|
Post by yontimo on Jan 11, 2008 15:28:53 GMT 2
"Vai niin" hän hymyili toiselle ja mietti hetken aikaa jotakin, "voisimme lähteä jonnekkin muualle täältä?" hän kysyi juuri samaan aikaan kuin toinenkin, hymähtäen hän nousi ylös ja katsoi heidän tulo suuntaansa, "voisimme mennä takaisinpäin vai haluatko ylittää suon?" hän kysyi ja otti muutaman epävarman askeleen kohti tulosuuntaa.
|
|
|
Post by koji on Jan 11, 2008 16:30:35 GMT 2
"Ihan sama minulle." Neva sanoi ja tuli toverinsa viereen. "Minä ainakin haluaisin mennä tutkimaan tätä saarta." shiba sanoi heilutellen häntäänsä. "No mennään sitten, takaisin päin." minichia lähti astelemaan tulosuuntaan.
|
|
|
Post by yontimo on Jan 15, 2008 15:52:43 GMT 2
"No mennään jonnekkin muualle?" hän kerkesi kysyä ja asteli toisen vierelle. Veren tulo alkoi tyrehtyä ja yhä vähemmän linkuttaen tämä asteli ruskean vierellä, kunnes he olivat päässeet pois suo alueelta. "Jossakin rannalla olisi kiva pistäytyä" hän sanoi ja katsoi toista. Hän ei tosin tiennyt että missä suunnassa oli vettä.
|
|
|
Post by koji on Jan 16, 2008 16:24:46 GMT 2
"Niin olisi... Mutten tiedä missä päin ranta on, vaikka siellä kerran olinkin." Neva sanoi, ja katseli ympärilleen. "Tai sitten vain sinne minne nenä näyttää." shiba naurahti ja lähti hölkkäämään, jonnekkin. Ei edes itse tiennyt minne.
|
|
|
Post by yontimo on Jan 17, 2008 16:05:00 GMT 2
Enempää miettimättä harmaa pinkaisi toisen perään ja hölkkäsi istten tämän vierelle, " mennään tuonne" hän sanoi ja käänsi suuntansa kohti vastatuulta, "eikö rannalla yleensä tuule?" hän kysyi ja vilkaisi toista, kipeä jalka muistutti jälleen ja hän hidasti hieman vauhtiaan.
|
|
|
Post by koji on Jan 18, 2008 19:16:46 GMT 2
"Tuulee." Neva sanoi kiihdytti hölkkänsä juoksuksi. Suuntana ranta. ----------------------------------- Sirrytääkö nyt rannalle?
|
|
|
Post by yontimo on Jan 19, 2008 12:33:18 GMT 2
Narttu pinkoi toisen vierellä ja tunsi suolaisen tuulahduksen naamallaan, ihahaa.
----------------------------------------- jos teet töpön, nyt en kerkee..
|
|
|
Post by koji on Jan 20, 2008 15:24:45 GMT 2
|
|