fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 2, 2008 11:10:00 GMT 2
[Ei hätiä mitiä.]
*Taavi ei enää kestä noita valheita. "Se ei ole sinun isoisäsi."*
*Tuska murisee pojalleen, ja katsoo sitten Tinttua. "No, minun isäni on hieman..." Katselee ympärilleen, että keksisi inspiraation. "Hullu."*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Feb 2, 2008 11:11:19 GMT 2
*Tinttu hämmentyy Taavin kommentista.* "Ai mitenniin ei?" *Kysyy teini ja vilkaisee sitten Tuskaa.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 2, 2008 11:12:25 GMT 2
*"No kun Tuska ei ees ole sun isäs!" Taavi murahtaa, ja katsoo sitten tuimasti isäänsä.*
*Tuska tuntee olonsa tukalaksi, ja syystäkin. "Taavi, oleppas hiljaa," murahtaa.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Feb 2, 2008 11:14:08 GMT 2
*Tinttu hämmentyy vielä enemmän.* "Ai siis miten niin ei? Onhan se..." *Sanoo teini ja vsiirtää katseensa nyt kokonaan Tuskaan.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 2, 2008 11:15:13 GMT 2
*Taavi murahtaa. Kerro nyt sille totuus.*
*Tuska kääntää katseensa merelle. "No tota... Se on totta. Minä en ole oikeastaan sinun biologinen isäsi..." tokaisee.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Feb 2, 2008 11:16:15 GMT 2
*Teini ihan järkyttyy. Mitä? Siis?* "M-mutta... Kuinka niin?" *Narttu on sitkeästi päättänyt olla uskomatta, ainakaan helpolla.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 2, 2008 11:17:40 GMT 2
*Taavi päättää olla hiljaa ja kuunnella Tuskaa.*
*"No. Sinun äidillesi tehtiin... kauheita asioita. Silloin sinä ja Onni synnyitte. Koska teidän isänne hylkäsi teidät, minä... adoptoin teidät," selittää pikaisesti.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Feb 2, 2008 11:19:35 GMT 2
*Teinin silmät laajenevat kauhusta. Raukkaparka, kaksi järkytystä lyhyen ajan sisällä.* "Minä..." *Susikoiran maailma hajosi pieniksi pirstaleiksi siltäkin osalta, mistä se vielä oli ehjä Onnin kuoleman jälkeen. Teini oli ihan hukassa. Narttu perääntyi askeleen ja tunsi kyynelten taas nousevan silmiin.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 2, 2008 11:26:09 GMT 2
*Tuska murahtaa Taaville. "Onko sinun pakko olla tuollainen?!" korottaa ääntään, ja raapaisee poikansa poskea.*
*Taavi nuolaisee kielellään pieniä naarmuja, jotka tuon poskeen tulivat. "Itse et uskaltanut kertoa totuutta ajoissa," murahtaa. Kumpikaan ei huomannut itkevää Tinttua.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Feb 2, 2008 11:28:12 GMT 2
*Tinttu on hämmennyksissään. Täysin. Sen silmät sumenevat kyynelistä, ja se näkee vain vaivoin Tuskan ja Taavin. Susikoira perääntyy pari askelta korvat luimussa. Mikään sen elämässä ei enää ollut hyvin. Kaikki oli pilalla. Ihan kaikki.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 2, 2008 11:29:36 GMT 2
*Taavi murahtaa, ja kääntää selkänsä kahdelle muulle. "No mee lohduttaa tota tyttöös," jupisee hiljaa ja kävelee kauemmas.*
*Tuska vilkaisee Tinttua. "Tinttu...*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Feb 2, 2008 11:31:29 GMT 2
*Teini ei halua kuulla. Ei mitään. Sen elämä, kaikki siinä, olikin vain valetta.* "MIKSI TE VALEHTELITTE?!" *Huutaa narttu niin kovaa kuin jaksaa ja perääntyy jälleen. Eihän tuo tajua ajatella, minkälaista sen elämä olisi ollut jos totuus olisi tullut ilmi heti.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 2, 2008 11:33:47 GMT 2
*Taavi sulkee korvansa. Toisten riidat eivät kiinnostaneet.*
*"Ei pikkupennut ymmärrä mitään raiskauksista tai vastaavasta!" Tuska ärähtää, kovempaa kuin oli ajatellut.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Feb 2, 2008 11:35:22 GMT 2
"Mutta..." *Teini sanoo hämmentyneenä.* 'Ei se ymmärrä mua... Kukaan ei ymmärrä' *Ajattelee Tinttu ja tuijottaa vihaisesti Tuskaa kyynten sjumentamilla silmillään.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Feb 3, 2008 16:12:51 GMT 2
*Taavi alkaa tuntea olonsa vaivaantuneeksi, ja päättää jättää nuo kaksi selvittämään välinsä. Mitään sanomatta uros lähtee kävelemään, ja katoaa lopulta horisonttiin.*
*Tuska ymmärtää Tintun vihaisuuden, mutta samalla ihmettelee omaa suuttumustaan äsken. Pelottavaa.*
|
|