fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 3, 2007 17:53:04 GMT 2
"Yhtä mun frendiä. No olkoot lasten hommaa. Niin ällöä kun se onki myöntää, mäkin oon vielä..." susikoira huokaisi ja tokaisi sitten. "... lapsi." Minchia naurahti ja heilautti päätään niin, että harjas lötsähti vasemman silmän päälle, samalla tavalla kuin tämän äitin harjas.
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Oct 3, 2007 18:14:35 GMT 2
Narttu naurahti. "No kai mäkin oon vielä, ei en oo" Susikoira naurahti heleästi. "Mä olen... öö... varhaisnuori! Se minä olen, varhaisnuori!" Lindo keksi jotain.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 3, 2007 18:26:45 GMT 2
Onni nauroi. "Varhaisnuori? Sano teini vaa," susikoira sanoi, ja nousi. Tosin sateen kastelema kallio oli liukas, ja niin sitä mentiin. Minchia älähti, ja lennähti suoraan Lindon viereen, vasemmat raajat nartun päälle. Kirsu hipaisi toisen kirsua, mutta hieman punastellen ja hämillään oranssi nousi Lindon päältä.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 3, 2007 18:33:42 GMT 2
Narttu naurahti uroksen kömmällyksestä ja lennähti samalla itse kauemmas mutta sai silti uroksen vasemmat tassut päälleen. Heleä nauru pisteli kirpeää ja synkkää ilmaa. Nauru loppui, Lindo hymyili punastellen. Kunnon naurut olivat jääneet vähiksi viimeaikoina. Punastelu katosi nopeasti. "E-ei tuo mitään" Erotettu sanoi nopeasti ja reagoiden heti tapaukseen välittämättä mitään mitä onni sanoi ja mitä ei.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 3, 2007 18:39:04 GMT 2
Uros loikkasi muutaman askeleen päähän. "Juu sori," poika mutisi nolona ja kävi taas maahan makuulle.
#Ihailkaa tätä pitkyyttä.#
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 3, 2007 18:47:39 GMT 2
Narttu oli hieman nolona tämäkin mutta ryhdistäytyi ja nousi istumaan. "Mitäs me tehdään? Ei tääl jaksa olla"
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 3, 2007 19:32:49 GMT 2
Onni haukotteli. "Mä voisin ottaa torkut," susikoira tokaisi ja laski jälleen päänsä tassujensa varaan.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 4, 2007 12:51:37 GMT 2
Narttu kuumeni uroksen sanoessa ottavansa torkut. Päässä kiehui. "Hei sinä! Kun neito tahtoo tehdä jotain muuta sitä myös tehdään eikä oteta torkkuja!" Lindo höyrysi.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 4, 2007 14:01:51 GMT 2
Susikoira nosti päätään ja hymähti. "Okei neiti, kerro sitten mitä me tehää," Onni sanoi. Susikoiran ohimossa tykytti. Luonnetta ja aggressivisuutta oli vaikea hallita nykyään.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 4, 2007 16:51:00 GMT 2
Narttu hymähti ja nosti kuononsa pystyyn oikein loukkaantuneesti. "No... Ihan mitä tahansa muuta kuin nukutaan ja mennään sateeseen" Susikoira hymähti ja nousi ylös laskien kuononsa. Uros oli isompi, mutta hällä väliä, voisi tuota silti komennella.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 5, 2007 15:46:23 GMT 2
Onni nousi. "En mä osaa ehottaa mitää erikoista," poika tokaisi ja vilkuili ympärilleen. Ei ollut mitään tekemistä. Syvältä.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 5, 2007 18:10:36 GMT 2
"Äh, niinpä tietysti. Ei mitää tekemistä.", narttu tokaisi turhaantuneena ja huokaisi. Tylsää. "Jos lähettäs täältä? Liian myrskynen ilma...", Lindo kysyi mutta vastasi omaan kysymykseensä.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 6, 2007 10:16:46 GMT 2
Onni työnsi päänsä ulos, ja se kastui silmän räpäyksessä. Uros heilutteli päätään, ja harjas lätsähteli puolelta toiselle. "Vihaan harjaksia," poika jupisi. Pian tämä sai pörrötettyä tukkansa kuosiin, ja sen jälkeen tämä haukotteli, ja käänsi silmänsä Lindoon.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 6, 2007 11:21:34 GMT 2
Narttu naurahti toisen ulkonäköä kun harjas oli litimärkä ja heilui puolelta toiselle. "Onneksi minä en saanut harjasta", susikoira sanoi hymyillen pienesti. Jotenkin se alkoi jo tuntea itsensä rennoksi ja tyytyväiseksi uroksen seurassa.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 6, 2007 11:30:11 GMT 2
Susikoira venytteli hieman vasenta takajalkaa, niin kauan että sieltä kuului vieno naksahdus. Onni huokaisi rentona ja veti takatassut tiiviistii toistensa viereen. Kippura häntä heilui samalla kun poika liikutteli tassujaan. Sitten tämä alkoi venytellä eturaajoja, niin että jokaisesta kuului naksahdus. Pian venytteli sessio oli ohi, ja minchia ravisteli itseään joka puolelta.
|
|