|
Post by langennut on Jul 15, 2008 15:10:40 GMT 2
Hiroshima
Hiro huokaisi. "Et oikeasti halua tietää miten kyvytön minä olen" Uros sanoi sarkastisesti. "Ovatko kaikki erotetut noin ärsyttäviä, vai johtuuko se erotetuista?" Hiroshima sanoi. Sitten hän muisteli, olihan hänellä itselläänkin poika. Mutta hän oli nähnyt sen vain kerran. Oli hän itsekkin säällittävän, Hiro huokaisi uudestaan.
|
|
|
Post by koji on Jul 15, 2008 15:15:09 GMT 2
"Aika kyvytön varmaankin." Nico tuhahti. Ei häntä haitannut yhtään, vaikka uhittelikin itseään vanhemmalle ja vahvemmalle. Oli tätä ennenkin tehty, ja ihan hengissä vielä oltiin. Ei nyt vielä maan päältä poistuttaisi. "Tai olet sitten vain itse ärsyttävä paska." Nico laittoi takaisin. Ei pakosti hyvää seuraisi, aivan sama. Elämähän oli tylsää, jos ei ota riskejä. Riskejen ottaminenhan on sitäpaitsi kivaa.
|
|
|
Post by langennut on Jul 17, 2008 10:58:21 GMT 2
Hiroshima
Hiro katseli pentua kiukkuisesti. "Saatat olla hyvä ilkkumaan, mutta tappelemaan sinusta ei olisi" Uros sanoi rauhallisesti. "Ja tappeleminen on kuitenkin tärkeämpää." Donia lisäsi samalla, rauhallisella äänellä. Muutama rotta juoksenteli maassa; Ne olivat turhan kesyjä, johtuen ehkäpä siitä, että tuhkan seassa ne olivat usein turvassa. Hiro katseli muutaman juoksua ahnaasti: Sillä alkoi olla nälkä vaeltamisen päätteeksi. Hetkellisesti Donia jopa unohti pennun edessään.
|
|
|
Post by koji on Jul 17, 2008 11:22:04 GMT 2
"Ehkä ei vielä ole." Nico tiuskaisi. Ei kukaan nyt näin pienenä ollut vielä mestari tappelija. Ja olihan hyvä, nyt osata ilkkua. Kai? Saattoi siitä joskus hyötyä olla. Joskus... Toisen pilkkailut kuitenkin kävivät kalloon. "Mikä pakkomieli sinulla nyt on, pienempiäsi mollata?" kirjava kysäisi. Tuskin vastausta tulisi... Aivan sama... Nico kyllä pitäisi huolta, ettei olisi itse aikuisena tuollainen... Tuollainen kusipää.
|
|
|
Post by langennut on Jul 17, 2008 13:20:23 GMT 2
Hiroshima
Hiro tuijotti pentua. "Herranjestas, mitä minun pitäisi tehdä? Syöttää tuttipullosta? Sitäkö sinä haluat? Rakkautta?" Donia sanoi ivallisesti, mutta samalla myös vihaisesti. "Miksi minun pitäisi kohdella sinua eri tavalla? Olet Erotettu, hyödytön minulle, en jaa rakkauttaa tuollaisille kuraverisille" Hiroshima jatkoi ärsyyntyneenä. Toinen oli pentu, jos se ei halua tulla kiusatuksi, pitäisi päänsä kinnii tai hyppäisi vaikka jyrkänteeltä; ei elämässä noin pärjää.
|
|
|
Post by koji on Jul 20, 2008 13:06:17 GMT 2
Ja taas, tuo purkasi hermojaan... Ei nyt toisiin sitä tarvitsisi purkaa. Nico tunsi itsensä hyödyttömämmäksi. Hänhän oli vain saastainen kuraverinen erotetun pentu. Vanhemmatkin olivat kummatkin nyt erotettuja. Ja eihän erotetuista kukaan piitannut. Ihan samoja oltiin, kuin vaikka Doniat tai Minichiat... Erotettuja vain. Miksi heitä piti juuri halveksua? Olihan heilläkin tunteet. "En kaipaisikaan rakkautta tuollaiselta, vaikka en olisi erotettu." Nico sanoi.
|
|
|
Post by langennut on Jul 22, 2008 21:38:52 GMT 2
Hiroshima
Hiro virnisti. "No, onneksi oma poikani on sitten kadonnut." Se totesi kylmästi. Oli sekin yksi helvetinmoinen häviäjä, oliko se Ryuu. Vaikka toisaalta, olisihan siitä voinut kasvaa ihan kunnon Donia. Ehkä. Hiroshima Huokaisi jälleen. Oli sillä ehkä vähän ikävä, mutta ihan vähän. Ehkä jopa liian vähän. Kun Beta mietti asiaa tarkemmin, se tuskin edes muisti pentua. Saatikaan sen äitiä. "Nojaa, turha kai menneitä miettiä" Se totesi pikemminkin itselleen.
|
|
|
Post by koji on Jul 23, 2008 22:16:54 GMT 2
"Niin, hyvä vain sille." Nico sanoi. Ei hänenkään isänsä mikään paras ollut... Täysi surkimus. Idiootti paska. Ei sellaista isää tarvitse... Äitikin oli nykyään erotettu. Koko perhe... Isoisä oli nyt vain sellainen.... Huoh. Miksi piti olla erotettu... Syntymästä asti. Se oli epäreilua.. Ei ollut koskaan mahdollisuutta päästä mihinkään laumaan. Ei pienintäkään. Ja vain vanhempien takia oltiin halveksuttuja. Miksei voitu syntyä jollekkin muulle?
|
|
|
Post by langennut on Jul 24, 2008 9:52:35 GMT 2
Hiroshima
Hiro vaihtoi asentoaan mukavempaan. "Onko erotettuja paljonkin?" Se kysyi. Tieto voisi olla hyödyksi. Donia haukotteli. Se suorastaan tuhlasi päiväänsä olla tällaisen kanssa. Kuka lie olikin, todella ärsyttävä kakara. Lisäksi tuo herätti viellä pahoja muistoja. Olisipa se Donia, niin Beta voisi vähän ojentaa mokomaa.
|
|
|
Post by koji on Jul 24, 2008 15:04:52 GMT 2
"Miksi tuollaiselle nyt kertoisin?" Nico kysyi. Ei pentu kyllä oikeastaan edes tiennyt, paljonko erotettuja oli. Hän + perhe ainakin. Sisaruksista ei enään tiedä, ovatko he elossa vai mitä? Ei haittaa. Sisarukset olivat idiootteja, ja ei heistä koskaan oltu piitattu. ------------------------ lyhyt, anteeksi.
|
|