|
Post by hipu on Sept 17, 2007 17:45:39 GMT 2
//otsikko, jes! // Ruskea uros ui nopeasti tuntemattoman saaren rannalle. Uros luuli päässeensä sinne, minne tämän oli aikomus mennä, mutta on väärässä. Noustuaan vedestä, uros ravisteli turkistaan enimmät vedet pois ja istuutui rannalle. 'Missä minä olen? Olenko minä siellä, minne minua oltiin viemässä?' herra ajatteli mielessään. Ruskea ei toivonut ollenkaan, että tapaisi jonkun, mutta tiesi että joskus hänen on pakko joku tavata. Uros katseli ympäristöään, joka oli hyvin autioitunut, ainakin herran omasta mielestä. Strano, joksi urosta oli kutsuttu, ei nähnyt ristinsieluakaan ympärillään. Vain muutaman linnun. Ruskea kävi makuulleen ja mietiskeli, kuunnellen kuitenkin tarkkaavaisesti, jos joku tulisi yllättäen.
|
|
|
Post by mcromu on Sept 17, 2007 19:14:09 GMT 2
Chokoreeto käveli vedenrajalla. Viileähkö vesi aaltoili rannalle tasaisin välein ja nuori vältteli osumasta veteen. Poika ei vältellessään huomannut hiekasta törröttävää kiveä, ja tämä tietenkin kompastui siihen kaatuen turvalleen pehmeään hiekkaan. Choko oli hetken pää hiekan peitossa, kunnes tämä nosti sen haukkoen henkeään. Poju ravisteli päätään yrittäen näin päästä eroon suurimmasta osasta hiekasta. Chokoreeto huokaisi, mutta keskitti pian katseensa ruskeaan hahmoon, joka istui rannalla. Pojankaan ei nyt tehnyt mieli luoda uusia tuttavuuksia, ja yritti olla huomaamaton makoillessaan kuono toiseen osoittaen rannalla. Oli kaksikolla ihan kivasti välimatkaa, ehkäpä pojan onneksi toinen ei huomaisikaan tätä..
|
|
|
Post by hipu on Sept 17, 2007 20:11:41 GMT 2
Strano käänsi päänsä tulijaa kohti. Ei tämä voinut olla kuulematta, kun toinen kompastui. Uros nousi seisomaan ja katseli toista. Hetken mielijohteesta hän asteli toisen luo, jääden kuitenkin muutaman metrin päähän ja kysyi tältä tylysti: "Kuka olet ja mikä paikka tämä on?" sitten ruskea istuutui ja jäi tuijottamaan toista urosta.
|
|
|
Post by mcromu on Sept 24, 2007 16:40:33 GMT 2
Chokoreeto huokaisi toivottoman oloisesti katsoen, kun toinen tuli lähemmäs. Nuori nielaisi pienesti, tuo uros ei vaikuttanut kauhean mukavalta. Choko ajatteli toisen hyökkäävän suin päin kimppuun, mutta se kysyikin jotain ja istuutui. Ensin poju katseli toista hölmistyneenä, kunnes tajusi, että ruskea vain ärsyyntyisi enemmän, jos Choko alottaisi mykkäkoulun. "M-minä olen Chokoreeto, ja tätä paikkaa sanotaan Kuoloksi." Poika vastasi vähän epävarmasti ja tuijotti toista hieman ylöspäin. Ei se tuolta toiselta mitään halunnut kysyä, kertokoon itse jotain, jos tahtoi.
|
|
|
Post by hipu on Sept 27, 2007 13:21:14 GMT 2
Uros tuhahti ja nousi seisomaan. Se lähti takaisin sinne, mistä tulikin. Ei sitä huvittanut kertoa itsestään mitään tuntemattomalle. Ruskea jäi tuijottamaan vedestä heijastuvaa kuvaansa ja muisteli entisiä aikojaan. Ei hänen kannattanut luottaa kehenkään, kun kaikki aina pettävät, tämä ajatteli mielessään. Uros meni maate ja tuijotti yhä kuvaansa. Sitten se nosti päätään ja katsoi ensiksi Chokoreetoon, sitten merelle. Se katsoi niin pitkälle merelle, kuin vain näki ja kuvitteli olevansa vielä kotonaan, missä sen oli ollut hyvä olla.
|
|
|
Post by mcromu on Oct 6, 2007 16:49:57 GMT 2
Chokoreeto huokaisi ja kierähti selälleen. Toisesta ei näyttänyt olevan harmia, joten poju päätti itsekkin keskittyä johonkin muuhun. Choko tuijotti taivasta ja huokaisi harmissaan. Sen jälkeen tämä käänsi katseensa ruskeaan, joka katsoi lasittunein silmin merta. Poika hymähti itsekseen ja käänsi katseensa takaisin pilviin jonka jälkeen sulki silmänsä hetkeksi. Pieni tuulenvire ujelsi korvassa ja meren kohina rentoutti kummasti. Chokoreeto päätti kuitenkin olla nukahtamatta ja rohkaistui sen sijaan. Erotettu nousi varovaisesti ylös ja katsoi hetken ruskeaa, ennen kuin otti pari askelta tätä kohti. "Umm.. Hei muuten," Choko aloitti. "Mikä sinun nimesi on?" Se kysyi ja yritti hymyillä pienesti ystävällisesti. Jos toinen kovasti suuttuisi, niin sitten Chokoreeto kyllä pitäisi suunsa kiinni.
|
|
|
Post by hipu on Oct 6, 2007 20:12:53 GMT 2
Uros ei tavallaan kuullut, mutta kuuli todella hiljaista ääntä vierestään. Sitten se ravisti päätään, sulki silmänsä ja laski sitä lähemmäs hiekkaa. "Strano..." se sanoi hyvin hiljaa. Sitten se nosti päänsä nopeasti ylös ja katsoi tuimasti Chokoreetoon, tarkoittamatta mitään. Ruskea käänsi päänsä taas merelle ja katseli, kun jotkut linnut lenteli sen yllä. Uros sulki silmänsä ja kuvitteli olevansa lintu joka pääsee minne vain. Sitten se yhtäkkiä nousi ylös ja hyökkäsi Chokoreeton päälle. Uros piti tassuaan toisen kurkun päällä. Huomaamattaan sen silmiin kihosi kyyneleitä, vaikka uros olikin kova kaveri.
|
|
|
Post by mcromu on Oct 9, 2007 18:22:31 GMT 2
#Autohittasit vähän, mut en pane pahakseni (mine pilkunviilaaja ^^')#
Chokoreeto oli vähän enteillytkin, että toinen hyökkäisi minä hetkenä hyvänsä, mutta ei silti pystynyt torjumaan toisen hyökkäystä. Poika tömähti hiekkaan ja tunsi kovan paineen kurkullaan. Chokon hengitys rahisi ja tämä potki jaloillaan ja yritti kierähtää toisen alta, muttei onnistunut ja poju alkoi olla epätoivoinen. Erotettu sulki silmänsä ja odotti toisen antavan tappavan iskun, mutta tunsi jonkin putoavan poskelleen. Choko avasi silmänsä ja katsoi Stranoa. Toinenhan.. itki? Mutta miksi? Poika yritti vielä kerran kierähtää toisen alta, muttei päässyt toisen vahvan tassun alta. "Strano.. Ä-älä.." Chokoreeto sanoi ja tämän ääni vavisi.
|
|
|
Post by hipu on Oct 9, 2007 20:47:16 GMT 2
//Sori // Huomattuaan, että hyökkäsi toisen kimppuun, irtautui heti. "Anteeksi.." Strano sanoi hiljaa ja pyyhki tassullaan silmiään. Ruskea istuutui kauemmas toisesta. 'Mikä minulle tuli?' uros kyseli itseltään. Se ei itsekään tiennyt, mikä hänelle tuli. 'Olenko minä mielenvikainen?' se kysyi jälleen itseltään. Sitten se löi tassunsa maahan ja nousi seisomaan. Ei se enää voinut olla toisen seurassa, ei ainakaan nyt. Strano lähti kävelemään pois päin. Se ei vielä tiennyt minne menisi, mutta kyllä hän jotain keksisi. Ainakaan ruskea ei halunnut nähdä muita koiria, ei ainakaan vielä.
|
|