Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Dec 1, 2007 15:26:05 GMT 2
Anteeksi kaikille, mutta mie lopetan nyt. Joka roolipelissä olen jaksanut jopa tähän asti raahautua. Muutaman kuukauden kuluttua olisi tullut 2 vuotta roolipelausta täyteen, mutta mä en enää jaksa leikkiä roolipeleissä. Nämä roolipelit on aivan mahtavia, kuoloakin mä rakastan lopun elämääni, mutta mä vaan en enää jaksa tätä. Rooliminen ei innosta, mikään ei enää roolipelauksessa innosta. Mä pyydän anteeksi kaikilta, olette aivan kaikki rakkaita. Mut tää sit jää rakkaimmaksi roolipeliksi ikinä. Kiitos erityisesti fangille <3 Lovetan sitä aina ja ikuisesti, olet aina mun sydämmessä <3 Ja vaikka fuji ei olekkaan täällä, kiitos hänellekkin. Kiitos molemmille sillä jaksoitte minua <3 Nyt se on vaan että heihei rakkaat <3 Tavoitatte mesessä (lara_tha_vua@hotmail.com) Sekä Népkansissa. Kiitos kaikkien ajasta, ja seurasta. Ps: Vilkku, Lindo ja Nata seuraavat perässäni, pelit ovat kesken.. fang, pelitä vilkku jotenkin pois pelistä jos kehtaat? <3 <3: Lara
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Dec 1, 2007 15:29:30 GMT 2
Kuolen ;___________________;
Viimeaikoina pelkkää paskaa niskaan ja nyt tämäkin ;_____;
Ei tätä päivää olisi saanut tulla, mutta se tuli kuitenkin. Tuota tekstiä on vaikea lukea ilman että alkaa angstattamaan. Kiitos itsellesi, että jaksoit ~<3 Vilkun ja Tuskan ihana elämä loppuu nyt, mutta ei sillä väliä. Tulee vain niin kova ikävä. *lukee viestin monta kertaa läpi ja odottaa että kohta joku huutaa "aprillia!"...*
Totta se on.
//Joo ;___________; Pelaan Vilkulla niin hyvin kuin osaan
|
|
|
Post by koji on Dec 1, 2007 15:32:14 GMT 2
Lara, minkä menit tekemään ._____.
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Dec 1, 2007 15:40:23 GMT 2
Mä pyydän anteeksi, fang, ei kukaan tuskin tulee huutamaan enää aprillia ;___;
|
|
|
Post by vohveli on Dec 1, 2007 16:12:05 GMT 2
Mitämitä? En olisi uskonut ö_ö
;_; Heihei, onneks olet vielä mesessä~<3
...Mut tuuthan sä joskus takasin? Ihan varmaan tuut, en usko että olet tulematta, varmaan tulet, jookostapookosta? 83
|
|
|
Post by maydei on Dec 1, 2007 23:07:01 GMT 2
Lara mitä pirua sä olet tehnyt?! Et voi lähteä, et saa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *huutaa avuttomana* En kyllä minäkään olisi uskonut tätä päivää näkeväni. Samaa sanon kuin Vohvelikin, että tule sitten joskus takaisin. Pakko tulla, minä määrään, vaikkei sillä olekkaan merkitystä. Pidä lomaa ja mieti asioita ja katsele sitten, joohan?
|
|