|
Post by elf on Dec 10, 2007 17:15:46 GMT 2
Johnny
* Johnnyn suupielet kohosivat ylemmäs silmiä kohti ja se otti muutaman askeleen lähemmäs jänistä. Uros nappasi jänistä korvasta ja söi sitä tyytyväisenä. * " Tämä on todella hyvää.... Jaa että mistäkö tulen? Minä tulen.. Kuten jo mainitsin Donia laumasta tuolta...Hmm..Ööh...Metsän perukoilta. " * Uros naurahti ja katso isitten Starya.* " Entä sinä? Mistä sinä tänne metsään tulit?" * Johnny kysyi Staryltä. *
|
|
|
Post by zaton on Dec 11, 2007 14:36:16 GMT 2
Stary
* Stary söi jänistä. "Aijaa. Minä tulen vähän kauempaa havumetsästä. Olen kuulunut aina Minchiaan,mutta en ole asunut niiden alueella." Stary kertoi. Se jätti jäniksen raadon siihen ja nousi seisomaan. Stary käveli parin metrin päähän ja istui. Se kuunteli viileän tuulen huminaa ja sulki silmänsä. "Ihana ilma." Stary totesi ja avasi silmänsä. *
|
|
|
Post by elf on Apr 1, 2008 15:31:13 GMT 2
Johnny
* Johnny katsoi kun Starysöi jänistä. Uros kuunteli mitä tuo sanoi ja nyökkäsi sitten. * " Aa... Ymmärrän. En minäkään niin paljoa siellä lauman luona oleskele. Olen yksinkulkija. " * Uros sanoi ja hymyili toiselle kiltisti. Johnny istahti maahan kun Stary nousi ja käveli vähän matkan päähän. Kun Stary sanoi ilmasta niin Johnny nyökkäsi. * " Totta. Todella kaunista. " * Sitten tuo katsoi taivaalle heilutellen häntäänsä. *
|
|