Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
I've got a secret weapon. Chocolate. Preferably dark.
|
Post by Hiswa on Sept 25, 2008 16:45:59 GMT 2
*Nuorehko Michialainen narttu tallustelee rannalla. Jäljet rantahiekassa, jotka nartun tassut jättävät ihanan pehmeään hiekkaan, haihtuvat melkein välittömästi pienestäkin aallosta. Aalto kutittelee hieman nartun jalkapohjissa, ja tarkasti katsottuna, voi nähdä pienen hymyn poikasen tuon eläimen huulilla, ennenkuin se haihtuu taas normaaliin synkään ilmeeseen. Narttu pysähtyy ja kääntää katseensa iltapäiväaurinkoon, joka vielä niin kauniisti paistaa siniseltä taivaalta.* "Tämä paikka.. Ehkä voin alottaa alusta?" *Tuo huokaisee, ja pieni tuulenvire liikuttelee tuon harjasta.*
// Elih, peli yltyy tyngäksi, aloitusviesti vaan oli hieman pitkä. x) Ja Tika siis tänne, Vilkun kanssa. //
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Sept 25, 2008 16:49:59 GMT 2
[[Täältäpä tuloon x]]]
*Oranssi kaksihäntäinen narttu astelee jalkojaan hieman laahaten pitkin rantaa. Susi silmäilee suolavettä ärtyneenä selässä olevan haavan kirvellessä. Miksi, oi miksi ei merivesi voinut olla suolatonta? Nyt tuo joutuu kärsimään kirvelystä haavassa tuon veden takia. Erotettu vilkaisee nopeasti ympärilleen ja jähmettyy huomatessaan vähän matkan päässä toisen koiraeläimen. Vilkku lähtee hiukan epäluuloisena astelemaan toista kohden.*
|
|
Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
|
Post by Hiswa on Sept 25, 2008 19:35:51 GMT 2
*Narttu huokaisee vielä syvään, ja sulkee silmänsä. Se istuu hetken siinä, kunnes kuulee hitaita askelia hieman kauempaa. Narttu hätkähtää pienesti, ja katselee sivusilmällä toisen nartun tuloa. Kun toinen on jo ihan lähellä, tuo sanoo hieman vitsaillen: * "En ainakaan ole ainoa hieman erilainen tällä saarella." *Viitaten erilaisuudessa toisen kahteen häntään. Nartun katse liikkuu toisessa, korvista varpaisiin. Ei näyttänyt epäilyttävältä, mutta pitäisi kai esittäytyä?* "Olen muuten Fuji, mutta kaverit - jos niitä olisi - sanovat Moccaksi."
// Liian pitkä taas. XD //
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Sept 26, 2008 6:40:23 GMT 2
*Narttu pysähtyy tuon laukaistessa vitsinsä. Suteen tuo vitsiksi tarkoitettu vaikuttaa kyllä paljon pahemmin kuin vitsi. Sen koko olemus ikäänkuin lysähtää kasaan, korvat lerpattavat ja hännät roikkuvat. Se ei olisi halunnut tuota muistutusta. Mutta ei kait sille mitään toinenkaan voinut, nähtävästi kun oli uusi saarella. Raukka parka, kun tälle kirotulle maanpalaselle joutui.* "Ahaa. Olen Vilkku" *Sanoo oranssi lyhyesti yhä hautoen sitä, että on erotettu.*
|
|
Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
|
Post by Hiswa on Sept 26, 2008 7:06:10 GMT 2
*Katsoo toisen reaktiota, ja mutristaa ilmettään. Raukka parka, ei tainnut toisella olla hyvä päivä.* "En tarkoittanut pahalla, sillä minun mielestä sinä olet kaunis." *Narttu sanoo yrittäen piristää toisen päivää edes pienesti, niin kuin itsekin tuollaisena päivänä toivoisi joltain. Tänään Mocca oli kuitenkin hyvällä tuulella, koska tähän mennessä kukaan ei ollut yrittänyt häätää tuota tiehensä.* "... No, Vilkku.. Hm.. Asutko tällä saarella?" *Tuo sanoo hieman ajatuksissaan, kääntäen katseensa toiseen. Jos tuo nimittäin asui, olisi hyvä jos Mocca saisi edes joltakulta hieman tietoa saaren laumoista, jos niitä edes oli.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Sept 27, 2008 8:45:38 GMT 2
*Vilkku nosti katseensa hämmästyneenä toiseen. Sanoi tätä kauniiksi? Jaa, sehän oli mukaava. Ja sai sopivasti ajatukset pois hännistä, kun piti tuota hiukan ihmetellä.* "Ai, kiitos" *Sanoi narttu jo iloisemmin. Se ei halua antaa ihan huonoa kuvaa itsestään toiselle.* "Asunhan minä, olen asunut jo kauankin..."
|
|
Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
|
Post by Hiswa on Sept 27, 2008 10:19:10 GMT 2
*Narttu hymyilee pienesti, kun huomaa että piristys onnistui. * "Aa.. Tiedätkös onko tällä saarella minkäänlaisia laumoja, tai mitään? Itse tulin vasta viimeyönä, ja olet ensimmäinen tyyppi johon olen törmännyt.. " *Narttu sanoo hieman hymyillen, ja katsoo pienesti horisonttiin. Jokin tässä saaressa tuntui kuitenkin siltä, että kaikki ei ole normaalia.. Äh, ehkä Mocca on vain väsynyt. Yöunet jäivät nimittäin hyvin vähille. 'Ja toivottavasti muut, jos täällä muita on, ovat vähintään yhtä ystävällisiä..' tuo ajattelee, mutta kääntää katseensa taas odottavasti toiseen.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Sept 27, 2008 13:56:45 GMT 2
*Vilkku tiesi kysymyksen tulevan ennenkuin toinen oli sitä edes lausunut. Ainahan tulokkaat halusivat tietää saaresta. Se oli toki luonnollista.* "Tiedänhän minä" *Myhäilee narttu, muttei vielä sano mitään muuta. Tämä pitää toista vielä hetken jännityksessä. Sitten susi kertoo saaresta.* "Täällä on kaksi laumaa, minchiat, joilla on mitä tahansa muuta kuin mustaa, valkoista tai harmaata turkissaan, ja doniat, joilla on pääsääntöisesti musta, harmaa tai valkea turkki" *Tässä välissä susi vaikenee hetkeksi hiukan surullisena. Ennen se oli ollut minchioiden alfa... Sitten narttu kuitenkin ryhdistyy.* "Ja lisäksi on erotetut, jotka on syystä tai toisesta erotettu laumasta. Erotetut tunnistaa siitä, että niillä on kaksi häntää" *Susi kertoo erotetuista katkeralla äänellä vaistoten omat häntänsä vähän turhankin tarkasti.* "Ainiin, ja lisäksi on ranwit. Ne ovat mutaatioita, ja läpeensä pahoja. Älä anna ranwin puraista itseäsi, tai muutut itsekin sellaiseksi" *Oranssi puhuu vakavana, koska se on itse nähnyt ranwien voimat.*
|
|
Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
|
Post by Hiswa on Sept 27, 2008 14:03:07 GMT 2
*Narttu kuuntelee ensin mielenkiintoisena, mutta kun toinen pääsee Ranwien kohdalle, tuon suu loksahtaa auki. Moccan niskakarvat nousevat pystyyn. Mutaatioita, läpeensä pahoja? Scary.* ".. Uh, kiitos varoituksesta" *narttu sanoo hymyillen pienellä tekohymyllä. Silti tuon ajatukset kääntyvät pakosti Ranweihin, mitä ihmettä.. Muuten niin normaalilta vaikuttava saari, silti niin.. Outoa. 'Tiesin että täällä on jotain normaalista poikkeavaa, tämä saari, ikään kuin vetää kummajaisia puoleensa.. Minä..' narttu ajattelee, mutta tajuaa sitten että on mietiskellyt jo hetken vain tuijotellen ympäriinsä.* "Eli siis, minä varmaan.. Joudun liittymään niihin.. Min.. Minchioihin?" *Tuo kysäisee vielä.* "Tiedätkö, tuleeko minun kysyä johtajilta jotain, vai?.." *Narttu tokaisee ja katsahtaa taas toiseen.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Sept 27, 2008 14:12:55 GMT 2
*Susi huomaa, että toinen hätkähtää ranweja. No ei ihmekään. Mutta mahtaa olla sekavaa toiselle, kun ei tiedä mitään saaren historiasta. Eipä toinen kyllä näytä edes kiinnostuneelta siitä, joten olkoon.* "Ole hyvä vaan" *Sanoo Vilkku yrittäen kuulostaa pirteältä ja rauhoittavalta. Ei olisi hyvä jos toinen turhaan alkaisi liikaa huolehtimaan, kunhan vain osaisi pitää silmänsä auki, niin sillä jo pärjäisi.* "No, et sinä itseasiassa joudu, vaan sinä olet automaattisesti minchia. Ole onnellinen, ettet joudu menemään minchioiden johtajan pakeille, se uros ei ole mikään kiltti poika" *Sanoo Vilkku karvaasti.* "Minulla on hänestä omakohtaista kokemusta" *Sanoo tämä vielä katkeruus tihkuen jokaikisestä sanasta.*
|
|
Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
|
Post by Hiswa on Sept 27, 2008 14:24:06 GMT 2
*Katselee toista hieman tuntien myötätuntoa. Toinen on varmaan kokenut kovia.* "Ah, selvä. Kiitos avustasi" *Narttu sanoo ja hymyilee pienesti. Mitäs nyt? Minne mennä.. Hmm, toinen olisi varmana hyvä opas esittelemään saarta, mutta se kyllä riippuisi.. * "Hei tuota, anteeksi jos kysyn.. Mutta olisiko sinulla aikaa näytellä hieman paikkoja täällä? Olen melko surkea suunnistaja paikoilla jossa ennen en ole käynyt, enkä ensimmäisenä tahtoisi törmätä 'vihollisten' alueelle." *Mocca hymyilee pienesti, ja nousee sitten ylös. Katsoo anovalla ilmeellä syvälle toisen silmiin, hieman kallistaen päätään. *
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Sept 27, 2008 14:34:34 GMT 2
*Susi vilkaisee toista huvittuneena tuon pyytäessä tätä oppaaksi. Vai ei halua toinen vihollisten alueelle. 'Minulle melkein kaikki alueet ovat vihollisten' Ajattelee narttu hiukan katkerana, mutta silti.* "Voinhan minä näyttää sinulle paikkoja" *Ja mistäköhän tuokin tuli? No menköön. Tuolle voisi varmaan minchioiden alueita näyttää. Vaikka tämä olikin erotettu, ei narttu pelännyt kulkea 'vihollisten' alueella. Tiraan jos törmättäisi, niin silloin olisi paha juttu, mutta tuskimpa Tiraa paljoa näkyisi. Ja kenet tahansa muut Vilkku voisi kovistella hiljaiseksi, kyllä kait se siihen sentään vielä pystyi.* "Missä haluaisit käydä ensin? Olemme nyt minchioiden reviirillä, tämä osa rannasta kuuluu minchioille. Eteläinen puoli tästä rannasta kuuluu erotetuille. Mutta me voisimme varmaan mennä käymään sisiliskoluolassa, joka on ihan tässä lähellä?"
|
|
Hiswa
Sisäpiirissä
Donian Beta
|
Post by Hiswa on Sept 27, 2008 14:37:19 GMT 2
*Narttu kuuntelee toisen puhetta, ja nyökkää pienesti.* "Mennään vain" *Mocca sanoo hieman hymyillen, ja ottaa sitten muutaman askeleen, kunnes pysähtyy. * "Näytä tietä ~ " *Tuo sanoo kääntäen katseensa toiseen.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Sept 27, 2008 14:38:42 GMT 2
"Hyvä" *Tokaisee tämä ja lähtee sitten rannalta tasaista tahtia hölkäten kohti sisiliskoluolaa. Toinen tulee varmaan perässä, jos on tullakseen.*
[[Uusi töpö -->]]
|
|