Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Sept 15, 2007 13:49:29 GMT 2
[Minä, ja minun otsikkoni, elä välitä x)]
Vilkku
Susi tutki paikkoja varovasti. Kyllä, kuolo oli muuttunut. Niin kuin oli narttu kuullut. Vilkku saapui jää lammelle ja hypähti ihmetyksestä taakse päin. "Mi- mitä jäisell lammelle on tapahtunut?" Alfa kysyi ääneen ja siirtyi eteenpäin katselemaan laajentunutta täysin sulanutta lampea. *lips* Susi lipaisi kielellään vettä. "Juoma kelpoista" Vilkku totesi ja astui ihan lammen rajalle.
|
|
|
Post by maydei on Sept 15, 2007 14:09:54 GMT 2
#En välitä en x)#
Tinatar
Tinatar katseli paikkoja kummastellen. "Miten paikat muuttuivat näin?", Tämä ihmetteli, mutta mielessään tiesi kyllä syyn tähän. Tämä oli rangaistus. Tina tutki paikkaa pinkeillä silmillään. Viimeeksi kun hän oli käynyt täällä, oli paikka ollut aivan erilainen. Nyt lammen jää oli sulanut ja lampi oli muutenkin laajentunut huomattavasti. Beta asteli veden äärelle ja hörppäsi vähän. "Kyllähän tätä juo..." Tämä sanoi ja litki lisää. Suuri taistelu oli vienyt koiran voimia ja nyt hän aikoi ottaa kaiken menetetyn takaisin. Ensinnäkin hän ajatteli ravita itsensä vaikka syömällä jotain. Tína korotti katseensa vedestä ja näkikin järven toisella puolella jonkun tietämättä että tämä on lauman Alfa, mutta eiköhän se kohta selviäisi nartulle.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Sept 15, 2007 14:22:33 GMT 2
Susi nosti päänsä nuolaisten vesipisarat kuononsa karvoista. Samalla silmiin osui sininen koira hahmo toisella puolella tätä laajentunutta lampea. Siinä se seisoi ja varmaan huomannut oli tuo toinen Vilkun. Narttu katseli lammen ympärystä ja huomasi hyvän reitin kiertää toiselle puolelle. Siitä tuo susi sitten hyppi metsikköön ja pian tuo saapui takaisin lammen reunaan ja sieltä tämä aseli varovaisesti tuon sinisen luo. Susi katsoi ja tarkasteli toista. Sitten vasta Minchia avasi suunsa. "Hei" Alfa sanoi.
|
|
|
Post by maydei on Sept 16, 2007 9:15:21 GMT 2
Tinatar tuijotti toista lamautuneena. Tuo lähti kävelemään Tinan luo. Narttu rohkaisi mielensä ja peruutti pois lammen luota ja kääntyi toista kohden ja odotti, että tämä tulisi koiran luo. Pian toinen seisoikin Tinan edessä. "Hei", Tina sanoi ja katseli toista. Beta arvioi toista. Ei mitään vaaraa. Tuo ei kuulunut tämän alueen Ranweihin.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Sept 16, 2007 9:38:46 GMT 2
"Mitäs olet miehiäsi? Oletko Minchia naa?" Alfa kysyi ja arvioi toista. Minchia toinen taisi olla. "Mutta kyselyistä viis, olen Vilkku" Narttu sanoi varovasti. Piti muistaa olla aina varuillaan. Punainen harjas heilahti ihan keskelle päätä peittäen pienen osan tämän silmistä.
|
|
|
Post by maydei on Sept 16, 2007 9:44:19 GMT 2
"Olen. Olen Minchia", Tinatar vastasi ja rentoutui vähän. "Vilkku... Eikös se ole myös sen meidän Alfan nimi vai? Hetkinen... Oletko sinä se Alfa?", Tinatar kysyi ihmetellen. Pakkohan tuon oli olla tai siis, Alfan nimi oli ainakin Tinan kuuleman mukanaan Vilkku. Ei hän koskaan toista ollut nähnyt, mutta nimen hän oli kuullut aiemmin.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Sept 16, 2007 9:50:25 GMT 2
Narttu hymyili ja istui alas rentoutuen hieman. "Kyllä, olen se Alfa. Entä, mikä on nimesi?" Susi kysyi ryhdistäytyen mutta ollen yhä rentona. Vilkku oli kyllä kuullut että Betana olisi sininen harmailla palloilla oleva koira mutta asia varmistuisi nimen kerrottaessa.
|
|
|
Post by maydei on Sept 16, 2007 10:21:35 GMT 2
"Olen Tinatar, mutta voit kyllä sanoa Tinaksikin", Narttu sanoi ja istuutui hänkin. Tämä vilkuili entistä jäälampea miettien miltä se oli ennen näyttänyt. "Aika paljon on paikat muuttuneet", Tina sanoi katsellen lampea edelleen.
#Hiukan tynkää... -.-#
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Sept 16, 2007 10:24:54 GMT 2
"Aa, Tinatar, olet siis Betamme?" Narttu sanoi ja katsoi sitten laajentunutta lampea. "Niin, tässähän oli ennen jää lampi" Susi sanoi.
#Jep ^^''#
|
|
|
Post by maydei on Sept 16, 2007 16:12:37 GMT 2
"Joo, aika hyvin sattunut, että juuri Alfa ja Beta tapaa ja kaiken lisäksi toisen lauman alueella", Tina sanoi virnistäen. "Niin oli, muttei enää", Tina sanoi ja katseli jäälampea miettien miten kaikki oli saanut alkunsa, miksi oli syttynyt sota. Olihan hän kuullut huhuja miksi näin kävi, mutta kaikkea ei aina pitänyt uskoa.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Sept 16, 2007 17:29:24 GMT 2
"Niinpä" Narttu totesi vastaukseksi molempiin lauseisiin virnistäen ja hymyillen sen jälkeen. Susi mietiskeli. "Oletko jo kuullut siitä räyhä hengestä?" Vilkku kysyi betalta.
|
|
|
Post by maydei on Sept 16, 2007 17:48:36 GMT 2
"Olen", narttu sanoi. Ajatus nostatti koiran ihon kananlihalle. "Oikeastaan en tajua miten edes uskalsin tulla Ranwien alueelle kun täällähän niitä viruksen tartuttamia varmaan vilisee. Tai no ei välttämättä vielä, mutta kohta varmaan..." Tina sanoi ja katseli varautuneesti ympärilleen. "Jotenkin todella inhottava ja pelottava ajatus kun miettii että niitä voi olla ihan missä vain", narttu koira lausahti eikä tuntenut oloaan enää niin rennoksi.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Sept 16, 2007 19:15:12 GMT 2
"Niinpä, mutta kukaan ole niitä otuksia vielä nähnyt?" Narttu kysyi, ei hän ainakaan itse vielä ollut niitä nähnyt. Mutta oli kuullut että viruksen saaneista tulee aika mutaatioita. Ja varsin kumman näköisiä. "Mitä kaikkea olet kuullut viruksen saaneiden ulkonäöllisen ja sisäisen muutoksesta?" Susi kysyi nopeasti. Itse tämä oli kuullut ties mitä.
|
|
|
Post by maydei on Sept 18, 2007 19:25:51 GMT 2
"En ainakaan usko että on", Tina sanoi. Tina puistatti jo pelkästään se että hän ajatteli näitä. "Olen kuullut vaikka mitä, mutta ylimääräiset raajat ja mielipuoleksi muuttuminen on jäänyt ainakin minulle kaikkein vahvimpana mieleen", Tina sanoi miettien juttuja mitä oli muualta kuullut.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Sept 19, 2007 14:09:28 GMT 2
"Olemme niiden alueella, joten kai niitä olisi jo näkynyt jos niitä täällä olisi" Vilkku sanoi ja vilkuili ympärilleen. Tulisi kyllä äkkilähtö jos nyt ranwi tulisi. "Mutta tuota, jos lähtisimme johonkin tai jotain? Täällä ei ole varsin turvallista" Susi totesi jo luottavaisesti, tuskin oma beta kimppuun kävisi.
|
|