Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Sept 23, 2007 15:01:21 GMT 2
i164.photobucket.com/albums/u17/Laratsuka/fangille.jpgHahhahhaha >) Saa nauraa en pahastu. Joo siis, mie muistin tänään, että olin fangille kerran aaveesta luvannut piirtää. Ja tuota, sitten rupesin vain jotain rustamaan ja siitä tuli tuollainen. Skanneri tummensi värejä, ihan tykkään siitä. Se virnistelee mukamas. Toivottavasti kaikki on oikein ja fang ei tapa minua kun raiskasin sen hahmon *piileskelee* Ja tuotaa, mie tästä nyt lähden väsäämään lisää jotain outouksia ~ Kommenttia~
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Sept 24, 2007 15:36:44 GMT 2
Argh, tuo on ihana <3________<3 Olet kehittynyt huimasti~ Rrrrrrrakastan tätä~ Kiitos Lara-mussu 8DD
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Oct 7, 2007 9:11:45 GMT 2
Oe, onpa hieno kuva ^^ Minusta siinä mitään pahempaa vikaa ole, ihana <3
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 7, 2007 10:08:55 GMT 2
Joo, kiitos kommenteista ^^ No siis, anteeksi fang. Raiskaan taas niin söpön hahmosi, Nicon. Aloin vain piirtämään koirani (sellanen pikkanen) asentoa ja sitten se onnistui jotenkuten. No sitten päätin että hei, siitähän tulee Nico. No rupesin värittämään. Alkuperäinen meni pohjaväriltään pieleen ja tein uuden. Se meni kyllä niin pieleen että huhhuh ^^' i164.photobucket.com/albums/u17/Laratsuka/Nico.jpgTuossa se nyt on. Skanneri raiskasi värejä reilusti. Olen kyllä hieman tyytyväinen itse asentoon, muttas en osaa värittää Ole hyvä fang kauheasta kuvastani.
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 7, 2007 14:56:11 GMT 2
/Ilkeä globaali näyttää huonoa esimerkkiä ja puskee.. Antakaa anteeksi, elkääkä ottako mallia ^^' i164.photobucket.com/albums/u17/Laratsuka/Tinatarkortti.jpgMay, hyvää syntymä päivää Päätin tehdä kortin, kun oli Tinatar arttikin rästissä. Teen sinulle joskus vielä toisenkin artin Tinasta. Nyt itse kuvaan, tykkään sen asennosta, onnistui ihan kivasti. Värityskin meni ihan kivasti, eikä skanneri raiskannut kauheasti. Ilme onnistui mukavasti, ja pussit sitten ovat täynnä karkkeja Ole hyvä May, toivon että kelpaa ^^ Toinen artti jo tänään
|
|
|
Post by maydei on Oct 7, 2007 18:58:33 GMT 2
Aaw<33 Tosi hieno, kiitos. Hyvä, että minutkin joku muistaa^^ Ei mitään moitittavaa ollenkaan,kiitos, kiitos, kiitos<33
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 7, 2007 19:10:13 GMT 2
Njuu, samat alku saarnat kuin Tikalle: älä laita kahta erillistä viestiä samana päivänä, etenkin jos kukaan ei ole ehtinyt kommentoida. Nico kivan pörröisen näköinen Sitä voisi silittää~ Kiitos Lara-mussu~
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 8, 2007 13:54:08 GMT 2
~fang; Jes söör.. Muistan tuon Hyvä May kun kelpaa 8) Väritys on varmaan parhaiten onnistunut mutta joo Oleppa hyvä fang. Alkuperäinen oli parempi D8 Harmi ku meni pilalle. Mutta vielä piirrän Onnista artin (sekä Midaksesta) 8DD
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 21, 2007 15:11:31 GMT 2
Ja Zhao Kun vuorostaan 8) Kyllä, se kävelee.. Sen takia täältä katsottuna vasen etutassu on tuollain oudosti, olisi pitänyt tehdä sitä korkeammalle, näin sitten (täältä katsottuna taas) oikea takatassu on tuollain oudosti, sekin nimittäin nousemassa. Tein ulkomuistista muuten mutta väritin koneen ääressä 8) Miekka ihan kiva, kylläkin sen olisi pitänyt taipua, mutta en osannut sellaista piirtää, näytti hölmöltä 8') Eli ole Hyvä Tika, ja nouda omasi. Kommenttia pyydän
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 21, 2007 17:39:39 GMT 2
Äyh, son söpö <3__________<3 Miulla lojuu jossain artti Zhaosta... ^^'
Anatomiassa ei juurikaan, ainakaan pahoja, virheitä. Ilme on lutuinen ja harjas ihana. Tuo miekka on kai hieman erilainen kun Zhaolla oikeesti on. Mutta ihana kuva Lara~
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Oct 21, 2007 18:03:00 GMT 2
Oo Ihana~ Kiitusta paaaaljon~ Miekan tosiaan pitäisi vähän taipua, mutta näähän mainitsit siitä itsekin~ Mutta kiitusta paljon ^^ *haliruttaus ja kuvan kaappaus*
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Oct 21, 2007 20:55:53 GMT 2
Urr ~ Kommentoijani *haliruttaa* Joo, miekan piti olla kaartuva, muttakun mie en osannut ;___; Tuli niin kamalan näköinen kun sellaista yritin... Mutta joo, itsekkin kyllä ihan kai pidän joo... Tuokin tulee sitten taidesivustolleni ensi päivityksessä Mutta sitten seuraavaan kuvaan... Taas kaksikuvaa yhdessä päivässä 8DD Midasi164.photobucket.com/albums/u17/Laratsuka/Midasman.jpgMidas siis 8) "Midas ei jäänyt katsomaan taakseen, vaan juoksi niin nopeasti kuin pystyi. Hän juoksi melkein tunnin, kunnes saapui rantakalliolle. Kalliolta oli veteen noin kuutisen metriä, ja Midas hyppäsi veteen ja ui kauas." Näin sanoo tuon menneisyys 8) Mietin mitä piirtäisin, luin menneisyyttä ja luonnetta, sekä kuuntelin tunnaria/teemaa samalla, siitä se idea sitten lähti 8) Itse Midakseen ja sen asentoon olen ihan tyytyväinen, ehkä hieman pää iso... ja kuono paksu... Mutta kai se kivasti onnistui. Tykkään myöskin jonkin verran värityksestä, taustan ativaan väritys kyllä meni pilalle ... Siihen kylläkin käytin montaa eri sinistä 8') Oleppa hyvä Fuji, nouda Midas. Tämä oli siis luvattu artti... kesti kauan.. *siirtyy piirtelemään Onnia fangille*
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Nov 11, 2007 12:55:35 GMT 2
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 11, 2007 13:00:26 GMT 2
Oijoi miten piristävä kuva~ Sai hymyilemään 83 Kiitos Lara ~<3
|
|
Lara
Uutukainen
|
Post by Lara on Nov 14, 2007 15:38:26 GMT 2
Oleppas hyvä fang 833 Ja suoraan perään itse HYVIN MYÖHÄINEN artti.. ja seki pilalla Esittelen teille siis, ONNI No son vanha.. väritin tänän vasta loppuun xDD Vaikka vuonna nakki ja muussi sen sain valmiiksi. No, se kuvaa onnia talvella kaupungissa.. ja se tietenkin on uutta ja se maistaa jäistä lyhty pylvästä johon sen kieli jää kiinni ... Sitten viimeisessä ruudussa se on katkaissut koko lyhtypylvään (en osannut kuvat oikein) ja voíla se lähti... Väritys meni pieleen.. skanneri pilasi Ja tuotaa.. koko artti aika huono kieltämättä 8/ En osaa enää piirtää Ole hyvä fang, saat motata minua jos haluat HUOM. kolmannessa kuvassa lukee "Ngghhh... khieli jhäi khiinni"
|
|