Post by kridu on Aug 21, 2010 15:25:16 GMT 2
Minun hahmoni Indrea ja Warblindin Sawere tulevat saamaan äpärälapsosia. Pentuja tulisi korkeintaan neljä (4) ja niistä kolme (3) ovat jo varattuja, eli vielä yksi pentu puuttuu.
Olisitko kiinnostunut? Jos vastaus oli myönteinen, niin ala värittää kuvapohjaa.
Tiettyjä kriteereitäkin löytyy:
¤ värimaailmasta löytyy mustaa, siniharmaata, harmaata ja valkoista. Pieninä määrinä voi löytyä muitakin värejä.
¤ toinen taikka molemmat silmistä olisi hyvä olla vihreä, sillä se kulkee Saweren suvussa
¤ minun hahmoni Yuukin on näille sukua, josta tulee harmaansävyt.
¤ nimen ei pidä olla suomen kielinen, mutta lisänimeksi pitäisi taas löytyä tulla suomalainen nimi.
¤ pennulla saa olla harja!
Ehdolla:
¤ ei ketään
Valitut:
¤ Minä [Kridu] (miun puppelo Scheiran Hairahdus)
¤ Warblind (Warblindin vauveli Tzainn Usvantytär)
¤ fang
Linkitä hahmon kuva+alustavat tiedot vaikka tähän töpöön taikka vaihtoehtoisesti yksärillä minulle JA Warblindille molemmille.
Edit// sitten on vielä yksi juttu, joka ponnahti mieliimme vasta eilen illalla.
Tämä lisänimi, joka miun pupsini osalla on "Hairahdus" on Indrean antama nimitys. Sawere ei kuitenkaan halua kertoa sitä vielä pienokaisille. Vanhetessaan ainakin Scheiranin osalla nimi muuttuu.
Tämä on vaikeaa, yrittäkää ymmärtää ja kysymyksiä saa heittää!
Eli, Sawere nimesi nuorimmaisen nimellä Scheiran. Indrea näki pupsit niiden ollessa ihan pieniä, jolloin hän antoi Scheiranin lisänimeksi Varjonkantaja. Myöhemmin, kun pennut näkevät isäänsä alkaakin isä kutsua häntä Hairahdukseksi.
Warblindin pupsi taas on alkuun Tzainn Usvantytär, mutta vanhetessaan Indrea muuttaa nimen Usvattareksi.
Pakkiohan tätä muutosta ei ole tapahtua, jos kokee sen liian vaikeaksi. 8)
Olisitko kiinnostunut? Jos vastaus oli myönteinen, niin ala värittää kuvapohjaa.
Tiettyjä kriteereitäkin löytyy:
¤ värimaailmasta löytyy mustaa, siniharmaata, harmaata ja valkoista. Pieninä määrinä voi löytyä muitakin värejä.
¤ toinen taikka molemmat silmistä olisi hyvä olla vihreä, sillä se kulkee Saweren suvussa
¤ minun hahmoni Yuukin on näille sukua, josta tulee harmaansävyt.
¤ nimen ei pidä olla suomen kielinen, mutta lisänimeksi pitäisi taas löytyä tulla suomalainen nimi.
¤ pennulla saa olla harja!
Ehdolla:
¤ ei ketään
Valitut:
¤ Minä [Kridu] (miun puppelo Scheiran Hairahdus)
¤ Warblind (Warblindin vauveli Tzainn Usvantytär)
¤ fang
Linkitä hahmon kuva+alustavat tiedot vaikka tähän töpöön taikka vaihtoehtoisesti yksärillä minulle JA Warblindille molemmille.
Edit// sitten on vielä yksi juttu, joka ponnahti mieliimme vasta eilen illalla.
Tämä lisänimi, joka miun pupsini osalla on "Hairahdus" on Indrean antama nimitys. Sawere ei kuitenkaan halua kertoa sitä vielä pienokaisille. Vanhetessaan ainakin Scheiranin osalla nimi muuttuu.
Tämä on vaikeaa, yrittäkää ymmärtää ja kysymyksiä saa heittää!
Eli, Sawere nimesi nuorimmaisen nimellä Scheiran. Indrea näki pupsit niiden ollessa ihan pieniä, jolloin hän antoi Scheiranin lisänimeksi Varjonkantaja. Myöhemmin, kun pennut näkevät isäänsä alkaakin isä kutsua häntä Hairahdukseksi.
Warblindin pupsi taas on alkuun Tzainn Usvantytär, mutta vanhetessaan Indrea muuttaa nimen Usvattareksi.
Pakkiohan tätä muutosta ei ole tapahtua, jos kokee sen liian vaikeaksi. 8)