fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 15, 2007 9:47:19 GMT 2
061108!Jotkut ovat mesessä kyselleet, millä välineillä teen kuvani. Ja tässä vastaus; x Tavallista, halpaa kopiopaperia. Sille piirrän kaikki kuvat mitä täällä on. x Tavalliset, halvat, koulusta "unohtuneet" puuvärikynät. x Tussaukseen käytän Tiimarista ostettua halpis-tussia. x Lyikkärinä näyttäisi olevan tälläinen... öö. En nyt merkkiä tiedä, mutta otin halvimman vaihtoehdon kaupasta. x Koulusta saatu pyyhekumia ja lisäksi tiimarista ostettu Batman-pyyhkäri. x Joskus harvoin kun väritän tusseilla... Minulla on muutama tussi vielä. Ne on halvimmat vaihtoehdot. x Jos piirrän koneella, käytän tavallista hiirtä ja painttia. Kuvanmuokkaus ohjelmia ei ole tällä koneella, kun se on jonnekkin kadonnut. ------------------------------------------------------------- i170.photobucket.com/albums/u248/fangipallo/vilkkuu.jpgAloitankin tämän taide-töpöni tälläisellä Vilkun kuvalla. En kestänyt katsoa sitä vanhaa kun se oli niin ruma, joten tein uuden. Tuo koru tuli ajatuksesta, että alfalla pitäisi olla joku koru (niikuin Aavellakin on). No joo, olen ihan tyytyväinen, vaikka skanneri raiskasi värit. Eli ollos hyve Lara ^__^
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Sept 15, 2007 9:51:25 GMT 2
<3_<3 Aivan syötävän söpö <3<3<3<3 Mielipiteeni kyllä jo mesessäkin kuulit 8DDDD Rakastan sitä <3 *haliruttu ja pusu poskelle* 8333 Rakastan sitä. Voihan sille Vilkulle toki korunkin laittaa 8DDD
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 15, 2007 12:05:27 GMT 2
Hyvä kun kelpaa. Itsekkin olen vaihteeksi tyytyväinen. Oli eilen illalla taas en-osaa-piirtää-joten-piirretään-väkisin vaihe. Sitten työllä ja tuskalla tuon tein, ja vasen takajalka vammaa.
|
|
|
Post by mcromu on Sept 15, 2007 12:08:32 GMT 2
Vjähänkö upia @.@ <3_<3 Tosin takamus näyttää vähän pienehköltä, mut ei se haittaa. Ihana tuo väritys ja muutenkin syötävän suloinen ilme^^. Njuu son sulonen, saat sit piirtää Santun jos (ja kun) siirrän sen tänne sit joskus
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 15, 2007 12:27:23 GMT 2
Kai se on vähän pieni, itse on juuri huomannut sitä, mutta harvoinpa omia virheitään huomaa jos tykkää kuvasta (=ei halua huomata.) Mutta aah, kommenttia~
Meinasin tänään piirtää Santun mutta siitä tulikin Maydein Tinatar, jonka lisään joskus. Eiköhän Santtukin arttia täältä saa :'D
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Sept 15, 2007 12:43:13 GMT 2
Ihana <33 Ja ihanasti väritetty O.O
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 15, 2007 12:50:15 GMT 2
Värit näyttävät paremmilta IRL, kuten jo totesin, skanneri teki temput. Vilkku ei oikeasti ollut noin punainen.
Mutta fang kiittää~
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 16, 2007 11:51:27 GMT 2
|
|
|
Post by maydei on Sept 16, 2007 12:13:53 GMT 2
Oi, ihania <333 näinkin tuon Tinan jo mesessä. Söpöjä *ruttaa fangin,kiittää ja vie kuvan mukanaan*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 16, 2007 13:29:30 GMT 2
Kiitos May kommentista o/ *ruttaantuu*
|
|
|
Post by mcromu on Sept 16, 2007 13:43:22 GMT 2
Nuo näinkin jo mesessä, mutta kommentoin nyt silti. Santtu on ihana ^^ Korvis puuttuu, mut se on pieni murhe. Kai mie sen Santerin joskus tuon, sit miulla on täällä kaksi teini-ikäistä poikaa Tinatar on ihana <3_<3 Sillon suloinen katse ja muutenki söpö kuva 83
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 16, 2007 13:45:55 GMT 2
No, voithan lisätä tuon artin sinne Inuunkin :'D Eli joo. Kiitos kommentista~
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Sept 16, 2007 17:42:04 GMT 2
Ihaia <3_<3 Rakastan nykyistä tyyliäsi vielä enemmän kuin entistä 8DDDD Kauniit/hienot asennot niillä ^_~
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 16, 2007 20:04:45 GMT 2
Olen siitä lähtein kun tajusin, että sarjistyyli sovi minulle, pyrkinyt melko sellaiseen tyyliin mikä minulla nyt on. Tosin kehitystä käy kaiken aikaa ^_____^ Kiitos kivasta kommentista, oli kiva lukea 83
|
|
Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
I've got a secret weapon. Chocolate. Preferably dark.
|
Post by Hiswa on Sept 17, 2007 20:45:29 GMT 2
Juu, fang. Olet todellakin huomattavasti kehittynyt, kun vaikka vertaa esimerkiksi joihinkin vanhan kuolon aikaisiin kuviin. Tyylisi on ihanasti realistunut, ja se on aina hyvä asia. ^^
Santeri on kyllä söpö. Tinatarissakaan ei mitään vikaa ole. :3
|
|