fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 19:24:54 GMT 2
*Taavi on haravoinut oman osuutensa, ja on lähdössä takaisin paikalle, jossa hän ja Tinttu erkanivat. Hyvin pessimistisenä.*
*Tuska ei halua huolestuttaa Tinttua, joten nousee äkkiä ylös. "Kunhan makoilen." Kunnon hätävale. Ihme oireistaan uros ei kehtaa kertoa tyttö-paralle. "Mitä sinä täällä teet?" kysyy sitten, että Tintun huomio katoaa Tuskasta.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 19:28:29 GMT 2
"Ai..." *Sanoo teini asiaa enää sen kummemmin ajattelematta. Se kun uskoo Tuskaan vaikka tuo mitä sanoisi.* "No, mä satuin törmäämään erääseen koiraan, ja tuota" *Sanoo teini ja alkaa yhtäkkiä takellella. Karmea mahdollisuus hiipii tuon mieleen. Mitäs jos Tuska tosiaan on Taavin isä? No, ei voi sitten mitään, pitäisi nyt ensin tarkistaa asia.* "Tuu mun perässä, jooko?" *Sanoo Tinttu ja kääntyy ympäri. Narttu lähtee tassuttelemaan kohti paikkaa, missä erosi Taavista.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 19:30:03 GMT 2
*Taavi potkii hiekkaa. "Hemmetti sillä menee kauan..." ajattelee, kunnes tajuaa, ettei edes tiedä sen sen nimeä. Hups.*
*Tuska oli hieman ihmeissään. Oliko joku tehnyt jotain pahaa tytölle? Epäillen ruskea lähti maleksien nartun perään, sanaakaan sanomatta.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 19:32:06 GMT 2
*Teini kipittää hiukan epävarmasti eteenpäin, ja pian Taavi näkyykin.* "HEI! Sinä, mikä lie nimesi olikaan, löysin isän!" *Huutaa Tinttu, eikä lainkaan häpeä sitä, ettei tiedä toisen nimeä. MItä väliä nyt, kun oli tärkeämpääkin asiaa.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 19:33:52 GMT 2
*Taavi ei usko silmiään. Mutta Tuskan nähdessään hymy kareilee huulilla. "Fatsi..."*
*Tuskan korvat menevät hieman luimuun. Mitä? Epäuskoisia katseita luodaan kumpaakin teiniin, Taaviin hieman enemmin, onhan tuo tämän oma poika. What's up?*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 19:35:42 GMT 2
"Hah, mäpä löysin sen" *Teinin on pakko vähän leveillä asialla. Se vilkaisee iloisena Tuskaan ja hymyilee valloittavasti.* "Eikö niin, että sä olet mun isä?" *Kysyy narttu sitten Tuskalta.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 19:38:09 GMT 2
*Taavin tekee mieli näyttää lapsellisesti kieltä, mutta jättää sen tekemättä; onhan isukki tuossa vieressä. Poika istuutuu ja kallistaa päätään. No faija, kerrohan nyt. "Mut mun isä sä oot ihan varmasti," tuo sitten lisää, ettei nimetön alkaisi taas vittuilla.*
*Vilkuilee hieman hermostuneesti teinejä. "Tuotah, joo, Taavi, s-sinä olet minun poikani," tuo sanoo. Loput tulkoon myöhemmin... Niin*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 19:41:18 GMT 2
"Iskää-ä" *Huokaisee teini masentuneena. Se on kuin onkin sukua tuolle kummalle töykeälle otukselle tuossa edessä.* "Ai Taaviko ton nimi on?" *Toteaa teini sitten.* "Minulla on kyllä hienompi nimi, eikö olekin iskää?" *Tuhahtaa Tinttu ja katsoo Tuskaan vetoavasti. Eihän raukka voi arvata, ettei Tuska oikeasti ole sen isä.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 19:43:35 GMT 2
*Taavi ei edes yritä peittää omahyväistä virnettä. "Taavipa Taavi," tuhahtaa sitten, ja käy seisomaan.*
*"No ei teillä kummallakaan ole "hienompi" nimi," sanoaa rauhallisesti, ja laskee takamuksensa santaan. Ei sanaakaan isä jutusta, jos vaikka Tinttu unohtaisi sen...*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 19:46:10 GMT 2
"No höh..." *Äännähtää teini ja tuhahtaa sitten. Sen oma nimi olisi kuitenkin parempi, kuin Taavin.* "Mut iskä, Taavi sano, ettet sä käyny sen luona sillon kun se oli ihan pentu, mut mun luona kävit, joten sä oot mun iskä enemmän!" *Keksii teini lapsellisesti.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 19:49:13 GMT 2
*Nyt Taavin on pakko näyttää kieltä. Uros näyttää kieltä nartulle, ja vinkkaa sitten isänsä hieman syrjemmälle. "Faija, mä en ole tyhmä. Tinttu ei ole sun tyttös, vai mitä," valkea kuiskaa. Tinttu ei saa kuulla.*
*Tuska alkaa jo hieman rentoutua, ja hymyilee Tintulle. "Taavi, oletko nähnyt sisaruksiasi? Olisi heille asiaa. Selvisivätköhän he sod..." Pojan kuiskuttelut keskeyttävät uroksen. Voehan vittu.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 19:52:07 GMT 2
*Tinttua häiritsee kovasti, kun nuo kaksi kuiskivat kahdestaan* "Kertokaa mullekkiin" *Sanoo teini vaativaan sävyyn ja tömisee lähemmäs, se kun ei lainkaan pidä siitä, että siltä salataan jotain. Varsinkaan, jos Taavi on se joka kertoo salaisuuden. Tyttö kun ei ole lainkaan kunnolla tottunut siihen, että joutuisi Tuskan jakamaan Taavinkin kanssa, kun omakin veli oli.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 19:54:00 GMT 2
*Taavi loikkaa kauemmas Tintun saapuessa. "Ei mitään erikoisempaa, sisaruksistani vain," uros toteaa.*
*Tuska on kiitollinen pojalleen, ettei paljastanut Tintulle totuutta. Koska... Kumpikin uroksista tiesi totuuden.*
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Jan 17, 2008 19:56:14 GMT 2
"Aijaa" *Sanoo Tinttu epäluuloisesti. Turhaan tuo selitti, jos se olisi jostain sisaruksista, niin ei voisi olla noin salaista. Olihan Tuskakin ääneen kysynyt niistä, joten miksi Taavin pitäisi sanojaan varoa niiden kanssa?* "Hetkonen..." *Sanoo tyttö sitten.* "Onko... Onko teitä enemmänkin?!" *Älähtää teini kauhistuen. Voi ei, lisää tuntemattomia puolisisaruksia.*
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Jan 17, 2008 19:59:38 GMT 2
*Taavi murahtaa toisen puheille. "On. Tai oli, kiitos faijan raukkamaisuuden," tuhahtaa ja käy maahan makuulle.* *Tuskan ilme muuttuu masentuneeksi, mutta ymmärtäväiseksi. Ei tässä kannattanut alkaa selittämään mitään. Tinttukin kysyisi lisätietoja, jos tahtoisi välttämättä tietää. Kai.* [Alkaa teksi mennä ihan sekavaksi kun silmiä alkaa särkeä @_@ Alan varmaan pian lähteä, että ehdin kaikessa rauhassa ennen Simpsoneita/Housea tehdä kaikenlaista. Muttah... Huomenna jatkuu > Saan huomenna olla niin kauan koneella kuin tahdon, kun mummo tulee vahtimaan~ Mut siis, veli käy kuitenkin välillä.]
|
|