|
Post by koji on Jan 29, 2008 16:56:05 GMT 2
Neva naurahti hiljaa ja kävi maaten. "Juu olen tavannut..." hän sanoi. "Jonkun Igotsunen ja Jackin ainakin..." shiba muisteli, muistot Igotsnesta sai kuitenkin kylmät väreet tämän selkään. Neva ei halunnut enää ikinä törmätä häneen, huonoja muistoja siitä tullut oli. Jos taistelle narttu ei olisi osannut, niin luultavasti kuollut olisi. "Se Igotsune oli karmea." Neva sanoi ja pudisti kiivaasti päätään. "Toivottavasti en enää häneen törmää..."
|
|
|
Post by yontimo on Jan 29, 2008 17:21:33 GMT 2
"Mä en oo tavannu noista kumpaakaa..Onneks" hän hymähti kun kuunteli toisen 'kauhukertomusta' igotsunesta, "mahtoi se olla kauhe, ku ei huvita tavata" hän tuumi sitten ääneen ja katsoi toista sitten kysyvästi. "Mä oon tavannu muutamia" hän sanoi ja punasteli hiukan, nolostuneena hän käänsi kuononsa toiseen suuntaan ja tuijotti muka kiinnostuneena vaaleaa hiekkaa, joka nousi vähänväliä tuulen mukana ilmaan ja laskeutui sitten uudelleen alas maahan.
|
|
|
Post by koji on Feb 23, 2008 11:53:28 GMT 2
Sori kun kesti, olin unohtan tän... -------------------------------------
"Juu, oli kauhee." Neva sanoi. "Mutta, tuskin häntä enää ikinä tapaan." hän sanoi hieman hymyillen. Olisikohan kivaa tavata Se Oikea, Neva tuumi itsekseen. Ehkä, ehkä ei. Jos nyt joku pystyisi tykkäämään, Nevan kaltaisesta selittäjästä. Shiba ei kuitenkaan antanut asian painaa mieltään kauaa. "Keitäs sinä sitten olet tavannt?" hän kysyi hieman uteliaana. Mereltä tuleva tuuli viilensi oloa aika paljon. Onneksi turkki ei ollut enään kauhean märkä, kostea kumminkin. Pian se kuitenkin tuulessa kokonaan kuivuisi.
|
|
|
Post by yontimo on Feb 24, 2008 10:24:53 GMT 2
Secret hymähti hiljaa ja sanoi sitten punastellen "onhan noita tullu tavattuu, Danki, Dark ja muita tollasia. Oli ne ihan mukavia. En oo viel tavanu yhtäkään tosi ärsyttävää tyyppiä, kai? Tai sitten en vain muista" hän naurahti selityksen jälkeen ja tajusi kuulostavansa aika sekavalta.
Tuuli pyörytti hiekkaa ja aallot halkoivat uria kosteaan hiekkaan, joka pettyi välillä aaltojen valtavasta voimasta.
---------------------------------------------------------------------------------------- ei haittaa, en oo itekkää ollu kovin mukana täällä.. inspis vähä kusee..
|
|
|
Post by koji on Feb 26, 2008 14:41:55 GMT 2
Sama tääl -_____- -----------------------------
"Niin kai." "No... Minä varmaan tästä alan tekemään lähtöä." hän sanoi nousten seisomaan. Neva halusi jatkaa tutustumistaan Kuoloon(meinasin kirjottaa Kuloloon XD Kone ku vähä jumitti). "Kiitos vielä kerran, kun kerroit minulle Kuolosta. Arigatô Gozaimashita." shiba sanoi vielä ja lähti tassuttelemaan pois päin. "Nähdään!" narttu huikkasi vielä. ---------------------------- Kun inspis näin kusee, nii parast lopettaa tää ropetus
|
|
|
Post by yontimo on Feb 29, 2008 16:42:41 GMT 2
juuhh, oli mukava peli 8) ------------------------------------
"Jep oli hauska nähdä, tavataan!" secret huudahti ja näki miten toinen lähti jolkottelemaan rantaa pitkin. Hän itse jäi kuuntelemaan tuulen suhinaa ja lokkien kirkunaa.
|
|