Warblind
Mode
Kaiken synkimm?nkin l?pi k?yd
|
Post by Warblind on Aug 4, 2010 22:28:23 GMT 2
Sawere & Arnome emme välittäne Arnon... hyvin kauniista ilmeestä, emmekä yksinkertaisesta taustasta. En ole varma tuliko Arnon harjaksesta liian pinkki, mutta koska se näyttää muutenkin olevan hieman sekaisin, niin ehkei siitä pidä välittää. Toivon, että kuviot menivät edes jotenkin oikein, eikä Kridu sinua haittaa tuo epäonnistunut turkitus mitenkään pahemmin. Eikä värityskään näytä olevan täysin kohdillaan, mut toivon et kelpaa 8) Arno c. Kridu ja kuvahan (ja Sarre) on c. Warblind, joten ei luvatonta kopiointia, kiitos. : ) ps. voin piirtää pyynnöstä (piilomainontaa)
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Aug 4, 2010 23:18:32 GMT 2
(Hoo, sie näköjää kuuntelet kätsyjä ak:oosta päätelle~ :3) Mutta asiaan. Tää on hieno kuva, tässä on sellasta tunnelmaa mikä pönkittää tota tekstiä Arnon kuono näyttäs vähä neliskanttiselta, mutta muuten ei taia olla mtn virheitä tai sellasta. Mutta siis, kiva kuva ja ah niin upea 8) Jos tahot, niin piirtele vaik miulta joku, esmes Benji ko se ei oo saanu arttei viel? :3
|
|
Warblind
Mode
|
Post by Warblind on Aug 4, 2010 23:24:07 GMT 2
(niin kuuntelen kyllä, terävä huomio ) Muttamutta mie kiittelen kommentista, ja niin muuten onkin.. Arnosta tein kuutiokuonon, mutta tuskin se uros valittaa. Kiitos tuosta(kin) maininnasta, tuskin itse olisin tajunnutkaan.. siis niin kiittelen kommentista - jälleen kerran. kokeilen piirrellä huomenissa jos on aikaa 8)
|
|
|
Post by kridu on Aug 5, 2010 9:40:43 GMT 2
AWWWWWWWWWWWWWW HANIMURSUSIENENI! Se kuva on yhtä ihana ko ajattelin luonnoksen nähtyäni siitä tulevankin 8)) Arnon ilme on niin vitun sieni.. xD Avaksi, kuten eilen illalla jo lupailin. Äläkä sano tuota huonoksi turkittamiseksi, varsinkin kun tiedät etten minä osaa turkittaa ollenkaan. : Joo vähän on Arnon kuolo laatikko, mutta ei haittaa, enkä itsekkään mitään virheitä näe (ei sillä, en muista sen kuvioita xD), eikä harja ole liian pinkki. 8) ...Juma miten rakentava kommentti. No koita elää sen kanssa xD
|
|
Warblind
Mode
|
Post by Warblind on Aug 5, 2010 11:15:22 GMT 2
hrurrur, mut arno on normaalistikin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sieni, ettei tuo missään enää huomaa xD EI SITÄ AVAKSI! no sanon ko se meni päin metsiä, viien minuutin pikaturkitus kun tuli kiire. 8( osaat osaat, kuuitenkin osaat joten äläpä vähättele itseäsi tai ammun aivosi seinille ja miten se mantra aina jatkuikaan xD mutsiis kiva ko kelpas 8))
... helpostihan mä sen kans elän xD
|
|
|
Post by kridu on Aug 5, 2010 14:31:19 GMT 2
Arno on angst, ei sieni xD
meni jo!
Ei sitä listaa enää ikin xDDD en vähättele, minä dissaan xD
|
|
Warblind
Mode
|
Post by Warblind on Dec 24, 2010 14:02:12 GMT 2
KRIDULLE TAAS. ..musta tuntuu et suosin sitä no tän kuvan tausta ny meni miten meni mut... YLEISESTI OTTAEN hyvää joulua Kuolon popula <3 oon pahoillani Tzainnin oudosta käpälästä, insestistä ja siitä et scheiran näyttää lihavalta. ehkä son paksuna? ja voi myös olla että Scheiranin väritys pissii joissain kohdin. klicka
|
|
|
Post by kridu on Dec 24, 2010 14:40:45 GMT 2
Minua saa suosia, minä sinun lempi-isi. 8) HYVÄÄ JOULUA POIKA <333 en jaksa ees kattoo kuseeko seittikala xD
|
|