|
Post by beichte on Dec 4, 2007 21:32:15 GMT 2
Ambra
Uros sylki väsyneesti vettä suustaan. Se makasi riutuneena rannalla ja yritti koota ajatuksiaan. Matka saarelle oli ollut pitkä ja sen voimat olivat lopussa. Lisäksi sen silmään oli joutunut vettä, mikä tuntui hyvin ikävältä ja se kirveli. Ambra hengitteli syvään ja avasi varovaisesti silmänsä. Se näki hiekkaa, joten sen oli aivan pakko maata jollain rannalla. 'Missä olen?' Ajatukset tuntuivat pyörivän tämän päässä ja se lähti varovasti kohottautumaan istumaan. Se puristi silmänsä kiinni ja avasi ne uudestaan. Se tosiaan oli elossa. Varovaisesti tämä ravisteli turkkiaan ja nousi seisomaan. Minnekään se ei kuitenkaan osannut lähteä.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Dec 10, 2007 16:23:20 GMT 2
#*köh* En ollenkaan myöhässä ^^'#
Lähellä tuota nuorukaista puun takana luimuili laumatoveri. Ruskea, suuri susi kavensi silmiään toisen liikkeitä katsoessaan. Toinen näytti vasta saapuneelta, tai sitten tuo oli muuten vain eksynyt. Omarin kävi vähän sääliksi, voi poika parkaa, kun ei tiennyt mihin mennä. Tai että mihin oli joutunut. Susi heilautti päätään, ja astui puun takaa pois. "Hei, oletko uusi?" ruskea tokaisi, muttei lähtenyt lähemmäs toista. Eihän sitä tiennyt, millainen hiippari tuo oli oikeasti...
|
|
|
Post by beichte on Dec 10, 2007 19:30:39 GMT 2
// Ei se mitää ;D//
Uros siirsi katseensa säikähtäneenä toiseen. "Hitto, että säikähdin." Se hengähti väliin ja yskäisi. "Jep, saavuin vasta." Ambra sanoi väsyneesti toiselle. Tämä tarkasteli toista hieman ja istuutui maahan. "Jos tahtoisit selventää..." Uros suoristi selkänsä. "Missä olen ja mitä täällä tapahtuu?" Totta kai se kiinnostaa mihin paikkaan on saapunut. Silmää kirveli vielä hieman suolaveden jäljiltä, mutta uros ei siitä välittänyt yhtään. Se vain tahtoi tietää missä oli ja mitä siellä voi tehdä. Lisäksi toisen henkilöllisyyskin kiinnosti.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Dec 13, 2007 17:29:26 GMT 2
Omar antoi toisen istua ensin, kunnes itse uskaltautui. Ei tuo teini kovin pahalta vaikuttanut.... Vielä ainakaan. Susi yskäisi ja tunsi väkinäistä huvitteneisuutta toisen reaktioille. Niin aitoa. Mutta sitten tuli kysymys, missä oltiin. No, Omar itsekkään ei ollut sata prosenttisen varma... Se oli vain varmaa että jotain mystistä oli tapahtunut. "Hrmh, no, tämä on saari nimeltään Kuolo. Minä itse en ole kovin varma viimeaikaisista tapahtumista, mutta jotain merkillistä tälle saarelle on käynyt. En oikein tiedä. Olen vain kuullut kuulopuheita, juoruja. Räyhä-hengestä ja ulottuvuusporteista. Mikään niistä ei ole totta, tai sitten kaikki on totta." Minchia nuolaisi oikeaa etutassuaan kuin kissa konsanaan, ja laski sen sitten sievästi vasemman tassun viereen.
|
|
|
Post by beichte on Dec 30, 2007 0:13:30 GMT 2
Ambra huokaisi hieman väsyneesti. Tämä oli hieman edes saanut selvennystä kysymyksiinsä, mutta nekään eivät oikein tuntuneet riittävän. Uros sulki silmänsä hetkeksi ja hengitti syvään. Se avasi sen uudelleen ja katsoi toista urosta. "Ei minulla sattuisi olemaan mitään käyttöä täällä?" Se virnisti varovaisesti. Ambra tahtoi olla selvillä enemmänkin näissä tämän saaren asioissa. "Siis johonkin laumaan tai jotain." Lauma toi urokselle hieman lohtua ja turvaa eikä se oiken pitänyt enää yksin elostakaan.
|
|