fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Mar 17, 2008 15:42:02 GMT 2
[No, tässä on nyt sitten loikattu likaisten kohtien ylitse. Jatketaan tästä ihan normaalisti.]
Danki makasi maassa raukeana, ja mietti kaikkea hetki sitten tapahtunutta. Valkea ei osannut oikein ajatella, sanoa tai tehdä mitään. Makasi vain ja antoi ajatusten relata ja nollautua. Katsoi sitten, miten tästä eteenpäin.
|
|
|
Post by yontimo on Mar 18, 2008 17:56:39 GMT 2
[jeop^^]
Secret makasi maassa ja vilkuili hämmentyneenä toista ja ajatteli kiukkuisena itseään, mitä hän olikaan mennyt tekemään. Hän katsoi urosta, joka makasi aivan raukeana maassa ja käänsi sitten syyllisyyden tuntoisena katseensa muualle, häntä hävetti ja olo tuntui likaiselta. Siltikään hän ei saanut koottua itseään, jotta olisi poistunut paikalta. 'Dankista tuskin olisi isäksi' hän ajatteli vihaisen surkeana kun huomasi todennäköisesti tulevansa raskaaksi.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Mar 19, 2008 13:48:08 GMT 2
Danki käänsi toisen esimerkin perästä kylkeä, kun ajatukset olivat rauhoittuneet ja totuus alkoi valjeta tälle. Hän ei kuitenkaan aikonut uskoa pientä ääntä päässään, joka kertoi mitä tästä voisi seurata. Ärsyynnys valtasi jälleen uroksen ja tuo nousi jo seisäälleen, oli hieman kumarassa ja murahti sitten. Donia käänsi katseensa taivaalle. Oli alkanut tihkuttaa hentoista vettä. "Mun pitää mennä," Danki sanoi sitten, katsoen vastakkaiseen suuntaan missä Secret oli. Uros ajatteli mielessään, että enkä tule takaisin. Mutta hän ei voinut sanoa sitä ääneen, joku ylpeys tälläkin oli. Eikä Danki ihan itsekkään uskonut jälkimmäiseen.
|
|
|
Post by yontimo on Mar 19, 2008 22:12:28 GMT 2
Secret nosti päänsä maasta ja katseli toista hieman ihmettelen, "Minne sinä menet?" hän kysyi ja katsoi toista miltei vihaisesti. *Myös hän nousi ylös ja askelsi toisen vierelle. "Tajuatko mitä tapahtui?" hän kuiskasi jäätävästi tämän korvaan ja vilautti hampaitaan, pitkät kulmahampaat välkähtivät sinertävinä ja nartun sisällä kiehui, nytkö uros aikoi livistää vain pois, ehei.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Mar 20, 2008 15:01:07 GMT 2
Danki ei sanonut mitään, oli vain hiljaa ja mulkaisi narttua hieman happamana. Valkea katsoi narttua silmät viiruina. "Kyl mä tajuan," Donia murahti hiljaa.
|
|
|
Post by yontimo on Mar 20, 2008 15:23:42 GMT 2
"Sinä tajuat ja aiot vain luistaa paikalta??!" hän ärähti toiselle ja mulkaisi sinisillä silmillään jäätävästi. Hänen päässään kiehahti ja muristen tämä asteli uroksen eteen.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Mar 20, 2008 15:30:56 GMT 2
Danki murahti ja avasi suuret leuat ammolleen ja naksautti ne sitten kiinni. "Nyt tyttö hiljaa," tuo sanoi sitten rauhallisemmin ja vilkaisi happamasti narttua. "Mä meen nyt, mutta..." Tuo nielaisi ja pyöritti silmiään. "... mä tuun kyllä hyvin ajoin takas," tuo sanoi ja yritti niellä kiukkunsa.
|
|
|
Post by yontimo on Mar 21, 2008 12:36:43 GMT 2
"Mikä sinä olet minua käskemään" hän tuhahti ja irvisteli urokselle. "Mene sitten jos haluat, mutta muista, pentusi eivät saa koskaan tietää kuinka idioottikuskipää hiedän isänsä on" Hän sylkäisi sanat suustaan ja napsautti leukansa kiinni, hänen silmänsä välkähtelivät yhä ja hän tunsi verenmaun suussaan. Muristen hän kiersi uroksen ja talsi poispäin, vaikka hänen olisi tehnyt mieli tapella.
~poistuu.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Mar 22, 2008 12:03:49 GMT 2
Dankin mieli teki huutaa jotain perää ja murahteli sitten itsekkeen. Sellaisia luusereita ne penikat kuitenkin ovat... Jupisten tuo loikkasi kuusen alta ja haisteli ilmaa. Uros vilkaisi Secretin suuntaan, ja lähti sitten täysin päinvastaiseen suuntaan.
[Me too 8)]
|
|