fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 1, 2008 18:04:35 GMT 2
//Puskeepuskeepuskee. > i170.photobucket.com/albums/u248/fangipallo/sawyle.pngTiedän, tiedän. NUO JALAT!!! Nyyh. Olin niin onnellinen, kun luonnosvaiheessa tämä näytti niiiin hyvältä! Ja tussatessa. Ja värittäessä. Niin, silloin aamupäivällä. Nyt illalla se on ruma ;____; Sillä on niin iso pää ja rintakehä. Ja paksu kaula. Tässä vielä extrana tulevan (ja kait viimeisen) Kuolon hahmoni kuvan~ Hyvät naiset ja herrat; Mango, kiintiöhomo 8') Tää kuva onnistu paljon paremmin kuin tuo Sawyle. Tein kummankin aamupäivällä kun oli tylsää~ Ja tästä tuli niin ihana, ettei kukaan saa sanoa pahaa sanaa tästä XDD
|
|
|
Post by koji on Oct 1, 2008 18:09:10 GMT 2
Hienoja : D Ja ei nyt Sawylen jalat niin pahat ole, ainakaan minusta ^___^ ja se kuvakin on syksyinen. Mutta tuo Mango on ihana x) Ja sanon vielä, jumaloin väritystyyliäsi ~
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 1, 2008 18:14:06 GMT 2
Mein röyhkee skanneri syö melkein kaikki värit kuvistani 8'''D Mut ah, vakio kommentoijani Koji~ Kiitos piristävästä kommentistasi 8)
|
|
|
Post by vohveli on Oct 1, 2008 18:34:28 GMT 2
Turhaan sinä siellä nuriset, ei nuo jalat näitä ollenkaan pahoilta, ei~ Koko rustaus näyttää oikein hyvältä, tosin minun silmään tuo vartalo on ehkä vähän liian pitkä? En sitten tiedä, mutta :'3 Ja syksyiset kuvat on jees \o/
Ahhpurr, tuo Mango on kyllä sen verran suloinen että~ Haluan tollasen lemmikiks. Kuvakin on onnistunut hirmu hyvin. Wääh, ja niinkuin Kojjakin tuossa sanoi, tuo väritystyyli. Saat siitä jotenkin elävää ja silti tasaista. Äff ._.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 1, 2008 19:05:43 GMT 2
Njoo no, se on melko pitkä, mutta se myös johtuu siitä että se venyttelee aijaijai 83 Mukavaa kommenttia on kiva lukea~ Ois toi Mango kyl aika kiva lemmikki (: Kiitos kommentista ja väritystyylin kehumisesta, piristää~
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Oct 1, 2008 20:48:59 GMT 2
Oijoi, taas minua muistetaan~ Siis ensinnäkin, kiitos paljon kuvasesta :'D Minusta Sawyle on oikein hyvin onnistunut, ja syksykuvat on tosiaan kivoja Ja nuo lehdet on ihania x] Ja Mango se on kyllä äärettömän suloinen 8] Nuo korvat ja tuo ihme pantakarvapuuhka on ihania 8'D Mutta siis näin tälläkertaa, kiitos paljon vieläkin tuosta kuvasesta <3
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 2, 2008 7:01:45 GMT 2
Ah kiitos kommentistasi ja mukava että kelpuutit tuon kuvan 8) Ei se nyt enää omaan silmäänkään NIIIN hirveeltä näytä ko eile illalla. Mango on kyllä vielkii ah~
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 4, 2008 14:49:54 GMT 2
> i170.photobucket.com/albums/u248/fangipallo/biiti.pngTiedän että tämä on yksinkertainen mutta... 8) Aloin väkrätä paintilla, ja aattelin että voisin tehdä Lickelle artin kun olin kerran luvannutkiin. Ja no, tuli pikkasen kiire, ja tahdoin sen kuitenkin heti nettiin elikkä se on aika hutaisu. Mutta hutaisuksi tyksin ihan~ //VOI HELVETTI. Laitoin copyihin vahingossa Licken vanhan nickin kun käytän sitä aina itse x) Noo... ^^' Eikait se haittaa paljoa.
|
|
|
Post by lickke on Oct 4, 2008 14:53:50 GMT 2
8'DD Aeewan ehana <3 tosin ny on vielä vuosi 08? x) Joo ei se haittaa vaikka on vanha nickki 8p Pääasia että son noin ehana Kiitosfankipalleroo<333 Lööv u *haliruts*
|
|
|
Post by koji on Oct 4, 2008 14:55:01 GMT 2
Vakio kommaajasi iskee jälleen x)
Hieno on ^^ Saat myös paintilla väritettyä hienosti, sie hallitset. Ja ei tuo kauhean pikaiselta vaikuta Oô
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 5, 2008 16:51:00 GMT 2
Njaa-a, mitäköhän miekiin oon aatellu, ko oon laittanu hahmon omistajan ja vuoden väärin... 8o No ihan sama 8'''D Kiitos kummallekkin kommentoijalle ja hyvä että Lickelle kelpas 8'DD
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 21, 2008 17:57:51 GMT 2
> i170.photobucket.com/albums/u248/fangipallo/shuu.pngTunnen itteni laiskaksi näitten kahden viimeisimmän työn takia, mutta pitkään aikaan ei ole vain inspannut piirtää käsiin. Tänään otan varmaan itseäni niskasta kiinni ja piirrän jotain KUNNOLLISTA enkä näitä kone-töhryjä. Se on kuitenkin Kojin Shuufun, vaikka onkin tuollainen pikselipaska. No jaa, en jaksa haukkua tota kuvaa enempää xP Koji saa käyttää vaikka vessapaperina 8'D
|
|
|
Post by koji on Oct 21, 2008 18:05:11 GMT 2
Sehä o sulonen x) Tuollainen ihuna karvapallo ja muutenkin hieno, eikä mikään pikselipaska-vessapaperi. Ja eka artti Shuusta, jos sitä avaa ei lasketa ^__^ *nappaa kuvan mukaansa*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 5, 2008 18:03:22 GMT 2
No niin! Siin on Stab~ Tästä kuvasta tyksin aika paljon, vaikka neiti taitaa olla tässä kuvassa vähän vanhempi 8) Tätä tehdessä tuli kuunneltua Neljän Ruusun Sun Täytyy-kappaletta, suosittelen kuuntelemaan, minusta se sopi tähän hahmoon 8) Mutmut, jotenkin muistin ettei Stabilla oo noita hampaita joten jätin ne pojjes -.-' No jaa, pikkuvikoja 8)~ Ja Vohvu hakkee omansa pojjes 8)
|
|
|
Post by vohveli on Nov 5, 2008 18:16:14 GMT 2
8DDDD koreopkrgojppoaejj0ie0i4t0ifgokds 8) (8 8] [8 Joomoi. Guafh, son kyllä kaunis~ Teit muuten ihan oikein jättäessäsi ne hampaat pois, ei sillä niitä olekkaan 8'') Mitäs tästä nyt sitten pitäisi sanoa, muuta kuin että se on kaunis x) Anatomia pelaa, niinkuin yleensäkkin ja... ja... Ei siitä löyty mitään motkotettavaa 8] Pitää joskus kuunnella se kappale~ Mut eka kulutan nyt puhki nää kaks kappaletta x) Muttajoo, kiitän kovin, toivokaamme syvästi että saat synttärikseks sen mun piirrustuksen. Vaikkakin epäilen vahvasti x)
|
|