Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Oct 6, 2007 18:18:08 GMT 2
[glow=red,2,300] Älä kopioi! Kaikki hahmot ovat © omistajansa! Kaikki artit © minä, Tika[/glow] i164.photobucket.com/albums/u31/legacymeripaasi/Scarlett.jpgLuvattu Scarlett. Skanneri raiskasi värit pahemman kerran. Ja se on tietokoneella hiukan muokattu. Toivottavasti Slayer kelpuutat ^^' [glow=blue,2,300] Kommenttia![/glow]
|
|
|
Post by slayer on Oct 6, 2007 18:43:54 GMT 2
Oih! Se on ihana! ^^ <3 <3_<3 Sain muuten juuri piirrettyä sinun arttisi valmiiks. xD Ootas kun laitan sen tänne... Mut ihana! Kiitos Tika!
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 6, 2007 18:47:41 GMT 2
Oi, kiva kun kelpaa ^_^ Ooo *odottaa arttiaan innolla*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 6, 2007 20:22:18 GMT 2
//Ilkeä olen ja pusken, älkää katsoko tuhmasta modesta mallia~ i164.photobucket.com/albums/u31/legacymeripaasi/OnniLindo.jpgIso, siksi linkkinä ^^ Ihan kivasti tyksin tuosta, sain jopa tehtyä kokoeron Lindon ja Onnin välille 8) Ja tapaushan on tämä, että Onni ja Lindo on pelannut jotain, ja Lindo on hävinnyt. Siitä seuraa Lindon purkaus ja Onnin kummastuneisuus x) Ensin kuvaan piti tulla vain Lindo ja joku randomi koiraeläin, mutta halusin kuitenkin siihen jonkun hahmon lisäksi. Ja Onni siihen sitten tuli ^^ Toivottavasti kelpuutatte~
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Oct 6, 2007 22:34:43 GMT 2
Aww <3 Tuon näinkin jo piirrettäessä >) Ihana, kuvaa ihan kivasti niiden tunteita ja tuota. Lindo on raivokas häviöstään kuten aina 8DD Rakastan tätä. Kiitoos *hali*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 7, 2007 9:07:53 GMT 2
Kiitos kiitos ^^ *halaa takaisin*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 7, 2007 11:03:36 GMT 2
//Taas mie pusken ^^' Älkää oikeasti ottako mallia.. i164.photobucket.com/albums/u31/legacymeripaasi/Vilkku.jpgTaas iso ^^' Olen ihan tyytyväinen kuvaan, tosin Vilkun harjas on liian iso ^^' Mutta niin. Ihan kivasti onnistui, olen ihan tyytyväinen. Kommentia? Niin, ja Lara hakekoot omansa >)
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Oct 7, 2007 11:15:35 GMT 2
Toinen etutassu levenee liikaa alhaalla *ensin kritiikki* Selkä ehkä hieman liian suora (?). Mutta rakastan tätä kuvaa <3 Kiitos kaunis *halirutti* Hypin tässä pois. Ihana asentoki sillä ja kaikkea 8)
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 7, 2007 18:37:53 GMT 2
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 7, 2007 19:08:15 GMT 2
Sellanen ihan pikku juttu puskemisesta teille vanhemmille pelaajille. Jos samana päivänä noita artteja lisäätte, eikä kukaan ole ehtinyt kommentoida, älkää kerätkö niitä viestejä puskemalla.
Sitten noihin artteihin. Vau, olet kehittynyt. Vilkku näyttää tosin aika hassulta, ihan kuni se sylkisi jotain ^^' Höyry voisi ehkä olla... kevyempää. Tykkään tuosta Onnista 8) Sillä on lutunen ilme, mutta nuo keltaiset osat tassuissa ovat vain varpaissa. Mutta joo, ihan söpöjä kuvia 83 Hyvää työtä Tikaseni~ s
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 7, 2007 19:18:21 GMT 2
Ok. Muistan tuon >) Oi, kiitos ^^ Hmm. Nyt kun sanoit, niin oikeassa olet >) Höyry näyttää hassulta x) Ai O.o Kun profiilikuvassa näytti olevan enemmän ^^' Tosin, nyt kun katson tuon pentukuvan niin oikeassa olet ^^' Kiitos kommentista~ //Haha >) Olen ahkera 8') Ensin vähän tausta työtä... Tika: En keksi mitä piirtäisin. Sanokaa te minulle? fang: Piirrä minut Tika: En osaa piirtää sinua >) fang: Piirrä minut sellaiseksi, kuin mitä kuvittelisit minun olevan koirana Tika: Hmm... Mielenkiintoinen idea! *alkaa piirtämään* VäritettyMustavalkoinenIso, siksi linkkinä. Olen tosi tyytyväinen tähän 8) Jotenkin vain tyksin tästä. Skanneri vähän raiskasi sen jalkojen väriä ^^' Kaulassaan sillä on olevinaan tikari jossain ihme nahkahihnassa, ja hännässä on sininen huivi. Ja irokeesi >) Jotenkin fangille piti laittaa irokeesi 8') En muistanut, mikä oli fangin silmien väri, joten päätin vihreät ^^' fang ei tapa ja muut sitten kommentoi >)
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 8, 2007 13:43:20 GMT 2
Tika, olet etevä arvaamaan 8DD Käytännössä silmäni ovat vihreät, niis on vähän jotain ruskeeta.
Mutta itse kuvaa. Tykkään siitä~ Rakastan noita kuvioita ja irokeesiä ~<3 Todella suloinen. Jalat ovat hiukan pitkät, mutta eipä se mittään B) Erityisesti pidän tuosta tikarista~ Muistuttaa erästä lempiroolipeli hahmoani (Laran Michael) sillä oli joku tuollainen 8) Näytän joskus oikean kuvani~
Kiitos tästä tosi paljon *ruts*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 8, 2007 16:24:17 GMT 2
Sattuipa sopivasti 8)
Kiitos paljon, hyvä kun kelpasi ^^ *ruttaantuu*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 17, 2007 20:05:39 GMT 2
//Pusku, sori ^^' i164.photobucket.com/albums/u31/legacymeripaasi/sivut/Kyyhky.jpgVihdoinkin sain tämän tehtyä, ja fangin artin pitäisi pian tulla perässä~ Teki mieli nimittäin piirtää ja kokeilla corelin efektejä, niin päätinpä lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Tähän on siis käytetty gimpiä jolla piirsin itse otuksen, paintia jolla piirsin lumen ja taivaan ja viimeisenä corelia efektejen lisäämiseen. Toivottavasti kelpaa Jennille ^^ Ja kommenttiaa~
|
|
|
Post by jenni on Nov 19, 2007 21:54:27 GMT 2
Suloinen <3 Kiitos paljon <3
|
|