fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 10, 2007 17:16:12 GMT 2
Tämä koskee läheinnä meitä vanhimpia pelaajia, jotka ovat olleet mukana jo vanhassa Kuolossa. Heille tarjoan tilaisuutta saada vanhat hahmonsa takaisin ilman erillistä viestien keruuta.
Mielipiteitä.
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Oct 10, 2007 17:23:34 GMT 2
Mielestäni kyllä. Mutta, itse en varmaan olisi ottamassa. Koska tämähän on uusi kuolo, enkä luultavasti tuo tänne muutakuin Vilkun. Koska jos tuo tehtäisiin, niin sehän olisi lähes sama kuin laitettaisiin kaikille kuolon entisille pelaajille sama määrä viestejä? Mutta joo. Mielestänihän kyllä saisi tuoda samat hahmot ilman viestien keruuta. Jos vain tahtoisi. Koska eihän siitä haittaa niinkään varmaan ole. Mutta tämä on mielipiteeni.
|
|
|
Post by sulka on Oct 10, 2007 17:28:46 GMT 2
Minun mielestäni ei. Se olisi epäreilua nykyisille pelaajille, ja vanhat pelaajat saisivat hahmonsa takaisin vain koska pelasivat entisessä Kuolossa. Ja jos vielä vanhat hahmonsa haluaisi takaisin, saisi enemmän aikaa haluaako todellakin ottaa vanhan Kuolon hahmonsa tänne. Jos vanhat pelaajat saisivat hahmonsa ilman viestienkeruuta, saattaisi syntyä ongelma, joka on usein isommissa ropeissa; jotkut kokevat itsensä syrjityksi. Näinhän usein on. Itse en kokisi itseäni syrjityksi, tosin miettisin että se olisi epäoikeudenmukaista. mutta, tämä on vain minun mielipiteeni.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 10, 2007 18:29:34 GMT 2
Lara. Viestit eivät ole yhtä kuin hahmot. Joku kerää viestejä huvikseen, joku toinen taas hahmoja varten.
Sulka, mielipiteesi on hyvä. Voi tosiaan olla, että jotkut tuntisivat olonsa syrjityksi.
Vaikkakin omasta mielestäni vanhat hahmoit voi tuoda, jos tahtoo. Tämä on uusi Kuolo, muttei periaatteessa eri Kuolo. En todellakaan osaa selittää, mutta minusta vanhat pelaajat ovat "jo keränneet viestinsä" hahmoihinsa.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Oct 11, 2007 16:11:23 GMT 2
Hmm. Olipa hankala kysymys. Laitoin nyt kuitenkin ei. Pitkälti samoista syistö kuin Sulka. Tämähän on nyt Kuolo II. Ei siinä sinänsä, en minä laittaisi vastaan jos joku haluaisi ottaa vanhat hahmonsa takaisin ^^' Mutta siinä olisi tietty se, että voisi nämä uudet olla vähän närkästyneitä asiasta. Itse en varmaan vanhoja hahmoja takaisin ottaisi (joo just, minulla oli vain Tinttu joka on jo täällä ja Mona josta en paljoa pitänyt). Kannatan sitä, että vanhat keräisivät viestit vaan sitkeästi uudelleen ja ottaisivat sitten jos ottaisivat. Voisihan tietty tehdä kompromissin, että voisi ottaa yhden tai kaksi vanhoista hahmoista tänne.
|
|
|
Post by maydei on Oct 11, 2007 18:22:31 GMT 2
Vastasin ei, ehkä hiukan samasta syystä kuin Sulka ja Tika. Ei minusta ainakaan olisi kivaa uutena pelaajana katsoa kun muut saavat tuoda hahmojansa ilman viestien keruuta. Tosin onhan se osittain niinkin, että viestit on jo kerätty entisessä Kuolossa, mutta... Minusta itsestäni ainakin on kiva kerätä viestejä ja odottaa milloin tietty määrä tulee täyteen. Tosin se on aika typerää, että kerää viestejä ihan huvikseen, että arvot nousevat ja näyttää siltä, että olisi jotenkin parempi kuin muut, mutta vain minun mielipiteeni. Tosin tämä nyt ei kuulu tähän melkein mitenkään. Joka tapauksessa ei.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 12, 2007 12:45:49 GMT 2
Tosin se on aika typerää, että kerää viestejä ihan huvikseen, että arvot nousevat ja näyttää siltä, että olisi jotenkin parempi kuin muut Juuri tuota hain, kun puhuin Laralle ja May osasi sen kuvailla. Totta on, että tämä on Kuolo II. Mutta Maydei ilmaisikin sen jo puolestani, eli vanhat pelaajat ovat jo "keränneet" viestinsä. Se on hyvä, että ajatte uusien tulokkaiden oikeuksia, mutta ajatelkaa jotain vanhaa pelajaa, joka tahtoisi kaikki vanhat hahmonsa takaisin. Etenkin, kun täällä ei saa edes viestejä purinoista.
|
|
|
Post by sulka on Oct 12, 2007 13:17:50 GMT 2
Niin kommentoin taas. ' Yhdyn siihen Mayn kanssa ( pst fang, lainauksesi on Maylta :'D ), että tämä on Kuolo II, eli se ei periaatteessa liity mitenkään ensimmäiseen Kuoloon. Joten miten joku voisi saada uuteen ropeen kaikki vanhat hahmonsa ylläpitäjän edellisestä ropesta ? Tähän yhdyn, sillä minustakin se olisi ikävää että toiset saisivat heti monta hahmoa kun taas jotkut joutuisivat odottamaan sinnikkäästi kunnes saisivat oman hahmokaartinsa kokoon.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 12, 2007 13:33:51 GMT 2
Eikö tämä muka liity mitenkään vanhaan Kuoloon? Tämä on Kuolo, uudella juonella. Kuolon Kynnestä on kulunut viitisen vuotta. Melko moni vanha pelaaja kuitenkin on ottanut "entisestä" Kuolosta hahmoja tänne. Tämä ei periaatteessa ole eri roolipeli, kuin vanha. Aikaa on vain kulunut enemmin. Tähän yhdyn, sillä minustakin se olisi ikävää että toiset saisivat heti monta hahmoa kun taas jotkut joutuisivat odottamaan sinnikkäästi kunnes saisivat oman hahmokaartinsa kokoon. Vanhat pelaajathan ovat jo keränneet sinnikkäästi viestinsä kasaan.
|
|
|
Post by maydei on Oct 12, 2007 15:06:43 GMT 2
//offia//paitsi minä x)//offia//
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Oct 12, 2007 16:38:26 GMT 2
Mutta entäs jos vanhat saisivat valita yhden tai kaksi vanhoista hahmoistaan ja ottaa tänne? Silloin vanhoilla ei varmaan olisi niin ärsyyntynyt olo kun pitäisi kerätä viestit uudestaan kasaan, ja uusilla ei olisi ainakaan niin suurta syytä vetää hernettä nenään x) Onhan se totta, että minusta tämä uusi Kuolokin on edes jotenkin kytköksissä vanhaan. Ja vanhat pelaajathan ovat todella jo keränneet viestinsä. Mutta niin. Jotenkin se kuulostaisi niin epäreilulta, että vanhat pelaajat saisivat kaikki vanhat hahmonsa takaisin. Koskapa joillakinhan saattoi olla viisi kuusi hahmoa >) Minä sanoisin, että saa valita pari hahmoa tänne. Ps. Melko moni vanha pelaaja kuitenkin on ottanut "entisestä" Kuolosta hahmoja tänne. Tämä muuten koskee minuakin. Minusta tuntui luonnollisemmalta jatkaa vanhalla hahmolla. Siksi kannatankin, että saisi pari hahmoa ottaa takaisin >)
|
|
|
Post by maydei on Oct 12, 2007 18:13:58 GMT 2
Minäkin olen ottanut Tinan tänne, että niin... Tosiaan, vanhat pelaajat ovat kyllä keränneet viestinsä,eli he voisivat ainakin yhden tai kaksi hahmoa ottaa ilman viestien keruuta. Se jotenkin tuntuisi hassulta ottaa yht'äkkiä kaikki vanhat hahmonsa, mutta tosin en usko, että kukaan heti kerralla niitä ottaisi, jos edes ottaa kaikkia ja muutenin kuten aiemmin olen jo todennut, on ainakin minusta ihan kiva kerätä viestejä ja odottaa milloin saa ottaa uuden hahmon, mutta se on vain minun mielipide. Ja edelleen olen sitä mieltä, että turhien kommenttien laittelu sun muu turha löpinä viestien keruuta varten on aivan typerää. Ei tarvitse näyttää siltä, että on tosi ahkera ja muuten. Tosin jotkut keräävät niitä ihan hahmojakin varten, eli en tuomitse ketään viestien keruun peruusteella koska jollain voi olla ihan oikeat syyt siihen.
Se on kyllä totta mitä Tika sanoi, että jollakin tosiaan on saattanut olla tosi monta hahmoa edellisessä Kuolossa. Tämähän on kyllä kytköksissä siihen, mutta en nyt usko kuitenkaan, että kaikki vanhat pelaajat haluaisivat edelliset hahmonsa tänne, koska aika moni varmaan mieluusti ottaa uusia hahmoja.
Tämä nyt on tälläistä lässytystä, mutta jos joku ymmärtää siitä jotain niin se on hyvä. Itse lukiessani viestiäni se tuntui jotenkin sekavalta, mutta varmaan joku saa siitä tolkun.
Vielä sitten tiivistettynä: -Turhien viestien keruu mielestäni typerää -Minusta viestien keruu mukavaa -Uusien hahmojen odottaminen mukavaa omalla tavallaan - Vanhat pelaajat keränneet jo viestinsä, mutta ihan hyvähän se on jos antaa uusille tasoitusta -Kovin moni tuskin haluaa kaikkia vanhoja hahmojaan tänne -Hyvinkin monella(myös minulla) oli edellisessä Kuolossa lähes tai yli 5 hahmoa -Kannatan tuota 1-2 vanhan hahmon ottamista ilman viestien keruuta tänne
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 13, 2007 13:36:09 GMT 2
Njuu-u, minäkin kannatan Tikan ehdotusta ottaa pari vanhaa hahmoaan tänne ilman viestien keräämistä. Sitä paitsi se on luonnollista, että osa vanhoista hahmoista on vaikkapa kuollut sodassa.
No joo, minulla oli ennen... 5-7 hahmoa, ja niissä oli aina jos jonkinmoista onkelmaa. Itse olen ottanut vanhoista hahmoistani takaisin vain Onnin. Ottaisi varmaan mieluusti Tuskan tai Taavinkin, ääh, en tiedä. Olen taas lupautunut ottamaan liikaa hahmoja, kun Reviiriikiin on tuloss yksi hahmo.
Tuo mitä May sanoi turhista viesteistä, on hyvinkin totta. Olen muutaman kerran nähnyt juuri tuota keräämistä. Jos joku olisi tähän töpöön tullut ja sanonut tyyliin "ok", tai laittanut hymiön, olisin varmasti naputtanut siitä. Turhat viestit ovat kommentoimista tyyliin pelkkä yksi hymiö ja ok. Minusta ainakin, ja minua ärsyttää. Tulee aina sellainen tunne, että sen laittaja on laittanut sen vain viestit mielessään. Poikkesimpas taas aiheesta, mutta voisinkin alkaa rustailla äänestystä parin vanhan hahmon tuomisesta tänne.
|
|