Post by fang on Mar 31, 2011 22:22:20 GMT 2
> i170.photobucket.com/albums/u248/fangipallo/benjinew.png
> Kuviot toiselta puolelta
Mä kerroin kaiken jo kirjeessäin
Jos en lähde niin petän itseäin
Lähdin kiertämään maailmaa
Pikkukaupungin kadut mua ahdistaa.
Perusdata
Nimi :: Benji
Ikä :: 18 ihmisissä
Laji :: Susikoira
Sukupuoli :: Uros
Lauma :: Minchia
Olin poika nimeltä Päivi
Enkä tiennyt oonko Romeo vai Julia
Olin poika nimeltä päivi
Tahdoin vain suudella sun maalattuja huulia.
Emo :: Vilkku [Tika]
Isä :: Tuska [fang]
Siskot :: Natasha [Lara], Passion, Ingo
Veli :: Nico
Lisäksi Benjillä on emon puolelta kaksi sisaruspuolta ja isän puolelta 10 sisaruspuolta
Hahmosta syvemmin
Sisäisesti ::
Benji ei ole mikään normaali nuori. Hän ei ole elämää syleilevä ja tulevaisuuden toiveita pursuava nuori, ehei. Benji on melko totinen, eikä huumorintajua ole siunaantunut juuri lainkaan. Tuo ei juuri ymmärrä vitsailun päälle. Koirasusi ymmärtää lähinnä vain mustaa huumoria ja sarkasmia, muttei juuri tajua vitsien ja hokemien päälle. Benji vaatii melko paljon itseltään ja muilta, ja onkin usein perfektionisti. Koirasusi ei tyydy vähän, vaan tahtoo aina, että kaikki tekevät parhaansa, vaikka usein sekään ei riitä. Uroksessa on huomattavan paljon pessimistin vikaa, ja tämä odottaa aina pahinta. Benji ei ole tottunut siihen, että asiat menisivät kerralla putkeen, ja on joutunut aina tekemään paljon töitä pienenkin onnistumisen vuoksi. Tästä huolimatta koirasuden motto voisi olla 'vaikeuksien kautta voittoon', eli pieni opitimistin liekki palaa kaikesta huolimatta.
Benji lähti omille teilleen todella nuorena, ja on aina ollut todella itsenäinen ja muista riippumaton. Koirasusi on myös ollut ahkera, ja halunnut onnistua itse, eikä tuurilla. Nuorena kotoa lähtö on myös tehnyt Benjistä melko kovan, ja tuo ei tunteile juurikaan ja pitää kaikki tunteet lähinnä itsellään. Lähes kaikki tunteet ovat melko vieraita koirasudelle, eikä tuo osaa käsitellä tunteita niinkuin pitäisi.
Ulkopuolisille Benji on kiltti ja kohtelias, aika 'naapurin poikamainen'. Hieman ujokin poika on, eikä kovin moni usko, että koirasusi on todellisuudessa todella hyvä taistelija. Taidostaan huolimatta minchia ei ole riidanhaastaja, ja vältteleekin yleensä taisteluita. Uros viettää aika paljon aikaa omissa ajatuksissaan ja on kova miettimään ja pohtimaan asioita.
Unta saanut en iltaisin
Aamuun asti mä kattoon tuijotin
Ihmiset mulle sanoi niin:
"Jos et muutu voit joutua Helvettiin".
Ulkoisesti ::
Säkä :: 65 cm
Paino :: 35 kg
Värityksensä poika on perinyt emoltaan, mutta koiramaisen rakenteen isältään. Uros muistuttaa muutenkin enemmin koiraa kuin sutta. Benji ei myöskään ole niin massiivinen kuin emonsa, muttei myöskään yhtä lihava kuin isänsä. Rakenteeltaan koirasusi on sopusuhtainen, mutta ehkä suuriluisen näköinen. Eli miksikään ruipeloksi koirasutta ei voi sanoa.
Benjin pohjaväri on oranssi, jossa on todella vieno rusehtavan sävy. Uroksen kuvioinnit ovat punaiset lukuunottamatta silmien yläpuolella olevia keltaisia laikkuja. Turkki on melko keskipituista, ja karheaa. Hännässä karvoitus on pidempää, ja kasvoissa turkki on huomattavasti lyhyempi kuin muualla vartalossa. Silmät ovat metsänvihreät, kuten kummallakin vanhemmalla.
Olin poika nimeltä Päivi
Olin poika nimeltä päivi
Menneisyys :: Tarina alkaa niinkuin mikä tahansa tarina.Benji syntyi minchian alfalle ja erotetulle urokselle. Benji lähti ensimmäisenä pentuna omille teilleen pentueesta. Koirasusi ei muutenkaan ole ollut ikinä kovin riippuvainen kenestäkään. Benji on lähdöstään lähtien kulkenut yksin, ilman ystäviä tai tyttöystäviä. Uros on kulkuri luonne.
Loppu sälät
Antaa ihmisten tuijottaa
Vaikka joskus se onkin niin vaikeaa
Ystävyys meitä yhdistää
Etäisyys tekee sielussa kipeää.
Muuta ::
x Biseksuaali.
x Benji on yllättävän hyvä taistelija.
x Pelkää kuolemaa.
Copyt ::
Teema © Leevi & The Leavings, artit © tekijöidensä, anything else © fang.
Teema ::
Olin poika nimeltä Päivi
Olin poika nimeltä päivi
x Leevi & The Leavings - Poika nimeltä Päivi
Suhteet ::
Tavatut :: Nata, Akai Arashi
Tutut :: ---
Ystävät :: ---
Ihastus :: Akai Arashi
Ei pidä :: ---
Vihatut :: ---
Pelatut pelit ::
Passion colors everything
Sulavat tunteet jäätyvät jälleen
Hahmo otettu käyttöön :: 300710
Pelaaja :: fang, jokke-poika92@hotmail.com
Olin poika nimeltä Päivi
Olin poika nimeltä päivi