fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 21, 2007 17:01:10 GMT 2
Tuli tässä vain mietittyä. Vaikka Kuolo on toistaiseksi aika pienimuotoinen rope, ajattelin silti etsiä vielä kolmannen moden, joka pitäisi huolta Ranwien ja Erotettujen asioista (tähän asti modet ovat vain hoitaneet yhtä laumaa)
Joo eli, jos tahtoisit ruveta modeksi, tulisi sinun täyttää muutamia vaatimuksia. - Tietäisin sinut edes jotenkuten - Olisit jonkin aikaa pelannut, tai pystyisit "vakuuttamaan" ettet ole eroamassa ihan heti - Tulisit muun ylläpidon (Lara, McRomu, Tika) kanssa toimeen, ja ennen kaikkea tulisit minun kanssa toimeen - Et hyppisi silmille
Nuo nyt ekana tulivat mieleen.
Ehdolla: Maydei
|
|
|
Post by maydei on Nov 21, 2007 20:35:23 GMT 2
Hehheh, minut ehdolle heti paikalla, en rupea selittelemään miksi, olenhan täydellinen.
(No ei vaneskaan, tuun toimeen kaikkien kanssa ainakin omasta mielestä, en ole eroamassa, en tietääkseni hypi silmille, jaa luulen että tiedät minut, mutta koskaan ei voi olla varma)
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 21, 2007 20:36:43 GMT 2
No jaa. May, sie tulet tosi hyvin toimeen kaikkien kanssa x)
Okeiokei, laitetaan ehdolle.
|
|
|
Post by maydei on Nov 21, 2007 20:40:12 GMT 2
Varsinkin itseni xD (NII IHA MUUTEN VAA MIE KOITAN NYTKII HIRTTÄÄ ITTENI KUMINAUHALLA)
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 25, 2007 15:06:07 GMT 2
Okei. Koska olen tunnetusti malttamaton ihminen, eikä täällä oikein muita näy, Maydei olkoot Kuolon kolmas mode.
|
|
|
Post by maydei on Nov 27, 2007 17:16:16 GMT 2
Hhehehehhe, jee!!!!!!!
|
|