|
Post by jm on Dec 11, 2007 16:40:44 GMT 2
En tiedä, olen aika uusi täällä. Entä tiedätkö sinä?" Jack katsoi odotellen vastausta. Jack katsoi ulos. "Muuten tiedätkös olet aika kiva." Jack hymyili Nevalle. "Lähdem.... Lähden aamulla. Entäs sinä?"
|
|
|
Post by koji on Dec 11, 2007 17:10:47 GMT 2
"En tiedä. Siksi juuri kysyinkin, kun itsekkin olen uusi." Neva vastasi ja käänsi katseensa Jackiin. "Ai... Kiitos." Shiba sanoi hieman hämmentynä, kun toinen kehui häntä kivaksi. Neva kun luuli, että häntä pidettiin ärsyttävänä luonteensa takia. "Lähden varmaan myös aamulla."
|
|
|
Post by jm on Dec 12, 2007 8:03:38 GMT 2
Aamulla Jack heräsi. 'Hmm.. Hän vielä nukkuu' "Neva!" Jack huusi ja tönäisi tassulaan. "Voissimekos tavata joskus muulloinkin?" Jack jäi odottelemaan vastuasta.
|
|
|
Post by koji on Dec 12, 2007 16:18:03 GMT 2
Neva nukkui aika sikeästi. Shiba tuhisi hiljaa. Ruskea näki unta perheestään, jota ei ole vuosiin nähnyt. Nevan unelmat kuitenkin keskeytyi, Jackin herettäessä tämän. Narttu haukotteli syvään ja nousi hieman unen pöperössä seisomaan. "Juu, tavataan vaan."Neva sanoi iloisesti.
|
|
|
Post by jm on Dec 12, 2007 20:35:06 GMT 2
Jack hymyili Nevalle. "No minä menen nyt. Heippa!" Jack lähti iloisesti häntää heilauttaen kotia päin.
|
|
|
Post by koji on Dec 13, 2007 15:03:49 GMT 2
"Nähdään joskus!" Neva huusi ja lähti tallustelemaan jonnekkin. ------------------------ Kiitti peliseurasta ^^
|
|