Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Nov 20, 2007 15:48:35 GMT 2
Kiva kun kelpaa ^^
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 17:25:26 GMT 2
E// Anteeksi pusku ^^' Luvattu Aave, jossa kesti todella kauan. Olen pahoillani fang. Ja otus meni muutenkin aika pilalle, varjot on päin peetä ja värit on ehkä ainoat siedettävät. Anatomiassa varmaan virheitä, ainakin muutama, uskoisin. Paintilla kun tein, niin jpg särötti nuo reunat pikselimössöksi -__- No, toivotaan vaan että kelpaa ^^' Ainiin, kommenttia saa pitää antaa ^_^
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 18:33:50 GMT 2
No, mitä nyt melko yksinkertaistettu kuvatus. Ehkä jtn varjoja olisi voinut hankeen laittaa? Ja muutenkin itse otukseen. Korustakin näyttäisi puuttuvan kuvio.
Anatomiasta voisin vähän nalkuttaa, kun kommenttia kerran pyydetään. No, aika laihalta herrani näyttää, ja vatsa on tuollainen... hieman makkaramainen? Senhän pitäisi lantion kohdalla kaventua. Jalat näyttäisivät melko pitkiltä ja tasapaksuilta. Kuviot ovat muuten ihan oikein.
Taivas on aika vaalea ja liilahtava. Kuu on tuollainen keltainen.
Ei mutta, kiitosta tästä~
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 18:40:17 GMT 2
Jepjep, enkös minä sanonut x) Joo, tuo on aika makkara, koska en lainkaan osaa tehdä sellaista rotevaa otusta Tuollaiseksi meni kun yritin, olen aika huono x) On tuossa hangessa kyllä yksi hentoinen varjo, mutta meni kyllä muutenkin hermot noiden varjojen kanssa, joten jätin sikseen... Taivas on tyhmä, en jaksanut väkertää mitään, laiska kun olen. Kaikenkaikkiaan, kaikki mitä sanot on totta, mutta siis, onhan siitä myös aika pitkä aika kun viimeksi piirsin x) Varsinkaan hiirellä~ (joojoo, seliseli taas xD)
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Mar 5, 2008 22:26:31 GMT 2
//Pusken, olen tuhma x) OrtelEli siis Laran tuleva pentu, jonka hää minulta pyysi. Kosmensi laittamaan tänen fanartteihin sen, naa..? Mutta siis, ihan kivasti onnistui mielestäni, mitä nyt värti on vähän sitä sun tätä... Lara ottaa omansa.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Mar 6, 2008 7:51:20 GMT 2
Ah, minullakin on arttia Ortelista :'D En ole skannannut sitä vain...
Tuo on tuollainen söpö pallero pentu ~<3 En jaksa sanoa mitään muuta kuin että se on kivan näköinen 8'D
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Mar 6, 2008 13:05:03 GMT 2
:'D Pallero, nimenomaan x) Kiitoksia kehuista 8'D
|
|
|
Post by maydei on Mar 8, 2008 12:42:33 GMT 2
Aave ja Ortel ovat molemmat hienoja, tosin Aaveen kuvaan ja taustaan olisi voinut laittaa varjoja vähän, mutta en kyllä aina itsekkään niitä laita...^^' No mutta kuitenkin, Aave näyttää jotenkin hassulta kun se on niin laiha. Muuten se on kyllä tosi hyvä. Ortelista tykkään <3 Muutkin siun tekemät kuvat on kivoja. Mut kyllä oot kehittynyt paljon, vaikka sen oon jo sanonutkin : D
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Mar 11, 2008 16:57:27 GMT 2
Aave on täysi pannukakku. MItäpä sitä kaunistelemaan x) Kiitoksia paljon 8'D
|
|