Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Jun 28, 2008 18:17:26 GMT 2
Juupatijuu, elikkäs tuona aikana minua ei netissä/koneella näe. Haihai siis pupsit, älkää antako Kuolon kuolla kun olen pois o/ (en kestäisi sitä, muhh .__.)
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Sept 16, 2008 20:11:10 GMT 2
Päivittelenpä tähän vähän menojani. Eli tällä viikolla minua ei melko varmasti täällä paljoakaan tapaa (varmaan olettekin jo sen huomanneet...) johtuen TET - jaksosta. Viikonloppuna lähden reissuun, joten silloinkaan en varmaan pääse koneelle. Mutta ensi viioksta alkaen aktiivisuuteni pitäisi palautua normaalille tasolle 83 Yritän kuitenkin päästä vastaamaan siihen ryhmäpeliin ajallaan, muista peleistä voi vastapelaajat vetää hahmonsa pois jos eivät jaksa odottaa~ En siitä pahastu lain.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 17, 2008 14:56:34 GMT 2
Okei, syysloma tässä alkoi juuri, joten laittelen nyt vähän syksyn tapahtumia...
17-26.10.08 Eli kuten sanottu, syysloma. Mahdollisesti lähden sunnuntaina Tampereelle, ei sitten ole tietoa, että koska sieltä takaisin putputtelen... Saatan tosin siellä päästä koneelle, mutten varmaan kovin paljoa netissä roiku.
9.-10.11.08 Olen eräällä 'leirillä' tuolloin.
14.-16.11.08 Maata näkyvissä - festareille menen ^__^
Eli joo, tuolloin ei minua paljoa näy 8] Ja muutenkin olen nyt vähän antiaktiivinen, kun on koeviikot juuri alussa. Että monta viikkoa eteenpäin saatan jumittaa, anteeksi.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Dec 19, 2008 19:19:38 GMT 2
Duh. Antiaktiivisuutta luvassa, olen pahoillani muruset x/ Mutta kun isäni on vähän ärtynyt koiraani, joudun olemaan koko ajan uudessa omassa huoneessani koiran kanssa. Sinänsä se ei minua haittaa, mutta koneella olo vähenee HYVIN PALJON. Ainakin siihen asti, että saan kannettavan, jossa kestää. Ehkä jopa ensi syksyyn. Vetäkää hyvät ihmiset hahmonne pois peleistä, jos niille ilmaantuu muuta tekemistä. Olen hyvin pahoillani tästä, mutta ei voi mitään. Toki jos haluatte, voitte antaa hahmojenne roikkua peleissä, saatan hyvällä tuurilla joskus vastata. Ei pidä kuitenkaan olla liian toiveikas... Että sellaista. fang, jos tulee päivitys, niin toivoisin ettei minua potkittaisi, vaikka en huomaisikaan laittaa äksiä. Yritän kuitenkin käydä edes katsomassa kerran viikossa ainakin, joten toivottavasti ei mene ohi. Kauhea vuodatus tuli xP Nuuh.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Dec 23, 2008 17:31:03 GMT 2
Juu, jos teen päivitystä niin sinun tunnus säästetään vaikkei äksiä löytyisikään 8)
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Dec 25, 2008 12:55:23 GMT 2
Kiitos fanginen <3
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Feb 4, 2009 21:45:08 GMT 2
Wuutwuut, päivitystä tännekin~ Eli mitä menoja miulla onkaan :'D
Viikko 10 on miun hiihtolomaviikko, ja silloin lähden melko varmasti Tampereelle. Että niin, en varmaan paljoa ole koneella jos en läppäriä saa mukaan, ja läppäristä kun on näppäimistö paskana niin enhän mie sitä saa jos en osta uutta xP (tai hei, mähän voisin oikeestaan ottaa tästä koneesta näppäimistön, kun ei tätä kukaan sillä viikolla käytä, koska Larakin on sinne lähössä :''D Jee) Jos en mene Tampereelle (sekin on mahdollista) roikun varmaan koko loman netissä ja täällä x]
Ja koeviikot on taas aluillaan xP Meillon aina vain kokeita!
Ja sitten on syksyn menojakin jo tiedossa, mutta ei niitä varmaan tähän vielä kannata laittaa x'D
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jul 31, 2010 13:43:44 GMT 2
Ja mie menen taas o/ Maanataina (2.8) lähden kohti etelä-Norjaa~ Ja viihdyn siellä sen seittemän päivää, eli palaan maanantaina (9.8) illalla joskus. Tiistaina (10.8) olen muuttopuuhissa, ja keskiviikkona (11.8) alkaa koulu, joten nekin päivät mahtaa tulla vietettyä jossain muualla kuin koneella... Mutta siitä eteenpäin palataan arkeen. Näitä pelejä miulla on nyt kesken, jos joku ei jostain syystä jaksa/voi odottaa tuota reilua viikkoa minun vastauksia, niin hahmonsa saa kyllä vetää pois pelistä, en pahastu.
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Jul 31, 2010 13:53:24 GMT 2
^Sama matka tuo norjan matka, mutta minä ainakin luulen olevani jo iltapäivällä kotona ;D
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Aug 16, 2010 8:19:02 GMT 2
Paska mokkula itellä -> ei toimi netti kämpillä -> en pääse nettii paljo yhtää -> täällä pyöriminen vähän jää xP Toivottavasti tilanne korjaantuu pian...
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Aug 16, 2010 17:58:07 GMT 2
D8 Toivottavast tilanne tosiaa korjaantuu :3
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Aug 20, 2010 22:40:16 GMT 2
Niin todella toivoa sopii xP Ärsyttävää tämä netittömänä olo.
|
|