fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Dec 9, 2008 17:17:37 GMT 2
Jester nosti katseensa toisen kirveestä tuon puhuessa. "Erhm. Mä oon eläny täällä ikuisesti," uros sanoi ykskanttaan ja istuutui ja rapsutti takapuoltaan. Mutku kutitti. Sitten vaalea alkoi taas virnuilla ja pöyriä istueltaan ympyrää, ja pysähtyi sitten ja katsoi oudosti toista. "Entäs sä? Elätkö säkin ikuisesti?" Donia sitten kysyi. Niin ei se ollut itsestäänselvyys että toinenkin eläisi ikuisesti. Jos se ei eläisi ikuisesti, Jester voisi vaikka tappaa sen.
|
|
|
Post by langennut on Dec 10, 2008 17:37:49 GMT 2
Hiroshima katsoi muualle. Häntä vitutti toisen asenne, mutta hän pysyi hiljaa. Lopulta hän havahtui Jesterin kysymykseen. "En toivottavasti elä ikuisesti" Hän totesi ärtyneenä. Niin hän vastaisi kysymykseen, kysyi sitä kuka tahansa. Hän ei jaksaisi aina olla siellä missä hän oli nyt. Hiro yritti välttää katsomasta tuota ärsyttävää otusta, ja onnistuikin jotenkin. Ainakin hetken. "Tuskin kukaa elää ikuisesti" Hiroshima mutisi vielä sirtäessään kirvestä hieman lähemmäksi itseään.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Dec 13, 2008 13:57:15 GMT 2
Jester räkätti kyyneleet silmissä ja huokaisi sitten. "Johan vitsin murjaisit kamu. Etkö tiennyt että minä elän ikuisesti?" uros kähisi sitten ja hymyili pirullisesti. "MINÄ, JESTER ELÄN AINA!" Donia sitten huusi ja hyppi vähän aikaa paikoillaan. Korvat heiluivat puolelta toiselle ja kun uros sitten lopetti hyppimisen toinen korva kääntyi hieman eteenpäin. Punakuvioinen hymyili ja katsoi omahyväisenä tummaa urosta. Tappelu, tappelu, uros ajatteli ja toivoi että toinen reagoisi jotenkin.
|
|
|
Post by langennut on Dec 13, 2008 14:23:23 GMT 2
Hiroshima tuijotti. Hän ei käsittänyt eikä kestänyt. Todellinen sekopää. Hiro tuijotti kun toinen lopetti. "Mitäs helvettiä sinä nyt uolla ajattelit todistaa?" Hiro sanoi kääntäen katseensa taas muualle. Hän suuttuisi kohta. Tai ehkä ei, ehkä hän kestäisi. Ehkä. Hiro tiesi todella hyvin, ettei tuo eläisi ikuisesti. Tuskin enää päivääkään. Toivottavasti ei.
[Anteeksi lyhyys..]
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 11, 2009 15:36:48 GMT 2
[Joo, kuten sovittiin, lopetetaan tää hyvässä hengessä :''D]
|
|
|