fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 14, 2009 17:02:51 GMT 2
Otsikko kertookin lähestulkoon kaiken. Tässä on nyt infoa. Jos olet yhtään kiinnostunut mesessä pelaamisesta tai ryhmäpeleistä, suosittelen lukemaan alas asti.
Mese? Luulen, että jokaisella Kuolon pelaajalla on käytössään messenger. Tarkoitus olisi järjestää sovittuna ajankohtana ropetus, johon halukkaat voivat osallistua mesessä reaaliaikaisesti.
Miten se tapahtuu? Sovittuun ajankohtaan kaikki halukkaat saapuvat meseen. Peli on nopea tempoista, yksi rooli voi olla vaikka yhden lauseen pituinen. Jokaiselta pelaajalta voi olla mukana yksi hahmo, ellei kyseessä ole kaksoshahmot. Tänä aikana mesenimenä suosittelen pitämään sen hahmon nimeä, jolla pelaat. Sitä mukaa kun pitää lähteä koneelta/ei jaksa enää pelata, hahmo vedetään pois ja keskustelu ikkuna suljetaan. Mese pelitys on nopeaa onlinea*, joten pelin aikana ei ole juuri aikaa tehdä muuta kuin pelata.
Sovittu ajankohta? Ajankohta voi olla liukava, tullaan kun keretään ja lähdetään kun pitää. Itselläni maksimiaika olla tässä pelissä on 2 tuntia. Peli pitäisi järjestää joskus illalla, mieluiten viikonloppuja. Aika ja päivä ehdotuksia saa heittää.
Kysyttävää? Kysy tässä topicissa.
Miten pääsen mukaan? Ilmoitat tässä topicissa olevasi halukas, ja samalla ilmoitat hahmon jolla tahdot mukaan. Enimmäispelaaja rajaa ei ole.
Mukana: - Jester [fang] - Tinttu [Tika] - Hiroshima [langennut] - Ninja [Tintti] -
*= hahmo vedetään pois kun ei ehdi enää pelaamaan, roolin tekemiseen on aikaa noin 5 minuuttia.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Jan 14, 2009 21:14:56 GMT 2
Ehdottomasti mukana, pitää vaan hahmo miettiä :''D Hmm, ööh. Noo, mä voisin tuodaa... Omgomg, Tinttu joo > Se käyttäytyykin nyt paremmin, kun se on vähän järkeentynyt xD Laita listaan vaan >
|
|
|
Post by langennut on Jan 15, 2009 15:55:49 GMT 2
Minee! Tahdon tulla ehdottomasti! Hahmoksi varmaankin Hiroshima :>
Miten olis tän viikon la tai su?
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 15, 2009 16:29:12 GMT 2
Ainiin joo, ja minulle käy ainakin mikä tahansa päivä suurinpiirtein, ainoastaan maanantai ja tiistai ei sovi, mutta viikonloppu ainakin kävisi hyvin ^_^
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 15, 2009 16:54:48 GMT 2
Lisään teidät listaan 8)
Hm, itsellenikin tuo viikonloppu olisi paras ajankohta. Odotetaan kuitenkin vielä joku aika, jos ilmaantuu muitakin halukkaita 8)
|
|
|
Post by tintti on Feb 1, 2009 18:47:05 GMT 2
Riippuu tietysti päivästä mitä sovimme, mutta Ninjani kanssa voisin vaikka tulla jos kyseinen peli olisi viikonloppuna.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 1, 2009 18:49:00 GMT 2
Ah hyvä, lisää porukkaa o/
Ja joo, se on nyt sitten varmaa että se on joku viikonloppu.
|
|
|
Post by tintti on Feb 3, 2009 17:29:24 GMT 2
Onkos immeisillä koska hiihtoloma? Minulla on viikko 9.
Olisikos vaikka silloin ihmisiä paikalla, jos saan ajankohtaa ehdottaa?
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Feb 3, 2009 21:12:16 GMT 2
Awwawa xD Miulla taitaa olla hiihtoloma - ööh - *katsoo koelistaansa* viikolla kymmene xP Ääh. No mut ainaki oon sillon yhdeksännen viikon viikonloppuna paikalla ainaski, et sillon perjantai-lauantai-sunnuntai? Joku noista kävisi ainaski. Ja varmaan kymppiviikko läpeensä (jos siis en painu Tampereelle, mutta kyllä mä periaatteessa sieltäki voin pelailla, enhän mä muuta siellä tee ku nukun ja hillun koneella :''D), mutta eriasia miten teille kävis x]
|
|
Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
I've got a secret weapon. Chocolate. Preferably dark.
|
Post by Hiswa on Aug 15, 2009 0:10:12 GMT 2
Ahah, tuota joo, onkos tämä ryhmäpeli vielä tulossa joskus? :D
Ajattelin että voisin osallistua Mocalla, mutta tiedä sitten että onko teistä kukaan enää elossa.
|
|