fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 30, 2008 17:15:33 GMT 2
Traden puolikkaani Kojille, hieman myöhässä, mutta joo. Lopputulokseen olen itse hyvin tyytyväinen, vaikka piennennys hieman ryssi kuvaa. Oma käsialani loistaa taas, toivottavasti saatte jotain selvää... x) No joo, ei kait minulla sentään niin paha käsiala ole. Lyriikat Apulannan Hiekka-kappaleesta, joka taisi juuri tuolloin tulla radiosta, kun piirsin tätä. Elikkäs, oles hyvä Koji~
|
|
|
Post by koji on Jan 30, 2008 17:22:44 GMT 2
Ihana! Aivan ihana kuva. Sanat sopii Tryuulle aikas hyvin ^^ Ja minä ainakin käsialasta selvää sain.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 30, 2008 17:31:10 GMT 2
No, sitähän minäkin, että ne sopivat Tryuulle.
Hyvä kun kelpaa~
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 1, 2008 14:16:07 GMT 2
//Ja uutta kuvaa puskee. i170.photobucket.com/albums/u248/fangipallo/ingo-1.pngNansun Ingo. Rakastin ideaa näkymättömästä ystävästä, Ilposta, joka on samalla suojelia. Ingo leikkii heikoilla jäällä, tasapainottelee jollakin lääketabletilla, tai kenties huumeella. Ilpo yrittää pelastaa, mutta miten olematon ystävä voi pelastaa ketään? Mahtava idea. Sovitaan kuitenkin että Ingo horjahtaa ja lääke lentää jonnekkin huitsin vittuun~ Niin, miltä tuntuisi olla olemassa vain jonkun mielikuvassa? Silmät ovat sielunpeili... Ilpolla ei ole sielua, Ilpolla ei ole silmiä. Pidän tästä kuvasta todella paljon~
|
|
|
Post by koji on Feb 1, 2008 14:30:35 GMT 2
Ihanainen tuokin ^^ Todella upeasti toteutettu.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 3, 2008 17:02:35 GMT 2
Kiitos kommentista Kojja eli Kolme Koota.
Meni vähän offiksi x)
|
|
|
Post by nansu on Feb 3, 2008 19:37:41 GMT 2
Kiitos, tuo on ihana~ Ilpo raukka, se haluu auttaa, muttei saa otetta, ihan hyvä vaa että se pitää Ingolle ( siis piti sanomani Prinsessa Inkiväärille x) ) seuraa, muute siitä tulis vielä pöpimpi ku se jo on Olis muuten aika kiva saada Ingon galleeriaan perhepotretti, joten jos sulla ei muuta oo, ni voithan sä sellasenkin piirtää? Voisin kans sulle piirtää jostakin sun tyypistä, kenestä? =)
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 4, 2008 15:51:45 GMT 2
Perhepotretti... Se voisi olla kiinnostavakin hanke. Katsotaan, miten ehdin 8) Hiihtolomalla ainakin on aikaa, että jos silloin sitten... o/ No, jos tahdot niin voithan sinä vaikka tuosta Dankista piirtää, kun poikaparalla ei ole vielä yhtään arttia. Kiitos kommentista~ // Uusi kuva i170.photobucket.com/albums/u248/fangipallo/igotsune.pngMinun on jo kauan pitänyt piirtää Igolle arttia, ja nyt sitten sain viimeinkin inspiraation. Tausta on melko laiskasti tehty, mutta itse otukseen olen tyytyväinen 8) Pidän etenkin noista kasvoista~ Pienennys hieman suttasi ikäväkseni tätä kuvaa D8 Mutta vielä itse saan varsin hyvin selvää kuudesta raajasta. Sarvet vain hukkuvat. Meinasin unohtaa kuvasta punaisen kiilan kuonoon, lisäsin sen jälkeen päin. Lyriikat, ah lyriikat, joita lisäilen melkein joka kuvaan. Nuo sopivat mielestäni hyvin Igolle, joten lisäilin ne, kerrankin koneella, ettei käsialani taas loista. Mut juu, Tikkis ole hyvä ja hae omasi~
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Feb 4, 2008 19:56:01 GMT 2
Pahus, sain melkein slaagin kun otsikkona oli Igon nimi x)) Mutta asiaan, ihana kuva tosiaan~ Oikein hyvin toteutettu ^_^ Kyllhän noista saa selvää, sekä raajoista että sarvista (meikä ainakin >8)) ja ilme on kyllä pro~ Hyvin tehty, korvat on ihanat <3 Ja tuo koru on hieno myäs >8) Tekstit tosiaan soveltuu hyvin tuolle hukalle, hienoa hienoa ^_^ Koko kuva on hiano, kiitos paljon fangineen~ <3 *hali*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 5, 2008 15:31:21 GMT 2
Huomasin muuten kuvasta yhden kuviovirheen, mutta mitäs pienistä kun Tikalle kelpasi silti 8)
|
|
|
Post by zaton on Feb 16, 2008 21:44:50 GMT 2
Hauska tuo pehmolelu kuva! Kiitoksia,kunnia Starylle päästä mukaan kuvaan! ;D
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 17, 2008 17:32:17 GMT 2
Kiitos kommentista Zaton~
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Mar 11, 2008 15:03:59 GMT 2
Tira aiheuttaa addiktioita. Rakastan sitä ~<3 91 x 84. Arvatkaa rakastanko tätä kuvaakin~ Khyl, jos Tira olisi oma hahmoni käyttäisin tätä avaa : D Kerrankin jaksoin panostaa paint-työhön ja tulokseen olen enemmin kuin tyytyväinen. Romun ei tietenkään ole pakko pitää tätä, tulipahan nyt tätäkin kokeiltua :'D
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Mar 11, 2008 16:58:39 GMT 2
Aivan ihana kuvanen Suloinen, ihana ilme x) Joo, en saa mitään järkevää kommenttia aikaan, mutta hieno tuo kuva on 8)
|
|
|
Post by koji on Mar 11, 2008 18:19:42 GMT 2
fang.. Tuo on aivan ihana ava x) Söpis. Osaat kyllä painttia käyttää hyvin.
|
|