|
Post by koji on Dec 13, 2007 15:17:46 GMT 2
Nevainigs oli päättänyt lähteä tutkimaan tätä salaperäistä saarta, mille oli jokin aika sitten joutunut. Shiba oli päätynyt erotettujen palaneeseen metikköön. Ruskea katseli hieman ympärilleen. Narttu mietti mielessään, mistähän syystä metsä oli sattunut palamaan. Neva ei kuitenkaan jäänyt sitä kauaksi aikaan pohtimaan. Ruskea haluaisi tietää tästä saaresta enemmän. Nimeäkään ei ole saanut selville. Pari koiraa oli vain tavannut, eikä kumpikaan kertonut saaren nimeä. ----------------------- Joku Nevan seuraksi x)
|
|
|
Post by yontimo on Dec 17, 2007 20:23:49 GMT 2
#njäyh minä tulin : D#
Harmaa asteli varovaisesti metsikössä, sen tassut rapisivat kuivalla ja yhä hieman nokisella maalla, narttu nuuhkaisi maata ja vilkaisi sitten ihmetellen ylöspäin, jokin muukin liikkui täällä, shadow haistoi hänet. Siniset silmät selasivat nopeasti ympäristön ja kirsu liikkui ja veti tuota hajua sisään, toinenkin oli narttu, hieman epäröiden harmaa lähti astelemaan eteenpäin, missäköhän toinen oli? Sen tarkka katse harhaili metsikössä, tosin metsässä, jossa ei ollut edes paljon puita. Varovaisesti se nosti yksitellen jalkansa puunrungon ylitse ja vilkaisi metsää, miksi hän ei nähnyt toista, haistoi vain. Hän hypähti sulavasti harmaalle kivelle ja istahti siihen tutkimaan ympäristöä.
|
|
|
Post by koji on Dec 19, 2007 12:50:16 GMT 2
Pian Neva haistoi aivan uuden hajun. Joku toinen oli, jonkin matkan päässä. Ruskea kääntyi ympäri. Toista koiraa ei näkynyt misään. Narttu katseli ympärilleen. Neva lähti juoksemaan, uutta hajua kohti. Vähän matkaa juostuaan, narttu pysähtyi katsomaan ympärilleen. "Onko täällä ketään!?" Neva huusi laskettuaan puukkonsa maahan.
|
|
|
Post by yontimo on Dec 19, 2007 21:07:19 GMT 2
Harmaa istui hiljaa kiven päällä, ja säpsähti hiukan nopeasti lähestyviä askeleita, vihdoinkin hän näki toisen. Päätään hiukan kallistaen narttu huudahti "Minä olen täällä!", samalla hän nousi seisomaan ja hypähti alas kiveltä, siinä hän sitten seisoi hieman neuvottomana. "Öhh..Kuka olet?" hän sai viimein kysytyksi ja vilkaisi puukkoa, jonka toinen oli laskenut maahan. 'Miksi hän kantaa tuollaista mukanaan' toinen ajatteli ja vilkaisi hämillään ruskeaa.
|
|
|
Post by koji on Dec 20, 2007 18:50:16 GMT 2
Neva katsoi hetken, kiveltä hypännyttä Shadowia. Ruskea oli aluksi hiljaa, ja 'tutkaili toista'. "Hei vain." narttu sanoi hieman hymyillen. Neva yleensä ei heti paikalla luottanut kehenkään. Epäilevä kun oli. Shiba tiesi, että sen pitäisi voittaa epäilynsä. "Olen Nevainigs sano Neva vain, entä itse?" Neva esittäytyi. "Hajimemashite(=Hauska Tavata)."ruskea jatkoi heti perään hymyillen. Japania ruskea, joskus puhui, kun Japani oli tämän kotimaa. Jonne tuskin enään koskaan pääsisi.
|
|
|
Post by yontimo on Dec 20, 2007 20:23:39 GMT 2
"Olen shadow" narttu sanoi väliin, hieman hymähtäen ja katsoi sitten ällistyneenä toista, "Mitä ihmettä sinä puhut?" hän kysyi kiinnostuneena ja samaanaikaan ällistyneenä. Hän katsoi toista, 'ihmeellisiä kuviota'. "Mistä sinä tulet? tai siis onko tuollapäin vielä enemmän nokea?" hän kysyi hetken päästä hieman nenäänsä nyrpistäen, vaikka ei hän mikään neiti ollut.
|
|
|
Post by koji on Dec 21, 2007 12:59:20 GMT 2
"Japania. Hajimemashite, tarkoittaa; hauska tavata." Neva selittu hymyillen. Ruskea heilautti häntäänsä pari kertaa ja katseli toista. "Japanin Osakasta tulen." narttu vastasi ääni astetta surullisempana. Pääsisinpä vielä, joskus kotiin. Neva ajatteli. "Juu, on tuolla vielä aika paljon nokea. Tiedätkö muuten tämän saaren nimeä? Minä en nimittäin tiedä." shiba kysyi, ja jäi odottelemaan vastausta.
|
|
|
Post by yontimo on Dec 21, 2007 14:28:36 GMT 2
"Japanista" narttu katsoi toista suuauki, "en kyl tiedä missäpäin se sijaitsee, kun en itse tiedä nytkään että missä olen.." Hän puheli toiselle ja jatkoi vielä naurahtaen "Harmillista, meinasin juuri kysyä sinulta samaa". "Oletkin ensimmäinen jonka tapaan täällä, en ole nähnyt juuri ketään..Mahtaako täällä edes olla paljon muita koiraeläimiä? tuntuu että vain lintuja ja jäniksiä on paljon" viimein hän sulki suunsa ja punastui hieman, mitä hän nyt hölötti suu vaahdossa vieraalle koiralle.
|
|
|
Post by koji on Dec 21, 2007 14:42:38 GMT 2
"En kyllä itskkään tiedä tarkalleen missä Japani siatsee. Jossain merellä, kun saari valtio on." Neva sanoi. Taaskaan shiba ei saanut tietää, mikä tämä salaperäinen saari on oikein nimeltään. "Minä olen taas tavannut jo 4 tyyppiä täällä." ruskea kertoi hieman hymyillen. "Hei, mentäisiinkö jonnekkin vaikka kävelemään? Ei tässä koko päivää jaksa seisoa." Nevainigs ehdotti.
|
|
|
Post by yontimo on Dec 21, 2007 16:08:41 GMT 2
"Tiedätkös, että onko täällä jotain petojakin?" hän kysyi samalla kun nyökkäsi hyväksyvästi toisen kävely kysymykselle, hän kääntyi ympäri ja lähti astelemaan määränpäätä tietämättä. "Minnepäin tahtoisit mennä? minulle on ihan sama.." hän vielä jatkoi ja haisteli sitten ilmaa hetken aikaa, missään ei tuoksunut mikään, korkeintaan noen haju. Muutama iso lintu lähti maasta rääkäisten lentoon ja narttu nuolaisi huuliaan, koskakohan hän oli viimeksi syönyt jotain.
|
|
|
Post by koji on Dec 21, 2007 16:35:31 GMT 2
"En tiedä. Mutta täällä on ainakin yksi sellainen epämudostunut ölliäinen, jota vastaan jouduin taistelemaan." Neva sanoi ja juoksi Shadowin vierelle. "Mikä sen nimi nyt oli... Ainiin! Taisi olla Igotsune, Ranwien beta." ruskea sanoi, kylmien väreitten nousten selkään. Neva ei enään koskaan haluaisi tavata Igotsunea. Narttu pudisti kiivaasti päätään. "En halua nähdä häntä enään koskaan..." shiba mutisi.
|
|
|
Post by yontimo on Dec 22, 2007 16:53:52 GMT 2
"Minkälainen hän sitten oli?" tämä kysäisi ja vilkaisi ruskeaa. Hän ei pitänyt tappeluista, mutta hyökkäsi kyllä tarvittaessa. Hän taivalsi noessa ja päivitteli likaisia tassujaan, miksi hänen pitikään olla valkoinen jaloista, aina oli joka paikka likainen. "miksi sinulla on tuo puukko?" hän sitten kysäisi ja vilkaisi samalla taivaalle, joka oli hämärtymässä, joko päivä oli mennyt noin nopeasti.
|
|
|
Post by koji on Dec 22, 2007 17:09:20 GMT 2
"Kammottaa, puistattava ja itserakas.." Neva sanoi otteensa välistä, kylmienväreitten noustessä tämän selkään. Ruskea ei paljoa noesta ja tuhkasta välittänyt. Olihan sitä likaisemmassakin kunnossa välillä oltu. "Koska puukko on hyvä ase, ja se on ainut muisto entisestä elämässäni, Osakassa." Neva sanoi.
|
|
|
Post by yontimo on Dec 22, 2007 17:39:31 GMT 2
"Voin kuvitelle ehkä semmoisen" hän sanoi hiljaa ja jatkoi sitten iloisemmin "Minkälaista siellä osakassa oli?" narttu kysyi ja hämmentyi hieman, miksi hän oli niin puhelias, hänhän pälpätti kaikkea turhaa, vaikka yleensä hän vain kuunteli toisia. Hän painoi korviaan hieman luimuun ja laski päänsä kropan tasolle, viimeinkin hän hiljeni vaivaantuneena, hän kyllä kuunteli toista, mutta vilkuili maata, jossa alkoi pikkuhiljaa näkyä jällleen elämän merkkejä, miksei hänkin voisi kasvaa jälleen elämäniloiseksi, hän oli vain tämmönen tylsä hyssäkkä.
|
|
|
Post by koji on Dec 22, 2007 18:08:53 GMT 2
"Osakassa on aika kaunista, varsinkin silloin kun kirsikka-puut kukkivat. En kyllä ole paljoa kerennyt siellä maisemia ihailemaan." Neva sanoi, ja jäi hetkeksi muistelemaan entistä elämäänsä. "Kun omistajani koulutti minua koko ajan paremmaksi taisteliaksi." ruskea jatkoi vähän ajan päästä. "Olen toisaalta onnellinen, että osaan taistella jotenkuten... Mutta taisteleminen on aika turhaa. Asiat voisi hoitaa puhumalla." shiba sanoi hymyillen. Nevaa jäi hieman mietityttämään, miksi toinen nyt yhtäkkiä hiljeni. Ruskea ei kuitenkaan viitsinyt kysyä, miksi.
---------------------------------------- Häippäsen nyt hetkeks... Meen saunaan ^^
|
|