fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 4, 2007 16:44:03 GMT 2
Ranewilla ei ole alfaa, vaan Räyhä johtaa heitä. Kuitenkin Ranweilla pitää olla "koira alfa", tässä tapauksessa beta, joka ottaa käskyjä Räyhältä. Nyt sille etsitään pelaajaa.
Nimi: Igotsune
Ennen virusta tämä oli minchia, ensimmäinen viruksen saanut. Isokokoinen ja todella lojaali Räyhälle. Tällä on päässä sarvet ja ainakin kaksi häntää, muitakin muokkauksia saa tehdä. Tällä on pari yliluonnollista voimaa, jotka hän on saanut Räyhältä.
Jos olisit halukas pelaamaan tälle, sinun tulee olla: - Aktiivinen - "Adminin vanha tuttu" Minun on hyvä tietää pelaajasta jotain - Ei heitä hahmoja noin vain pois Toivottavaa, että ei ole heittänyt ainuttakaan pois
Siinä ainakin muutama, lisää saattaa tulla.
Ehdokkaat: - Lara - Tika
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Oct 4, 2007 16:47:55 GMT 2
Nöts... Mine voisin ottaa joo, jos sitä ei ole ihan vielä pakko ottaa.. Sillä olen ottamassa sen Natankin.. Ja näistä vaatimuksista sitten >) -Aktiivinen; Olen Käyn joka päivä jos mahdollista ~ - "Adminin vanha tuttu"; Tunnettu jo yli vuosi, eikö olla tuttuja? -Ei heitä hahmoja noin vain pois; Olenko heittänyt? En ~ 8) Että tämmöstä peliä sitten Koska olen muutenkin ottamassa jonkun tämmösen Ranwin tänne Joo, ehdolle mie halluisin
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 5, 2007 12:09:19 GMT 2
Lara hee, me ei olla tuttuja. Me ollaan parhaita ystejä (ainakin netissä x))
Eli joo, ehdolle sinut ehdottomasti ^________________^ Ei tässä oikeastaan ole mikään tulipalo kiire ^_______^
|
|
Lara
Uutukainen
I could really use a wish right now.
|
Post by Lara on Oct 5, 2007 14:20:32 GMT 2
Joo ^__^
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
Do you know what's worth fighting for.
|
Post by Tika on Oct 6, 2007 11:52:28 GMT 2
Minä jos ehdolle pääsen. Jos ei ole kiirettä siinä niin sitten olisin mieluusti ottamassa ^^ Olen juuri taas aktiivistumassa (mikä sana x)), kait myös nyt jotenkin tunnetaan 8), enkä ole muuten koskaan heittänyt hahmoja pois ^^ Kaikki on aina liian rakkaita minulle >) Niin. Mutta viestejä on aivan liian vähän. Kun otan sen Zhaon, niin sitten olisi taas urakka. Se on ainoa ongelma.
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 6, 2007 11:55:49 GMT 2
Tällä ei siis ole kiirettä, Larakin tarvitsee aika paljon viestejä, koska on ottamassa Natan. Eli joo, ehdolle pääset.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 6, 2007 11:59:57 GMT 2
Jeps ^^
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Oct 31, 2007 19:08:42 GMT 2
//Tän ny nää tulokset. Kun muita ei tullut, taidampa antaa tuon betan Tikalle.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Oct 31, 2007 20:30:21 GMT 2
Jee *Alkaa väsäämään hahmoa* Jos mahdollista, voisitko ilmoittaa noita ikä yms juttuja, vai onko ne minun päätettävissä? Ja toinen asia, sinä, parhain muokkaaja mestari, et sinä jaksaisi muokata sille kuvaa? >) Ei haittaa jos et, kysyn vain, kun olet siinä niin hyvä Ja jos voit, niin sarvien ja häntien lisäksi voisiko sillä kenties olla yksi ylimääräinen pari jalkoja? Edessä etujalkojen edessä~ Kiitos huomiostasi ^^
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 4, 2007 14:36:32 GMT 2
Joo-o, minä ilmoitan vaikka tähän tarkempia tietoja, kunhan pääsen näistä hässäköistä yli. Ja joo, voin muokata sinulle kuvan, jos muistan, ja saa sillä olla ne jalat.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 4, 2007 20:18:30 GMT 2
Ok~ Ei ole minun puolestani pahemmin kiirettä, koska itsellänikin on koeviikot menossa enkä oikein ehdi kehitellä hahmoja ^^' Ihan rauhassa vaan 8)
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 6, 2007 16:12:48 GMT 2
Nimi: Igotsune Ikä: 47 ihmisissä Skp: Uros Lauma: Ranwit Arvo: Beta oikeasti, mieltää itsensä alamaisten keskuudessa alfaksi
Luonne: Kunnianhimoinen, itserakas, itsevarma, alistava, omaa etua tavoitteleva. Pidennä ihmeessä.
Ulkonäkö: Vapaasti saat päättää. Julmetun iso ja liilat silmät. Ollut ennen minchia, eli siitä vedä turkkia.
Menneisyys: Elänyt aina Kuololla, sai ensimmäisenä kokea Ranwiksi muuttumisen Laran Vilkun katsoessa vieressä.
|
|
Tika
Mode
Minchian Alfa
|
Post by Tika on Nov 7, 2007 20:28:52 GMT 2
Ohh, ja varmistan vielä, Igotsune lienee susi?
|
|
fang
Admin
Donian Alfa
|
Post by fang on Nov 13, 2007 16:00:48 GMT 2
Kyllä, sudesta muuttunut.
|
|
Tika
Mode