|
Post by hipu on Dec 8, 2007 17:58:23 GMT 2
"Oleppa hyvä" ruskea sanoi hiljaa hymyillen, kun toinen vaipui uneen. Uros päätti itsekin alkaa nukkua. Se kuunteli tarkkaan mahdollisia ääniä, muttei kuullut kuin tuulen huminaa luolan ulkopuolelta. Kerran se vielä katsoi toista vierellään, kunnes painoi päänsä maahan ja nukahti.
//En vihaa, mut ethän sä vihaa mua? ku en oo pitkään aikaan ollu tääl :/ en oo muistanu //
|
|
|
Post by rosazu on Dec 10, 2007 15:49:01 GMT 2
//En vihaa! En voisi vihata.. Olen leppoisa täti ^^ Ja kyllä minullakin tuo pelaaminen jumittaa aika pahasti :/ Hypätään muuten suoraan aamuun :3 \\
Golden Week
Pitkän ja maikoisan yön jälkeen koitti jälleen aamu. Aurinko nousi korkealle valaisten pimeän yön hetkessä. Golden Week siristeli silmiään, haukotellen samalla makeasti. Se katsahti viereensä ja yllättyi hiukan. Eikö Strano ollutkaan häätänyt naarasta pois? Ja uroshan nukkui itsekkin vielä sikeästi. Golden Weekin kasvoille nousi hymy, äitimäinen ja tyytyväinen hymy. Se antoi pienen suukon Stranon otsalle ja nousi sitten itse ylös. Se venytteli ensin etujalat ja sitten vuorostaan takajalat. Lumi oli sulanut lähes kokonaan pois, siellä sun täällä oli pieniä lumikinoksia, muuten maa oli aivan lumeton ja kurainen. "Ruokaah.." Golden Week päästi huuliltaan unisen ja melko vaisun lauseen ja katseli ympärilleen koittaen havaita jotain syömäkelpoista. "HEI KATO PORO!!?" Se huudahti ihmeissään tuijottaen poroa kuin ei olisi ennen nähnytkään. Poro, tai oikeastaan hirvi säpsähti kuultuaan Golden Weekin huutavan. Se nosti päänsä korkealle vilkuillen hermostunesti ympärilleen. "Täällä poro!" Naaras naurahti ja lähti juoksemaan suoraan kohti hirveä. Hirvi säikähti saalistajaa ja lähti pinkomaan kanrkuun minkä jaloistaan pääsi. "Jes! Kerranki joku leikki mun kanssa!" Naaras naurahti ja kovensi hiukan vauhtiaan. Se halusi leikitella hirven kanssa.
Hirvi katosi pusikkoon. "Nooh! Ja nyt se hävis!" Golden Week sanoi hiukan marisevalla äänellä. Äkkiä hirvi kuitenkin juoksi takaisin parin jänon ja muutaman metsäkanan kanssa. "Mitä..!!?" Golden Week ehti päästää suustaan kunnes jäi hirven jalkoihin. Kivulias ulahdus kantautui metsään ja katosi sitten tuuleen. Pusikosta kuului askelia, koira? Ei, koiran askeleet eivät ole noin raskaat. Hirvi? Ei se ole hirvikään. Pusikosta työntyi esiin kiiltävä musta piippu ja heti perään ihminen jänön raato kädessään. "Katsos! Ja kukas sinä olet?" Ihminen kumartui lähemmäs maassa makaavaa narttua, joka ei päässyt ylös. 'Tulekkin lähemmäs ja olet historiaa!!' Golden Week ajatteli, muristen uhkaavasti ja vilautellen hampaitaan. "Noh! Äläs nyt!" Ihminen sanoi ja tarrasi naarasta niskasta kiinni. Golden Week ulahti jälleen, mutta nyt ulahduksen aiheuttaja oli pelko.
|
|
|
Post by hipu on Dec 13, 2007 16:31:50 GMT 2
Uros avasi nopeasti silmänsä, kun kuuli ulahduksen. Ruskea nousi seisomaan ja huomasi Goldenin kimpussa ihmisen. Muristen se lähti juoksemaan ihmistä kohti. Se pysähtyi vähän matkan päähän ja käveli hitaasti muristen ihmsien luo. Lähemäksi päästyään uros hyökkäsi varoittamatta ihmisen käteen kiinni, jotta tämä päästäisi nartun irti. Ihminen kyllä päästi nartun irti, mutta kolautti aseellaan urosta, lähtien takaisin pusikkoon mistä oli tullutkin. Uros painoi toisen tassunsa päähänsä ja mumisi jotain itsekseen, kunnes kysyi nartulta: "Olethan kunnossa?". Kolmella jalalla ruskea raahautui nartun luo ja istuutui tämän viereen. "Minä sitten olen kunnossa, päähän vain vähän särkee" se sanoi ja hieroi tassullaan päätään. Sitten se kävi maate ja laittoi toisen etutassunsa nartun selänpäälle ja hymyili.
//sori taas, en tajuu miks unohan tän kokonaan..//
|
|
|
Post by rosazu on Dec 13, 2007 21:28:40 GMT 2
Golden Week
Golde Week tipahtaa maahan ja alistuu heti, seuraava asia minkä se näkee on Strano makaamassa sen edessä ja pitelemässä tassuaan naaraan selän päällä. Ensimmäinen 'kunnon' havainto minkä naaras tekee on että uros hymyilee. "Anteeksi kauheasti!" Golden Week huudahti ja syöksyi halaamaan urosta. "Olethan kunnossa? Ei ollut tarkoitus saattaa sinua pulaan!" Se sanoi ja rutisti urosta yhä kovemmin. Lopulta Golden Week irrotti otteensa ja jäi uroksen eteen istumaan katsellen tuota. Sitten se nosti pienen ja helpottuneen hymyn huulilleen.
|
|
|
Post by hipu on Dec 14, 2007 15:47:27 GMT 2
"Olen ihan kunnossa ja pitäähän toista nyt auttaa, vai?" sanoo nartulle pienesti hymyillen. Nousee myös istumaan. Huomaa, että ihminen oli tiputtanut samalla saamansa jäniksen maahan, joten hakee sen ja vie sen Goldenin eteen. "Ole hyvä" sanoo nartulle ja istuutuu tämän eteen.
//Taas tuli lyhyt.. //
|
|