaan. *
|
|
|
Post by elf on Dec 1, 2007 23:59:27 GMT 2
Johnny
* Johnnyllakin oli innokaasti heiluva häntä kohti taivasta kunnes se kuuli että Stary oli löytänyt jäniksen. Johnny juoksahti naurahtaen Staryn ja jäniksen luo kunnes Stary katkaisi sen niskat nurin. Johnny vain hymähti naurahtaen ja sanoi.* " Niinpä. Ainakin minulle maistuu koska en ole yönyt PITKÄÄN aikaan mitään! " * SIiten Johnny vain katsoi kuollutta jänistä ja ojensi päätänsä jäniksen kaulaa kohti. *
|
|
|
Post by zaton on Dec 7, 2007 18:33:29 GMT 2
Stary
*Stary naurahti Johnnylle. "Syödään vain samaan aikaan." Se totesi ja repäisi jäniksen koiven irti. Nyt se söi saalista hyväntuulisena maassa maaten. "Ota vain." Stary kehotti ystäväänsä. "Mistäpäin muuten tulet?" Stary kysyi syöden samalla. *
|
|